Hotel Express Holiday Inn Park Royal

Hotel Express Holiday Inn Park Royal

FamiliehotelWeer vandaag22°12°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Express Holiday Inn Park Royal voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Express Holiday Inn Park Royal in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor een stedentrip

marieke.bleker
27-4-2014

Prima hotel. Nog geen 100 meter van het metro station North Acton. Personeel is ontzettend behulpzaam. Gratis wifi. Alleen de bedden waren hard.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel!

marlyvanoirschot
15-1-2013

Een prima hotel, het metrostation ligt vlak achter het hotel (nog geen 1 minuut lopen), en binnen 20 minuutjes ben je in het centrum. Het personeel was zeer klantvriendelijk, de kamers waren prima en schoon, en ook de badkamer was groot genoeg en zeer schoon. Het ontbijt had genoeg keuzemogelijkheden. Naast het hotel zitten aan beide kanten supermarkten waar je altijd nog iets zou kunnen kopen.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima uitvalsbasis voor citytrip

Tineke
20-10-2010

Hotel met normale kamers, schoon, ligging achter metrostatio North Acton gelegen net nog binnen zone 2 aan rode central line. Binnen 20 min. in hartje londen. Veilige buurt. Ontbijt was wel o.k., moest door de grote toeloop en continue bijgevuld worden. Croissants waren snel op, koffie was niet lekker. En inderdaad geen vleeswaren of kaas. Weegt allemaal niet op tegen de prima prijs prima kamers. Inmiddels zaijn we priority member, hioerdoor kun je langer blijven op de kamer op de dag van vertrek. Al met al voor ons een prima hotel, ik zou het anderen wel aanraden. (Tegenover hotel wel bouwaktiviteiten, maar dat begint nooit voor 08.00 uur.)

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010

goed hotel voor je stedentrip naar Londen

Yvonne
22-6-2009

kamer: nette en schone kamer. redelijke ruimte, vooral voor engelse begrippen. Naast een 2p bed ook nog een bureau en een 2p bankje. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Krachtige douchestraal en schone douchegordijnen. Bed was prima. ontbijt: koffie/thee/melk/jus d'orange/ dubbeldrank. sneetjes brood (roosteren), croisantjes, kleine half hard/zacht broodje, verschillende soorten zoete broodjes, verschillende soorten cornflakes. fruit. verschillende soorten yoghurt. reepjes kaas ( geen plakjes), jam, marmelade. géén vleeswaren. ligging: op de grens van zone 2-3. Duurt ca 20 minuten voor je in het hartje van het centrum bent maar na 10 minuten zit je al in zone 1 waar bijna alle bezienswaardigheden zijn. Je stapt uit de metro en ziet de achterkant van het hotel. 1minuut lopen. Overigens heb je geen overlast van de metro. ( wij sliepen aan de achterkant). Aan de overkant van het hotel is een supermarkt. 7 dg per week open tot 23 uur. goed,net, betaalbaar hotel. aanrader

Gereisd Met partner in juni 2009
2007

Eenvoudig maar net hotel

A. Klein
23-2-2007

Eenvoudig maar net hotel. Ligt achter een metrostation, maar het is wel +/- 20 minuten met de metro naar het centrum. Vriendelijk personeel, mooie badkamer, maar het tweepersoonsbed was in ons geval een klapbed. Voor Londense begrippen betaalbaar (wel vooraf boeken, want dan is het goedkoper dan ter plaatse).

Gereisd Anders in Fri Feb 23 2007 18:57:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express Holiday Inn Park Royal in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express Holiday Inn Park Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.