Hotel Grantly

3 reviews over Hotel Grantly in het Nederlands

Redelijk hotel, redelijke prijs

Henk
25-2-2010

Grantly hotel ligt op korte afstand naar metrostation Shepherds Bush in een levendige buurt. We hadden een kamer aan de achterkant van het hotel, dat was OK. Bedden zijn klein en hotel is gehorig. 2 dames vberzorgen het ontbijt en doen erg hun best (incl in prijs). Parkeren voor de deurt op eigen terrein voor GBP 5 per dag. Als je voor een paar dagen in Londen bent een OK hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 25 2010 16:32:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede prijs kwaliteit verhouding.

Renso
23-1-2010

ligt vlak bij 2 metro stations, maar wel wat buiten het centrum. personeel is vriendelijk. nette kamer. douches geven weinig warm water.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jan 23 2010 20:45:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Wij hebben dit hotel in sept

marian beelen
13-9-2007

Wij hebben dit hotel in sept. 2007 bezocht. Hadden er geen hoge verwachtingen van maar het viel ons erg mee. Hadden een ruime kamer, goede bedden en nette badkamer. Onze kamer die aan de achterkant van het hotel lag was zeer rustig en je hoorde geen enkel straatgeluid. Het ontbijt was prima, compleet met ei, croissants, brood, jus, cornflakes, koffie/thee etc. Het ligt dicht bij enkele metrostations waardoor je snel in het centrum bent, met 25 min. sta je in de bekende "museumbuurt". We werden met onze 2 kinderen goed en vriendelijk ontvangen en er werd meteen een kamer voor ons op orde gebracht en hoefde niet tot 12.00 uur te wachten. Voor mindervaliden met name rolstoelgebruikers lijkt het me minder geschikt i.v.m. de diverse trappen. De medewerker/eigenaar die ons tijdens ons bezoek te woord stond was erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Familie in september 2007

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres50 Shepherds Bush Green, Shepherds B W12 8PS(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grantly in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grantly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.