Hotel Georgian House

• Kinderopvang

22 reviews over Hotel Georgian House

• 2019
    8Blancquaert wendy23-08-2019

De eerste nacht hadden we 1 van de Harry potter kamers geboekt ,bij aankomst was die heel donker ,klein,en wat beurt. Ik had op dat vlak meer verwacht. Het was,wel leuk gedaan maar heel klein. De badkamer liep volledig onder water als je wou douche en je kon niks weg leggen. De resterende 2 nachten moest ik 2 verschillende kamers bij boeken omdat ze ons met 4 niet op 1 kamer konden leggen. Dat kwam dus heel duur uit. En die kamers waren alweer klein. Wel meer dag licht en betere badkamer. Het ontbijt staat blijkbaar gekend als beste ontbijt. Het was heel lekker maar weinig keuze. Het is een leuk gezellig hotel en blij dit te mogen beleven hebben ,maar zou het nu niet 2x doen. Het is me veel te duur voor wat het eigenlijk maar is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8Wendela06-09-2016

Fijn hotel

Heel prettig hotel, aangename sfeer, vriendelijke medewerkers en beste ontbijt van London

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 4Charles Wolf13-02-2016

Teleurstellend

Bij aankomst na reis geen drank te verkrijgen zelfs geen water... Drie nachten daar verbleven waarvan twee op een zolderkamertje. Nauwelijks rechtop kunnen lopen. Na de tweede nacht een andere kamer gekregen vanwege defect aan toilet. Had toen in de gaten wat voor een andere kamers er ook zijn. Kamer B7 nooit accepteren. Jammer die ervaring opgedaan te hebben. Zonder deze ervaring was de score echt hoger geweest.

Zakelijk gereisd in februari 2016

• 8Joyce Kloos06-11-2013

Super hotel

Goed hotel, makkelijk te vinden vanaf Victoria station. Buckingham palace, big ben, London eye op loopafstand. Kamers zijn ruim. Badkamer klein, maar goed ingedeeld en vooral hygiënisch. Iedere dag schone handdoeken. Gratis wifi op de kamer en gratis gebruik van koffie, thee en water op de kamer. Kamers zijn wel gehorig, maar verder niet echt last van gehad. Ontbijt was goed.

Gereisd met partner in november 2013

• 8Jolanda13-07-2012

Goed Hotel

Prima Hotel, zeer goede service. Ga zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7sharona-v02-04-2012

leuk weekendje gehad!

Leuk weekendje gehad in dit hotel ookal hebben we weinig uren in dit hotel gezeten, we waren bijna altijd weg om Londen te verkennen! Het ondbijt was lekker! En de hotel kamers waren netjes en schoon!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8John en Jolande28-02-2011

Net hotel in sfeervol monumentaal pand.

Goed hotel, alles ziet er verzorgd uit. Sanitair ruimte van de kamer is wel aan de kleine kant met te weinig mogelijkheden voor het ophangen van handdoeken/washandjes. Het ontbijt is van zeer goede kwaliteit en voldoende gevarieerd. Behalve televisie op de kamer en gratis internetmogelijkheid in de ontvangstruimte zijn er geen faciliteiten zoals een gezellige bar en terras. Het terras hebben wij in dit geval dan niet gemist, het was februari. Verder ontbreekt er ook een animatie/entertainment programma waardoor je altijd voor alles de deur uit moet, echter er is veel gezelligheid te vinden op loopafstand. Dat maakt dat de ligging van het hotel gunstig is; uit de drukte maar tegelijkertijd is er van alles aanwezig in de directe omgeving. Iets wat opvalt is dat het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam is, een prettige ervaring. Kortom, mijn vrouw en ik hebben hier een prettig verblijf gehad.

Gereisd met partner in februari 2011

• 5Nick & Sujata07-02-2009

Weinig positieve punten

Het hotel is goed gelegen vlakbij metrostation Victoria. Het zag er echt Engels uit. Daarmee zijn de positieve kanten van het hotel ook genoemd. We verbleven op de bovenste verdieping. We moesten dan ook vele trappen op om bij onze kamer te komen. Een lift was niet aanwezig. De kamer was klein. Was wel vrij netjes. De badkamer was klein. Er zat schimmel op het douchedeurtje. Elke morgen werden we om 8 uur gewekt door het brandalarm dat zo'n 10 minuten bleef door gaan. Het Engels ontbijt was niet veel bijzonders. De Subway in de buurt was beter. Dit hotel hadden we nu, omdat we erg laat waren met boeken in de kerstperiode. De volgende keer dat we naar Londen gaan zullen wij zeker niet voor dit hotel kiezen!

Gereisd met partner in december 2008

• 6Ellen Bones01-01-2009

Perfect om in te overnachten

Ligging is perfect, in een mooie wijk, vlakbij de metro. Voor mensen slecht ter been niet geschikt. Kamers zijn keurig netjes maar gehorig. Badkamer is klein.

Gereisd met partner in december 2008

• 7Ap Pach14-05-2008

Hotel dicht bij Victoria Station (ong 400m). Goede kamers met lekkere bedden op de begane grond. Douche/toilet op onze kamer klein maar schoon. Bij vrienden een grote badkamer. De kamer van vrienden was boven de keuken dat gaf 's morgens wel lawaai en stank. Wel iedere dag schone handdoeken. Goed ontbijt waarbij telkens gevraagd werd of het voldoende was. Vrienden moesten wel laatste nacht (van de 4) verkassen naar andere gerenoveerde kamer. Kwam ook omdat we pas laat geboekt hadden. Receptionisten vriendelijk en behulpzaam. Bij vertrek (de trein vertrok pas om half zes) konden we de koffers zolang in een aparte, afsluitbare, kamer plaatsen en hadden we de hele dag nog om Londen in te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Hotel Georgian House info