Hotel Fraser Place Canary Wharf

We hebben een aantal aanbieders voor Fraser Place Canary Wharf voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fraser Place Canary Wharf in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2007

Afgelopen weekend in dit hotel geweest i.v.m. bezoek aan Prince concert. Prachtig uitzicht. O2 leek dichtbij, maar lopen was niet mogelijk. Dus met de metro (1 halte) en die rijdt niet meer na de afterparty. Tip: ga in dat geval met de bus, bij de taxistandplaats stond een enorme wachtrij. Ga je alleen voor het concert, dan kom je volgens mij wel met de Metro terug.

Appartement op de 8e verdieping. Grote keuken en woonkamer + 3 slaapkamers en 2 badkamers. Enige minpunt was dat de vloer in de keuken niet helemaal schoon was. We hebben geen gebruik gemaakt van de kookfaciliteiten, maar ook dit zag er goed uit.

Voor de prijs hoef je het niet te laten. Als je met meerdere mensen een bezoek brengt aan Londen dan is deze accomodatie zeker een aanrader. 10 minuutjes lopen naar metrostation Canary Warff en daar vandaan binnen no time in het centrum en bij alle bezienswaardigheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fraser Place Canary Wharf in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fraser Place Canary Wharf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fraser Place Canary Wharf scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.