Hostel Globetrotter Inn

2 reviews over Hostel Globetrotter Inn in het Nederlands

Mwah.

Laura
15-10-2009

Erg mooi gebouw, maar jammer van het slecht onderhouden sanitair. Geen enkele douche op onze verdieping was warm. Ook het ontbijt was verschrikkelijk slecht. Je pakte een wit broodje, die je door een broodrooster kon doen, die erg verbrand en vies was vanbinnen. Er was alleen keuze tussen jam, jam of jam. Ontbijten werd dus gedaan in Londen, wat verder echt een super stad is!

Gereisd Met vrienden in april 2009

Goedkoop

jeffrey schenk
25-1-2009

Leuk backpackers hotel, is een oud omgebouwd ziekenhuis. Veel 20/35 jarigen. Leuk barretje dat pas sluit als er geen klanten meer zijn. Kennelijk waren die er om 7:30 nog want het klonk nog erg gezellig. Geen wc/douche op de kamer maar verderop op de gang. wel schoon. Erg goedkoop via internetsite, 40euro p.p. voor 2 nachten, incl. ontbijt. Met metro nog geen 10 minuten uit centrum. (district line).

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 25 2009 13:10:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Globetrotter Inn in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Globetrotter Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.