8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Express by Holiday Inn Greenwich voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Express by Holiday Inn Greenwich in het Nederlands

Redelijk hotel

Gebroeders
1-4-2013

Goed bereikbaar per auto, echter parkeren is niet gratis. Metrostation is 15 minuten lopen door een troosteloze buurt. Bij slecht weer en veel bagage is dat geen pretje. Ondanks dubbel glas is het geluid van de snelweg goed hoorbaar. Goede schone kamer met goede bedden, TV en koffie/thee apparaat. Ontbijt is simpel, je moet wel even in de rij staan, gelukkig zijn de Engelsen goed gedisciplineerd. Vriendelijk behulpzaam personeel.

Gereisd Anders in Fri Mar 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed voor ons kort verblijf

vanessa en sylvia
9-6-2009

Net terug van ons weekendje Londen. Wij zijn naar de O2 arena geweest voor een optreden van Britney Spears. Het is ongeveer 15 min wandelen van hotel naar O2 arena en metro en busstation. Kamers klein, maar proper, goede bedden, koffie en thee aanwezig en een propere badkamer met een goed stromende douche. Personeel was vriendelijk. Ontbijt lekker maar heel simpel, keuze uit ontbijtgranen, geroosterd brood, mini chocoladekoeken en croissants en muffins, weinig keuze uit beleg enkel kaas en confituur. Wel lekkere koffie en warme chocolademelk. De Chinees aan het hotel is lekker.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 09 2009 15:16:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ideale vertrekbasis

familie coupé
6-3-2009

waren voor een weekend in londen en zochten een hotel niet in centrum om de auto veilig en goedkoop te parkeren Een kwartier naar de metro en in 20 min ben je in centrum londen propere buurt en vriendelijk personeel ontbijt veel keuze familie kamers klein voor 2 volw en 2 kinderen van 11 en 13

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2009

Modern hotel voor een mooie prijs

Anja
8-2-2009

Het ligt aan een redelijk drukke doorgaande weg. Geen last gehad van geluidsoverlast.

Het hotel is modern en goedverzorgd! Het is ongeveer 15 min. lopen naar station North Greenwich. Er rijden regelmatig bussen richting station, ong. elke 8 min.! Vanuit dit station vertrekken de metro's en meerdere bussen.

De kamer is niet groot, maar handig en modern ingericht. Bedden liggen redelijk zacht. Er is airco aanwezig(beetje lawaai). Er is geen kluis!

Badkamer is erg modern, met apart toilet. De beste badkamer die we ooit gehad hebben! Een wc-borstel ontbreekt wel en bij het doorspoelen heb je het gevoel dat het hele hotel kan meegenieten...

Het ontbijt was eentonig en vrij simpel. Er zijn bijvoorbeeld geen vleeswaren en geen ei. Het wordt wel goed bijgevuld.

De receptie is erg vriendelijk en ze zijn zeer behulpzaam.

Echte aanrader, alleen de locatie is een minpuntje.

Gereisd Met partner in februari 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Greenwich in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Greenwich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.