Weer vandaag6°-2°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside voor je op een rij gezet:

Vrij Uit

141 reviews over Hotel DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside in het Nederlands

Fijne verblijfplaats

B. Van den Ende,
1-12-2018

Comfortabel hotel. Vriendelijk personeel. Niet ver van een underground.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima hotel, met eigenThames ferry

Jac De Bruijn,
7-10-2017

Comfortabel hotel in voormalig industriegebied, met mooie kamers, vriendelijk personeel, prima ontbijt. Fitnessruimte aanwezig.

Ligging aan Thames-oever. Dichtstbijzijnde metrostation via de ferry bereikbaar, in Canary Wharf; daar ook snelle bootverbinding richting Centrum.

Wifi beschikbaar in omgeving van receptie.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Niet Hilton waardig

Karin
13-12-2016

Een Hilton hotel. Altijd goed zou je denken. Op het eerste gezicht was dat het ook. Alles netjes, de kamer ook. Kamer was ook lekker groot, badkamer wat aan de kleine kant, maar goed dat is nog wel te doen. De eerste dag vroeg naar bed, want vroeg opgestaan die dag en een lange dag voor de boeg. En dan schrik je om kwart over 10 wakker van keiharde muziek. Ach denk je nog...stopt zo wel. Niet dus! 10 Over 12 stopte de muziek.

Zaterdag komen we om 10 uur 's avonds terug in het hotel. En ja hoor...weer harde muziek, die gek genoeg alleen in de kamer te horen is. Niet buiten, niet op de gang, alleen in de kamer. Omdat er geen wc-rol was opgehangen, naar de receptie voor wc-papier en om te klagen over de muziek. Zou tot 11 uur, hooguit half 12 duren. Om kwart voor 12 nog steeds harde muziek, dus maar weer gebeld. Zou opeens nog tot 1 uur duren. Pislink ben ik geworden, voor de 2 achtereenvolgende avond niet kunnen slapen. Gelukkig stopte het toen na 10 minuten. Nog nooit meegemaakt zoiets en al helemaal niet bij een Hilton hotel. De muziek kwam uit de kelder en wij zaten op de 3e etage, dus ergens is er met bouwen iets niet goed gegaan.

Vertrekdag zondag. Ontbijt is vanaf 7 uur en om kwart voor 8 zijn alle tafeltjes al bezet en staat er een gigantische rij om te kunnen ontbijten. Blijkbaar is er geen rekening mee gehouden dat er dagen zijn dat mensen weggaan en wel eens vroeg kunnen gaan ontbijten. In allerijl worden er andere tafels klaargemaakt voor het ontbijt. Dat was wel prettig, maar zoiets heb ik ook nog nooit meegemaakt in een hotel. In de rij staan voor een ontbijt, bizar!

Nee voor mij niet voor herhaling vatbaar, jammer.

Gereisd met partner in december 2016

Zeer goed hotel

Lamaire Miquel
2-8-2016

Zeer goed hotel, maar sommige dingen zijn toch aan vernieuwing toe o.a het bad schilferd af, silicone omranding. Ontbijt super en veel variatie, niet enkel engels ontbijt. De afstand hotel metro was voor ons te doen, maar begrijpen dat dit voor sommige mensen iets te ver is. Soms is het wat zoeken om de juiste metro-uitgang/ingang te vinden.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel, maar ongunstige ligging

Britt
4-5-2016

Het hotel zelf is uitstekend, vriendelijk personeel en schone kamers. Ontbijt prima verzorgd en goede bedden. Het enige grote nadeel is de ligging. Er ligt nergens een metrostation in de buurt. Je moet eerst met een pondje de rivier oversteken (gratis op vertoon van het hotelkaartje) en daarna nog eens een kwartier lopen totdat je bij het dichtstbijzijnde metrostation bent. Voor reizigers die graag het centrum van Londen willen bezoeken is dit dus niet zo fijn. Als dit hotel dichter bij een metrostation had gelegen dan was ik hier zeker vaker naartoe gegaan. Nu blijft het bij deze ene keer, wat zonde is, vanwege de goede kwaliteit van het hotel zelf.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Kamers vielen tegen

sam
2-9-2015

Dat er veel services worden aangeboden die je niet nodig hebt en nauwelijks gebruikt.

Als je toevallig in de financial district moet zijn voor zaken voldoet het hotel maar niet voor een citytrip. Het ontbijtbuffet lijkt uitgebreid maar is vooral opsmuk en meer van hetzelfde. Je kunt net zo goed buiten het hotel eten. Londen kent genoeg markten en tenten waar je voor ontbijt terecht kunt of brunch voor de uitslapers.

Gereisd met vrienden in september 2013

Heerlijk weekend in Hilton Docklands

Ronald
20-2-2015

We hebben een fantastisch weekend in Londen gehad. Veel door de stad gestruind en 's avonds lekker chillen bij de open haard in het stiltegedeelte van de bar. De kamers zijn goed en schoon (alleen ontbrak bij ons de minibar) en zowel ontbijt en diner (beide in buffetvorm) zijn prima verzorgd, met een ruime keuze. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en als er maar even een probleempje lijkt te zijn wordt dat meteen opgelost (borgsom afgeschreven van creditcard). Het enige nadeel is het voor de eerste keer vinden van de aanlegplaats van het pontje. Dat werd inderdaad zoals eerder werd beschreven een speurtocht met regelmatig vragen. Later bleek dat de route door een groot luxe winkelcentrum gaat waar je ook bijna een hele dag kan rondlopen.

Gereisd met partner in februari 2015

gewoon een goed hotel

Rudy
12-8-2014

Bij een 'Hilton' hotel, ben je snel bevooroordeeld wat luxe en uitstraling betreft en dat maakt dit hotel niet helemaal waar. Het interieur van de lobby en het restaurant zijn prima voor elkaar, maar de gangen en kamers lopen een paar jaar achter. De kamers zijn verouderd en de ramen hebben aan de buitenkant al een tijdje geen sopje meer gezien. De vloerbedekking zat bij onze kamers onder de vlekken en er zaten schroeiplekken in. Verder ziet het er wel goed verzorgd uit, maar een beetje simpel voor een Hilton hotel. De bedden zijn prima in orde en dat geld ook voor de badkamer, met bad/douche en toillet. Verder zijn de kamers wel schoon. Het personeel is helemaal top en dat geld ook voor het ontbijt. Al met al is dit hotel wel een aanrader, mede door de prima ligging aan de thames. Het hotel licht wel een stuk buiten het centrum, maar met de metro ben je er in ong. 15a20 min.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Super

Angela Linders
30-7-2014

Een erg goed hotel, wij verbleven in een suite...super mooi en verzorgd. Iedere dag nieuwe zeepjes, shampoo enz. Bed was King maat en zodoende erg groot. Er werd goed schoongemaakt. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Enige nadeel was de aircoinstallatie op het parkeerterrein welke enorme herrie maakt.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Prachtig hotel buiten het centrum

noes_
      13-7-2014

Als je weinig wil betalen en toch in een prachtig hotel wil verblijven dan is dit hotel een goede keuze. Het ligt niet centraal in het centrum van Londen, maar met de bus reis je in een half uur naar het centrum en met de metro in ongeveer een kwartier.

Het hotel is erg goed verzorgd en de faciliteiten zijn ook perfect. Eten kun je beneden bestellen en mee naar boven nemen of roomservice nemen. Het ontbijt is erg lekker en niet alleen op zijn Engels. Er is vers fruit, er zijn verschillende soorten sappen en brood etc. Je kijkt vanaf het terras uit over het water. Ook het uitzicht van de kamers zijn mooi en de kamers zelf zijn groot.

Gereisd met partner in januari 2014

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel DoubleTree by Hilton London - Docklands Riverside