Hotel Durrants

7,1

4 reviews over Hotel Durrants in het Nederlands

Ligt midden in Londen tussen Regentspark en Hydepark. Vlakbij Oxfordstreet. Leuke eettentjes in de buurt.

goede eerste indruk, kamer was niks

Jolanda
21-5-2013

Kamer is sterk verouderd en erg klein. Het is wel schoon.

Heerlijk!

mariska_suierveld
11-9-2011

The Durrants is een al al luxe. Dat was wel even wennen met de typisch Engelse inrichting. Een geweldige service.

Zakelijk overnacht

Monique R.
3-12-2009

Enkele nachten in dit hotel doorgebracht. Zeer Engels qua inrichting, goede service, erg klantgericht. Prettige ambiance. Prima ontbijtbuffet.

We hebben een aantal aanbieders voor Durrants voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Durrants in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Durrants zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Durrants scoort een 7.14 uit 10 op basis van 4 reviews.