Hotel DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside

Hotel DoubleTree by Hilton London - Docklands Riversidesterstersterster

7.9Goed

Engeland, Groot Londen, Londen

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

142 reviews over Hotel DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside

• 2018
    8B. Van den Ende01-12-2018

Fijne verblijfplaats

Comfortabel hotel. Vriendelijk personeel. Niet ver van een underground.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Jac De Bruijn07-10-2017

Prima hotel, met eigenThames ferry

Comfortabel hotel in voormalig industriegebied, met mooie kamers, vriendelijk personeel, prima ontbijt. Fitnessruimte aanwezig. Ligging aan Thames-oever. Dichtstbijzijnde metrostation via de ferry bereikbaar, in Canary Wharf; daar ook snelle bootverbinding richting Centrum. Wifi beschikbaar in omgeving van receptie.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 4Karin13-12-2016

Niet Hilton waardig

Een Hilton hotel. Altijd goed zou je denken. Op het eerste gezicht was dat het ook. Alles netjes, de kamer ook. Kamer was ook lekker groot, badkamer wat aan de kleine kant, maar goed dat is nog wel te doen. De eerste dag vroeg naar bed, want vroeg opgestaan die dag en een lange dag voor de boeg. En dan schrik je om kwart over 10 wakker van keiharde muziek. Ach denk je nog...stopt zo wel. Niet dus! 10 Over 12 stopte de muziek.

Zaterdag komen we om 10 uur 's avonds terug in het hotel. En ja hoor...weer harde muziek, die gek genoeg alleen in de kamer te horen is. Niet buiten, niet op de gang, alleen in de kamer. Omdat er geen wc-rol was opgehangen, naar de receptie voor wc-papier en om te klagen over de muziek. Zou tot 11 uur, hooguit half 12 duren. Om kwart voor 12 nog steeds harde muziek, dus maar weer gebeld. Zou opeens nog tot 1 uur duren. Pislink ben ik geworden, voor de 2 achtereenvolgende avond niet kunnen slapen. Gelukkig stopte het toen na 10 minuten. Nog nooit meegemaakt zoiets en al helemaal niet bij een Hilton hotel. De muziek kwam uit de kelder en wij zaten op de 3e etage, dus ergens is er met bouwen iets niet goed gegaan.

Vertrekdag zondag. Ontbijt is vanaf 7 uur en om kwart voor 8 zijn alle tafeltjes al bezet en staat er een gigantische rij om te kunnen ontbijten. Blijkbaar is er geen rekening mee gehouden dat er dagen zijn dat mensen weggaan en wel eens vroeg kunnen gaan ontbijten. In allerijl worden er andere tafels klaargemaakt voor het ontbijt. Dat was wel prettig, maar zoiets heb ik ook nog nooit meegemaakt in een hotel. In de rij staan voor een ontbijt, bizar!

Nee voor mij niet voor herhaling vatbaar, jammer.

Gereisd met partner in december 2016

• 8Lamaire Miquel02-08-2016

Zeer goed hotel

Zeer goed hotel, maar sommige dingen zijn toch aan vernieuwing toe o.a het bad schilferd af, silicone omranding. Ontbijt super en veel variatie, niet enkel engels ontbijt. De afstand hotel metro was voor ons te doen, maar begrijpen dat dit voor sommige mensen iets te ver is. Soms is het wat zoeken om de juiste metro-uitgang/ingang te vinden.

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Britt04-05-2016

Mooi hotel, maar ongunstige ligging

Het hotel zelf is uitstekend, vriendelijk personeel en schone kamers. Ontbijt prima verzorgd en goede bedden. Het enige grote nadeel is de ligging. Er ligt nergens een metrostation in de buurt. Je moet eerst met een pondje de rivier oversteken (gratis op vertoon van het hotelkaartje) en daarna nog eens een kwartier lopen totdat je bij het dichtstbijzijnde metrostation bent. Voor reizigers die graag het centrum van Londen willen bezoeken is dit dus niet zo fijn. Als dit hotel dichter bij een metrostation had gelegen dan was ik hier zeker vaker naartoe gegaan. Nu blijft het bij deze ene keer, wat zonde is, vanwege de goede kwaliteit van het hotel zelf.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 5sam02-09-2015

Kamers vielen tegen

Dat er veel services worden aangeboden die je niet nodig hebt en nauwelijks gebruikt. Als je toevallig in de financial district moet zijn voor zaken voldoet het hotel maar niet voor een citytrip. Het ontbijtbuffet lijkt uitgebreid maar is vooral opsmuk en meer van hetzelfde. Je kunt net zo goed buiten het hotel eten. Londen kent genoeg markten en tenten waar je voor ontbijt terecht kunt of brunch voor de uitslapers.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Ronald20-02-2015

Heerlijk weekend in Hilton Docklands

We hebben een fantastisch weekend in Londen gehad. Veel door de stad gestruind en 's avonds lekker chillen bij de open haard in het stiltegedeelte van de bar. De kamers zijn goed en schoon (alleen ontbrak bij ons de minibar) en zowel ontbijt en diner (beide in buffetvorm) zijn prima verzorgd, met een ruime keuze. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en als er maar even een probleempje lijkt te zijn wordt dat meteen opgelost (borgsom afgeschreven van creditcard). Het enige nadeel is het voor de eerste keer vinden van de aanlegplaats van het pontje. Dat werd inderdaad zoals eerder werd beschreven een speurtocht met regelmatig vragen. Later bleek dat de route door een groot luxe winkelcentrum gaat waar je ook bijna een hele dag kan rondlopen.

Gereisd met partner in februari 2015

• 8Rudy12-08-2014

gewoon een goed hotel

Bij een 'Hilton' hotel, ben je snel bevooroordeeld wat luxe en uitstraling betreft en dat maakt dit hotel niet helemaal waar. Het interieur van de lobby en het restaurant zijn prima voor elkaar, maar de gangen en kamers lopen een paar jaar achter. De kamers zijn verouderd en de ramen hebben aan de buitenkant al een tijdje geen sopje meer gezien. De vloerbedekking zat bij onze kamers onder de vlekken en er zaten schroeiplekken in. Verder ziet het er wel goed verzorgd uit, maar een beetje simpel voor een Hilton hotel. De bedden zijn prima in orde en dat geld ook voor de badkamer, met bad/douche en toillet. Verder zijn de kamers wel schoon. Het personeel is helemaal top en dat geld ook voor het ontbijt. Al met al is dit hotel wel een aanrader, mede door de prima ligging aan de thames. Het hotel licht wel een stuk buiten het centrum, maar met de metro ben je er in ong. 15a20 min.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Angela Linders30-07-2014

Super

Een erg goed hotel, wij verbleven in een suite...super mooi en verzorgd. Iedere dag nieuwe zeepjes, shampoo enz. Bed was King maat en zodoende erg groot. Er werd goed schoongemaakt. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Enige nadeel was de aircoinstallatie op het parkeerterrein welke enorme herrie maakt.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9noes_13-07-2014

Prachtig hotel buiten het centrum

Als je weinig wil betalen en toch in een prachtig hotel wil verblijven dan is dit hotel een goede keuze. Het ligt niet centraal in het centrum van Londen, maar met de bus reis je in een half uur naar het centrum en met de metro in ongeveer een kwartier.

Het hotel is erg goed verzorgd en de faciliteiten zijn ook perfect. Eten kun je beneden bestellen en mee naar boven nemen of roomservice nemen. Het ontbijt is erg lekker en niet alleen op zijn Engels. Er is vers fruit, er zijn verschillende soorten sappen en brood etc. Je kijkt vanaf het terras uit over het water. Ook het uitzicht van de kamers zijn mooi en de kamers zelf zijn groot.

Gereisd met partner in januari 2014

3 tips over Hotel DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside

• Luca, 07-08-2012

Neem de bus voor het hotel naar de het Rotherhite overground station (bus vertrekt elke 15 min.) Via de overground en een klein stukje underground kom je in het centrum uit. (kosten ongeveer 10 pond). Koop een oyster card! Dit is hetzelfde principe als een OV chipkaart en is stukken goedkoper als losse tickets.

• Rudy, 12-08-2014

*Van Heathrow naar het hotel: piccadillyline tot aan greenpark, dan overstappen op de jubilleeline tot aan canada water en dan de bus c10. Deze stopt voor het hotel (handig met bagage) *s'avonds eten doe je in een pub. prima eten en drinken voor een vriendelijke prijs. Bijv. The Ledger Building (aan de overkant van de thames op hertsmere rd) * met kinderen moet je bij de M&M store geweest zijn (leicester square) * reizen met de oyster card wij hebben voor £ 20. pp veel van Londen gezien

• Ronald, 20-02-2015

Loop vanaf metrostation Canary Wharf richting Cabot Square en dan richting Westferry Circus (overal staan duidelijke deelplattegrondjes). Dan nog even oversteken naar de waterkant en je ziet de pier beneden liggen.

6 vragen over Hotel DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside

• Monique, 29-10-2014

Metro

Met welke metro kom je vanaf centrum terug bij het hotel?

Ronald, 20-02-2015

Met de Jubileelijn naar Canary Wharf en dan lopen naar de pier

• wies geris, 17-01-2014

zwembad

Welk zijn de openingsuren van het zwembad en de sauna ?

• Monique, 14-08-2013

Gratis ferry

Kan iemand mij vertellen of we bij aankomst vanaf metrostation Canary Wharf, voordat we zijn ingecheckt in het hotel, ook gratis gebruik kunnen maken van de ferry? Zo ja, moeten we dan een hotelvoucher ofzo laten zien?

Ik heb heel het internet afgezocht, maar ik vind alleen info hierover voor bestaande hotelgasten, niet voor nieuwe nog-niet-ingecheckte gasten.

Linda, 25-08-2013

Je kan alleen maar gebruik maken van de gratis Ferry als je ingecheckt bent, je krijgt dan namelijk vouchers die je moet laten zien

Monique, 25-08-2013

Hartelijk bedankt voor de info, het is nu volledig duidelijk. :-)

Hotel DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside info

• Aantal sterrensterstersterster