Hotel Enterprise

54 reviews over Hotel Enterprise in het Nederlands

Niet bijzonder

Annemiek
6-3-2014

De ligging van het hotel is goed. Het ligt vlakbij een metrostation en van daaruit kun je alle kanten op. Het personeel vonden wij niet erg vriendelijk, er kon vaak niet eens een glimlach af.

Het ontbijt was prima.

De kamers zijn erg klein. Er kan net een tweepersoonsbed instaan en daar blijft het dan ook bij. Maar uiteindelijk zijn wij toch heel de dag in de stad geweest en gebruik je de kamer alleen om te slapen en daar was hij goed genoeg voor.

Hotel is oke, als uitvalsbasis in Londen, maar verwacht geen topkwaliteit.

Prima hotel

Jan
27-12-2013

Heel goed hotel voor mensen die een stedentrip willen doen. Metro is dichtbij. Kamers zijn klein maar super schoon!

Ook het ontbijt was prima, voor een echt 'English breakfast' moet je echter wel bijbetalen..

Personeel niet heel klantvriendelijk.

Een prima hotel voor een goede prijs.

Prima hotel met uitstekende ligging

John
18-12-2013

Hoewel de kamers erg klein zijn, is het hotel schoon en uitstekend geschikt voor mensen die een stedentrip willen maken en gewoon een goed bed en douche zoeken. Wel opvallend is dat het personeel (op een enkele uitzondering na) nogal nors is en niet erg klant-vriendelijk overkomt.

Ligging van het hotel is uitstekend: vanaf Heathrow is het met de metro slechts een half uurtje; je stapt uit op Earl's Court en loopt nog geen 150 meter naar het hotel. Via het zelfde metrostation zit je in 15-20 minuten in het hartje van Londen!

We hebben een aantal aanbieders voor Enterprise voor je op een rij gezet:

Prima hotel voor een stedentrip.

Erik& Corrine
1-1-2012

De algemene indruk is verzorgd, de beganegrond is prachtig, de slaapverdiepingen zijn goed verzorgd. De kamers zijn niet groot maar prima schoon en heerlijke bedden. We hadden met drieeën een kamer voor 4 personen. Badkamer prima, allen de douchekop geeft een matige stral water, wel goed warm! Voor een stedentrip hoeft kamer ook niet groot te zijn komt 's avonds toch versleten aan en wil graag je bed in. Vlakbij Earls Court Metro, geweldig. Goed Italiaans en Indiaas restaurant dicht in de buurt, ook in het hotel schijn je goed te kunnen eten (Indiase keuken). Personeel correct, ontbijt redelijk, broodjes en croissantje mogen wel even een oven zien om lekkerder te smaken, met bijbetaling Engels ontbijt, dat zag er goed uit. Zou er weer teruggan bij een volgend bezoek.

Kleine kamers,maar wel schoon

T.Jaarsveld
19-12-2011

Toen we in het hotel aankwamen,kon de receptioniste onze boeking niet vinden,we moesten even wachten,erg vriendelijk was ze niet.

Veel Oost-Europees personeel,maar over het algemeen wel vriendelijk.

De kamer was erg klein,ons raam kon niet open,zodat we continue gebrek aan frisse lucht hadden,nadat we de radiator hadden dichtgedraaid,ging het iets beter.

Het is erg gehorig,je hoort de mensen op de gang lopen,en het piepje van de liftknop constant.

We hadden wel een prima bed,de douche was erg klein,en je stootte elke keer tegen de kraan als je je omdraaide in de douche.

Het ontbijt was redelijk,de jus d'orange was erg waterig.

De lobby en de eetzaal waren erg netjes,maar hoe hoger je kwam,hoe slonziger het werd.

Wel heerlijk dicht bij het metrostation Earl's Court,daar was je binnen vijf minuten.

als je een rustige kamer wilt dan moet je aan de achterzijde liggen, verder behulpzaam personeel, zeker nadat je door KLM van het vliegveld wordt afgegooid als de vluchten zijn gecanceld, en je zelf maar een hotel moet zoeken.

konden weer terug bij Enterprise voor een redelijke prijs, een grote kamer, vriendelijke personeel

goed hotel, goede service

Philip
7-12-2010

Goed hotel, wil je rustig liggen dan moet je een kamer vragen aan de achter zijde.

kregen een goede kamer nadat, onze vlucht was geanuleerd en door de vliegtuigmaatschappij zonder dat deze iets regelde, ik belde naar het hotel waar we een mooie grote kamer kregen voor een redelijke prijs, een aanrader.

Valt tegen, maar wel schoon.

peter
14-8-2010

De kamers zijn zeer klein. Rond het vrij korte bed aan beide zijden zo'n 30 cm ruimte. Daar moet je het mee doen. Nauwe douche, je drukt hem geregeld uit als je jezelf even omdraait. Weinig kastruimte. In de praktijk moet je over je koffers klunen om in je bed te komen.

Ontvangsthal, restaurant en bar zijn netjes en vrij nieuw, maar niet echt gezellig. Helaas is het ontbijt minimaal. Naast plakjes ham alleen zoetigheid voor op brood. Schimmel op de yoghurt. Nauwe lift, max voor 4 personen met ingesproken stem die je helaas maar al te goed hoort als je kamer bij de lift is. Wireless internet kost 2 pond/uur maar werkt helaas slecht op de kamers waardoor je verbinding verliest maar helaas niet wordt uitgelogd, de verbruikstijd loopt wel vrolijk door.Je moet het ook niet erg vinden om uit je bed gebeld te worden door onterechte wake-up call of brandalarm.Ligt wel prettig dicht bij metro.

Perfect hotel voor een stedentrip.

Joost en Marcia
31-5-2010

De kamers zijn erg klein, maar wel schoon. De entree en eetzalen zijn chique. Je kunt in dit hotel lekker ontbijten. Het personeel was helaas wel wat stug, maar wel behulpzaam. We hebben in dit hotel goed vertoefd.

redelijk hotel

Jeroen
19-4-2010

Ligging van het hotel is prima. Rustige straat dichtbij Earls Court metrostation. Van daaruit zit je in 20 minuten in het cenrtum van Londen De receptie en het restaurant zien er goed uit. Vriendelijkheid van het personeel laat echter vaak te wensen over. De kamers zijn vreselijk klein en ook de badkamer is erg klein. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding.

We hebben een aantal aanbieders voor Enterprise voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enterprise in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enterprise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.