Hotel DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria ****

Hotel DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria ****

Hotel DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria
Hotel DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria

We hebben een aantal aanbieders voor DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria in het Nederlands

Fantastisch hotel op goede locatie

Joke, 24-7-2011

We zijn hier 3 dagen geweest. Het hotel ligt t.o. Victoria station dus al het vervoer binnen handbereik. Gelegen vlakbij Buckingham Palace (+/- 10 min. lopen). Ontbijt was lekker en uitgebreid. Kamer schoon, netjes ingericht en van alles voorzien. Kortom, een heerlijk verblijf en voor herhaling vatbaar!

Goed hotel voor stedentrip!

Lisa Beukers, 7-6-2011

Wij hebben hier het afgelopen weekend 3 nachten geslapen. De kamers zijn erg netjes en zijn elke dag weer schoon. Het bed is groot, er is een tv, koelkast, bad/douche, toilet. Van het ontbijt hebben wij geen gebruik gemaakt, in verhouding is dit erg duur. Op het station en 1 straat achter dit hotel heb je o.a. Starbucks en Pret om 's ochtends te ontbijten. Vanuit het hotel loop je zo het station in waarna je snel overal heen kunt met de metro. Het uitzicht uit het hotel is dan ook op het station (voor) maar je hoort niets van treinen etc. Al met al een top hotel om enkele dagen te verblijven voor bv een stedentrip!

Prima hotel

Suzan, 12-4-2010

Het hotel ligt letterlijk tegenover Victoria Station, heel erg handig want met de underground ben je snel overal in Londen.

De kamer van het hotel vond ik aan de kleine kant, maar er is zeker alles wat je nodig hebt. En belangrijker nog alles is schoon.

We hebben niet gegeten in het hotel want in Londen zijn voldoende eetgelegenheden. Al met al een prima hotel op een zeer goede locatie.

Zeker een aanrader!

Hotel ligt naast Vicoria station, waardoor je vanaf London Gatwick met de gatwick express in 40 minuten vanaf het vliegveld in je hotelkamer staat. kamers zijn comfortabel en erg schoon. Prima bedden en mooie, ook zeer schone badkamer.

Eertse nacht veel last gehad van een feest in de bar/eetzaal op de begane grond (zaten op de eerste verdieping) dat veel te lang 's nacht doorging. Niet erg klantvirendelijk voor de andere hotelgasten

Lekker zwembad, bubbelbad en sauna.

Ontbijt ook prima in orde, veel keus en de eetzaal is modern en sfeervol.

mooi centraal gelegen

averesch, 15-10-2006

mooi centraal gelegen. Met de trein bereikbaar vanaf Gatwick, ligt namelijk direct naast het Victoriastation, de eindhalte van de Gatwick service.

Dicht bij trein en metro station. Meeste bezienswaardigheden binnen 3 metrohaltes van het station verwijderd.

vlotte en vriendelijke service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria scoort een 8 uit 10 op basis van 8 reviews.