Hotel Euro Lodge Clapham

HotelWeer vandaag25°17°
Hotel Euro Lodge Clapham
3,7

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Euro Lodge Clapham voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Euro Lodge Clapham in het Nederlands

Nooit meer

Jos Leenders
30-1-2017

In eerste instantie een kamer geboekt bij Euro Hotel. Lapham. We hadden een kamer waar de verwarming hard tikte, hierdoor konden we niet slapen. Twee mensen hebben er naar gekeken maar konden niets doen. Het hotel zat vol, dus 's nachts verhuisd hun andere locatie Euro Lodge. (zelfde straat) Daar aangekomen zei de portier dat de kamer ook geluidsoverlast had van de verwarmingsketel!? De kamer bleek een zolderkamer, bed stond onder een schuin dak, waardoor weinig ruimte en je met je lichaam tegen het schuine gedeelte aanlag. We hebben het bed toen maar van de muur getrokken, je kon alleen de badkamer niet meer in.

Toen de manager mijn man zag, hij is 1.95 cm, zei ze dat zal niet prettig geweest zijn. Dat was het ook niet. Ter compensatie kregen het ontbijt van het hotel, £5. pp. En een andere kamer. Die ging er mee door, totdat bleek dat de verlichting in de badkamer het niet deed, er zat ook geen raam. Toen was ik helemaal klaar met dit hotel!

Personeel spreekt gebrekkig Engels en als je dan klaagt begrijpen ze je niet en lachen en zeggen sorry.

Geef liever iets meer uit voor een kamer, heb je deze ergernis niet.

Oude reviews (archief)

nooit meer

Frans Levoleger
9-9-2013

Onvriendelijke ontvangst door slecht engels sprekend personeel. Hotel verkeerd in slechte staat van onderhoud. De kamer was een hok zonder ventilatie. Ontbijt is een lachertje, de ene helft ( yoghurt en een verpakt stukje kaas) krijg je bij de receptie en de andere karige helft in de ontbijtruimte. Het was overal warm en muf, nee hier nooit meer heen !!!!!!!!!!!

Ik wist vooraf dat Euro Lodge Clapham niet één van de beste hotels is in Londen. Omdat mijn eisen echter niet hoog zijn en ik vorig jaar een relatief goede ervaring had met dit hotel, had ik toch besloten om hier weer heen te gaan. Ik zou het toch alleen gebruiken als plek om te slapen, douchen, naar het toilet te gaan en mogelijk te ontbijten.

Deze keer heb ik Euro Lodge Clapham ervaren als een hotel dat beneden elk denkbaar peil is. Ze trekken zich niks aan van klachten, geven een nog slechtere kamer (volgens hen geschikt voor twee personen) dan geboekt en noemen het geven van deze kamer een upgrade.

Een ieder die graag een slechte kamer wil hebben, wil worden afgezet, geen value for money wil, niet als gast behandeld wil worden en niet serieus genomen wil worden als hij / zij een klacht heeft, raad ik aan om naar Eurolodge Clapham te gaan.

Alle andere raad ik het ten sterkste af!

Twee dingen zijn zeker, ik kom nog vaak in Londen en boek nooit meer een kamer bij Euro Lodge Clapham.

Niet slecht voor de Prijs

hoinjsz
17-4-2012

Dit hotel is is geen topper, maar de kamer is standaard en het hotel ligt op op loop afstand van metro station Clapham South (northern line).

Het ontbijt is mager. De 2pers. kamer was €50,- p/n en voor die prijs was het niet slecht. Wanneer je meer kwaliteit moet je gewoon meer gaan betalen. Je kunt niet voor de dubbeltje op de eerste rang zitten.

Redelijke prijs / kwaliteit verhouding

Jansen
11-3-2011

Het hotel heeft een redelijke prijs / kwaliteit verhouding. De kamer was klein maar bevatte wel al het benodigde waaronder ook een föhn en een waterkoker. De ligging was prettig, tegenover een park. De vrouwelijke medewerksters van de receptie waren onvriendelijk, onprofessioneel en niet behulpzaam. Toen we de weg vroegen waar de winkel "Harrods" werd er tot onze grote verbazing geantwoord met "geen idee, daar ben ik nog nooit geweest, vraag het maar bij de metro". Er was één mannelijke medewerker bij de receptie die wel klantvriendelijk was. Het ontbijt bestond uit cornflakes en toast. Vaak waren er te weinig zitplaatsen bij het ontbijt en er werd erg slecht bijgevuld; bestek, glazen en borden waren vaak op. Inchecken kan vanaf 15.00 uur, helaas was het incheck proces een grote chaos waardoor het 45 minuten duurde voordat we waren ingecheckt. Voor een stedentrip is het een prima hotel vanwege de ligging en de basic kamers.

Het is een oud,afgeschreven hotel. Erg oud, krakende vloeren, oud tapijt. Ontbijt is zeer karig: bestaande uit: wit brood(om te roosteren), jam, boter en cornflakes. Thee/koffie(zakjes) wel voldoende. Wel dicht bij Metro station en lekker Indiaas restaurant en andere restaurantjes.

Droef!!

Josje ten Bosch
21-2-2010

Het EuroLodge hotel in London heeft geen frisse kamers, geen fris beddengoed, geen goed werkende kranen, geen goed ontbijt (smerig wit fabrieksbrood dat je zelf 2x gedurende een paar minuten in een prehistorische toaster moest doen en alleen jam als broodbeleg; instant koffie van een kwaliteit om je dood te schamen..!), geen gezelligheid; het heeft wel een gunstige ligging vlakbij park, bushalte en metro.

Toppertje

bjorn
6-4-2009

Vriendelijke mensen, goede kamer, alles schoon en goed ontbijt voor een mooie prijs, kortbij londen

oud, vies stinkend hotel .

anoniem
11-3-2009

de prijs is het ZEKER niet waard.

je kan beter in je slaapzak buiten gaan slapen.de kamers zijn erg vies ze stinken en ze doen er niks aan zelf het personeel geeft het toe.maar werk is werk is hun mening. Reserveer hier niet.

geen service !!!!!!!!!

"Dit nooit meer"

Fam dillerop
20-2-2009

Echt dit Hotel is erg.

Oude verwaarloosde bende.

Ontbijt slecht alleen toast brood melk,jam en oplos koffie.

Bedden redelijk maar geen dekbedovertrek om het dekbed.

Douche vies en bijna geen warm water, geen föhn.(stond wel in de boeking)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Euro Lodge Clapham in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Euro Lodge Clapham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Euro Lodge Clapham scoort een 3.68 uit 10 op basis van 13 reviews.