6,5

20 reviews over Hotel Georgian House in het Nederlands

Fijn hotel

Wendela
6-9-2016

Heel prettig hotel, aangename sfeer, vriendelijke medewerkers en beste ontbijt van London

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Teleurstellend

Charles Wolf
13-2-2016

Bij aankomst na reis geen drank te verkrijgen zelfs geen water... Drie nachten daar verbleven waarvan twee op een zolderkamertje. Nauwelijks rechtop kunnen lopen. Na de tweede nacht een andere kamer gekregen vanwege defect aan toilet. Had toen in de gaten wat voor een andere kamers er ook zijn. Kamer B7 nooit accepteren. Jammer die ervaring opgedaan te hebben. Zonder deze ervaring was de score echt hoger geweest.

Gereisd Zakelijk in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel

Joyce Kloos
6-11-2013

Goed hotel, makkelijk te vinden vanaf Victoria station. Buckingham palace, big ben, London eye op loopafstand. Kamers zijn ruim. Badkamer klein, maar goed ingedeeld en vooral hygiënisch. Iedere dag schone handdoeken. Gratis wifi op de kamer en gratis gebruik van koffie, thee en water op de kamer. Kamers zijn wel gehorig, maar verder niet echt last van gehad. Ontbijt was goed.

Gereisd Met partner in Sun Nov 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed Hotel

Jolanda
13-7-2012

Prima Hotel, zeer goede service. Ga zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Tue Jul 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk weekendje gehad!

sharona-v
2-4-2012

Leuk weekendje gehad in dit hotel ookal hebben we weinig uren in dit hotel gezeten, we waren bijna altijd weg om Londen te verkennen! Het ondbijt was lekker! En de hotel kamers waren netjes en schoon!

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Net hotel in sfeervol monumentaal pand.

John en Jolande
28-2-2011

Goed hotel, alles ziet er verzorgd uit. Sanitair ruimte van de kamer is wel aan de kleine kant met te weinig mogelijkheden voor het ophangen van handdoeken/washandjes. Het ontbijt is van zeer goede kwaliteit en voldoende gevarieerd. Behalve televisie op de kamer en gratis internetmogelijkheid in de ontvangstruimte zijn er geen faciliteiten zoals een gezellige bar en terras. Het terras hebben wij in dit geval dan niet gemist, het was februari. Verder ontbreekt er ook een animatie/entertainment programma waardoor je altijd voor alles de deur uit moet, echter er is veel gezelligheid te vinden op loopafstand. Dat maakt dat de ligging van het hotel gunstig is; uit de drukte maar tegelijkertijd is er van alles aanwezig in de directe omgeving. Iets wat opvalt is dat het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam is, een prettige ervaring. Kortom, mijn vrouw en ik hebben hier een prettig verblijf gehad.

Gereisd Met partner in februari 2011

Weinig positieve punten

Nick & Sujata
7-2-2009

Het hotel is goed gelegen vlakbij metrostation Victoria. Het zag er echt Engels uit. Daarmee zijn de positieve kanten van het hotel ook genoemd. We verbleven op de bovenste verdieping. We moesten dan ook vele trappen op om bij onze kamer te komen. Een lift was niet aanwezig. De kamer was klein. Was wel vrij netjes. De badkamer was klein. Er zat schimmel op het douchedeurtje. Elke morgen werden we om 8 uur gewekt door het brandalarm dat zo'n 10 minuten bleef door gaan. Het Engels ontbijt was niet veel bijzonders. De Subway in de buurt was beter. Dit hotel hadden we nu, omdat we erg laat waren met boeken in de kerstperiode. De volgende keer dat we naar Londen gaan zullen wij zeker niet voor dit hotel kiezen!

Gereisd Met partner in december 2008

Perfect om in te overnachten

Ellen Bones
1-1-2009

Ligging is perfect, in een mooie wijk, vlakbij de metro. Voor mensen slecht ter been niet geschikt. Kamers zijn keurig netjes maar gehorig. Badkamer is klein.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Hotel dicht bij Victoria Station (ong 400m)

Ap Pach
14-5-2008

Hotel dicht bij Victoria Station (ong 400m). Goede kamers met lekkere bedden op de begane grond. Douche/toilet op onze kamer klein maar schoon. Bij vrienden een grote badkamer. De kamer van vrienden was boven de keuken dat gaf 's morgens wel lawaai en stank. Wel iedere dag schone handdoeken. Goed ontbijt waarbij telkens gevraagd werd of het voldoende was. Vrienden moesten wel laatste nacht (van de 4) verkassen naar andere gerenoveerde kamer. Kwam ook omdat we pas laat geboekt hadden. Receptionisten vriendelijk en behulpzaam. Bij vertrek (de trein vertrok pas om half zes) konden we de koffers zolang in een aparte, afsluitbare, kamer plaatsen en hadden we de hele dag nog om Londen in te gaan.

Gereisd Met vrienden in mei 2008

Leuk hotel, goede ligging

Dlsss
13-2-2008

Leuk hotel, goede ligging. Alles is naar wens geweest. Niets op aan te merken eigenlijk.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Georgian House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Georgian House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.