Hotel Euston Square

HotelWeer vandaag28°16°
Hotel Euston Square
7,9

14 reviews over Hotel Euston Square in het Nederlands

Prima hotel op een perfecte ligging

mirjam_knipscheer
28-5-2015

we hadden kleine kamer met een prima bed. Badkamer ook klein maar alles zit erin. Ontbijt niks bijzonders maar wel goed. Wij hebben er 1 keer ontbijt genomen en hebben ook een keer bij de koffie bar naast het hotel gegeten. Goedkoper en lekkerder.

Het is de super ligging wat dit hotel super maakt. Naast het underground station.

Net terug van een drie-daagse. Londen is een fantastische stad, je waant je in een groot pretpark.

Het hotel heeft de ideale kwaliteit/prijs verhouding. De kamers zijn niet tot in de puntjes afgewerkt, maar zeker netjes en proper. Wel klein, maar in je zit niet veel op je kamer.

Metro (Euston Square) net onder het hotel is ideaal, alsook de ligging ten opzichte van de City en het eindpunt van de Eurostar. Ook het metrostation Warrenstreet is vlakbij (100m) en bedient nog extra lijnen naar de City.

Tweemaal gegeten in het hotel en best tevreden.

Twee minpuntjes

1/ Ontbijt is very basic en het eten werd te traag aangevuld

2/ In de kamer was enkel een TV. De high-tech snufjes die ze vermelden waren er gewoon niet. De optie is er wel als je de TV aanschakelt, maar aan de receptie wisten ze ons te vertellen dat deze service er eigenlijk niet is. Klein leugentje.

Bezoek zeker Hyde Park ... zalig.

GOED VOOR EEN PAAR DAGEN

vanno
19-12-2010

Voor wie Londen een paar dagen wil bezoeken is dit hotel prima. Boven het metro-station gelegen kun je alle kanten uit. Wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel die schoon was en paste bij het doel van het bezoek: alleen slapen. Wel erg klein 2.1 x 3,1 m. Geen stoel geen tafel geen plaats voor de koffers Kleine douche maar wel een goede straal water. Ontbijt (continental) was prima...

prima hotel!

Ineke
1-12-2010

Het Euston square hotel ligt echt zeer goed gelegen als je met de eurostar naar Londen komt. Zelfs vanaf St. Pancras is het slechts een kleine kilometer lopen en bij het hotel zijn metrostations zeer dichtbij. De kamer was inderdaad erg klein maar van alle gemakken voorzien en schoon. Mooie (kleine) badkamer en een goed bed. Het ontbijt was heel goed, naast de bekende jam was er ook ham en kaas. Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam, we hadden een paar keer problemen met de sleutel van onze kamer. Vanaf metrostation Warren Street is het slechts een paar haltes naar hartje Londen. Dit hotel is echt een aanrader voor wie een paar dagen wil shoppen in deze stad.

centraal gunstig gelegen

Marian
31-8-2010

leuk eenvoudig hotel, heel gunstig gelegen.

Metro ingang onder het hotel.

Kamer was geschikt voor invalide, wastafel hing op rolstoelhoogte dus we moesten op onze knieen voor de wastafel.

Super!!

L&R
2-8-2010

Voordelen

Ontbijt zeer uitgebreid en vers

Schone kamer

Perfecte locatie (metro onder het hotel)

Rustige locatie

Nadelen

Kleine kamer maar wel schoon en goede bedden

Een aanrader.

A.M. Muilenburg
5-6-2010

Dit hotel is een goede keuze voor 2 of

3 dagen Londen.

De kamers zijn aan de kleine kant, maar schoon en ook de badkamer ziet er netjes en schoon uit.

Een prima ontbijt.

Je wandelt vanuit de Metro zo je hotel in. Ideaal!!!

Het was de tweede keer dat wij dit hotel geboekt hadden, omdat het ons de eerste keer zo goed meegevallen was. Dit keer wel een kleinere kamer en badkamer, maar net zo schoon en comfortabel als de vorige (je komt er toch alleen maar om te slapen als je 2 dagen in Londen bent). Wij hadden thee gekocht in Camden Lock Market en hebben dat lekker al kunnen proeven op de kamer, omdat er een waterkoker e.d. aanwezig was. Het ontbijt is naar engelse normen heel lekker. Een aanrader voor 1 overnachting, ook al omdat het boven een metro-station ligt (waar je overigens geen last van hebt).

prima hotel 1 metrostation van St Pancras

Mw. A.Beukers
25-1-2010

Wij hebben hier 2 nachten geslapen om wat van Londen te zien en te shoppen. Schone kamers, bed is goed, moderne badkamer, tv, koffie of thee zetten op je kamer. Eigenlijk alles wat je nodig hebt voor een weekendje Londen voor een goed prijs.

op de koude douche na, super!

M. Pille
16-1-2010

Het hotel was prima, idd kleinere kamers, maar dat wist je op voorhand. Mooie badkamer en ontbij kan iets beter georganiseerd worden, maar is verder prima. Vooral de ligging is fantastisch. binnen 5 minuten ben je bij 3 verschillende metrolijnen....maar nu de koude douche. We hadden geen warm water en het water in de douche stroomde niet weg. Maintenance gebeld en het laatste zo opgelost, maar de warmte niet. Met de receptie overlegd en we konden naar een andere kamer. Beter, want deze was aan de achterkant gelegen en dus minder last van de doorgaande weg en groter, maar het water was nog steeds niet in orde. Het was lauw, maar echt nog aan de koude kant...dus hopelijk was dat echt eenmalig, want ik vind het een prima hotel verder.

We hebben een aantal aanbieders voor Euston Square voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Euston Square in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Euston Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Euston Square scoort een 7.94 uit 10 op basis van 14 reviews.