Hotel Express By Holiday Inn London Stratford

We hebben een aantal aanbieders voor Express By Holiday Inn London Stratford voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Express By Holiday Inn London Stratford in het Nederlands

Goed middenklas hotel op een gumstige locatie.

Evers
11-12-2016

Goed middenklasse hotel centraal in Stratford op loopafstand van metro/busstation. Voor Engelse begrippen een redelijk goed ontbijt. Hiervoor gekozen omdat het tussen vliegveld Stansted en centrum van Londen ligt. Met de National Express bus binnen 50 minuten van en naar het vliegveld. Retour is veel goedkoper dan de trein nm. 30 euro voor 2 pers. De trein kost meer dan het dubbele en je moet overstappen. Rechtstreekse verbinding zonder overstap en andere plaatsen aandoen. Van Straffort naar centrum Londen ongeveer 15/20 minuten. In Stratford bij metrostation ligt tevens overdekt winkelcentrum Westfield. Was leuk voor de eerste avond, omdat we vroeg in de avond aankwamen en niet meteen naar Londen zelf wilden. Wij vonden het een ideale plek voor een stedenreis naar Londen.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, goede prijs

27-6-2013

Zoals vele Express by Holiday Inn is deze versie in Stratford zeker de moeite waard als betaalbaar hotel buiten het dure centrum van Londen. Met de 'over ground rail' is het slechts 6-7 min lopen naar het hotel. Na binnenkomst is er de receptie, bar en restaurant, een verkoopautomaat met chips en snoep. De kamers zijn zeer ruim, een groot 2-persoons bed, een (slaap)bank, bureau om aan te werken, waterkoker voor koffie/thee en een badkamer met toilet, douche en wastafel. De menukaart van het restaurant is niet uitgebreid, maar de kwaliteit van de gerechten is goed.

De afstand naar het Olympisch dorp is slechts een paar honderd meter.

Gereisd Zakelijk in maart 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express By Holiday Inn London Stratford in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express By Holiday Inn London Stratford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.