Hotel Dolphin & Shakespeare

Hotel Dolphin & Shakespeare
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dolphin & Shakespeare voor je op een rij gezet:

91 reviews over Hotel Dolphin & Shakespeare in het Nederlands

Valt erg tegen

Erik
4-5-2017

De 4-persoons kamer was ontzettend krap. Grootste tegenvaller was dat er 3 dagen lang geen warm water was in de douche. Ook na herhaaldelijk klagen bij de receptie werd het probleem niet opgelost. Ontbijt was redelijk al is de zaal veel te klein. Ligging is prima. Concluderend een tegenvaller!

Geen aanrader

Jerry
18-6-2016

Ligging prima dicht bij metro station en trein station en bus om de hoek leuke buurt hotel erg matig kamer klein achter staligonderhoud niet goed schoon personeel vriendelijke en doen hun best.

Prima plek voor een city trip

klaassnijder
26-5-2015

Niet kijkende naar de titgebreide faciliteiten, maar een goedkopere plek in Londen voor een citytrip krijg je niet. Wij waren de gehele dag op pad.

D-reizen

als je niet te pietluttig bent een goed hotel

margret
26-5-2015

Bovenop paddington station bus 23 om de stad te verkennen op de hoek .niet op alle kamers koelkast. Als er geen koffieset is brengt de receptie die keurig op de kamer. Wel veel trappen. Men is de vloerbedekking aan het vervangen. Ontbijt met wafels en toast fruit etc. Prima schone bedden wel krappe kamers maar meer mag je niet verwachten voor die prijs. Extra toiletten en douches op de diverse. Gangen. Goed om te weten als je met meerdere op een kamer verblijft.

Hoe komt dit hotel aan de 2 sterren?

richard
25-12-2014

Positief:

- Ligging is goed, direct bij een metro station

- Wi-fi werkt perfect en is niet duur (1 Pound per dag)

- In ons gevallen lagen de bedden goed (kamer 36)

Negatief:

- Vier smalle trappen omhoog, geen lift. Je moet dus goed ter been zijn.

- Bijzonder kleine kamer. Wij waren met z'n vieren. Het leek alsof ze eerst de bedden geplaatst hadden en daar een hotel omheen gebouwd hadden. Badkamerdeur wou niet open, moest eerst het bed aan de kant.

- Badkamer was een ramp. Erg klein, stonk ongelofelijk, veel schimmel en na gebruik van toilet duurt het een half uur voordat deze weer gebruikt kon worden.

- Ontbijt: die hoef je er niet bij te nemen. Een geroosterd broodje met jam, kaas of pasta. Het brood verdenken wij ervan dat het al iets te oud is.

- Klachten worden niet opgelost.

- Veel stof onder de bedden.

- Alles erg oud en versleten

- We hebben nog nooit zo snel uit gecheckt. Geen enkele interesse vanuit het personeel.

Nog slechter dan een Hostel

Rosalie
23-12-2013

Kerstshoppen in Londen....

Je weet dat je in een hotel slaapt waarvan je de kamer bijna niet gebruikt....

Toen wij binnenkwamen schrokken we echt heel erg! Wat een super kleine kamer zeg! Ik ben in heeeeeel veel hotels geweest maar dit sloeg echt nergens op, we hebben de kamer eerst moeten verbouwen voordat onze koffers ergen konden staan zodat we er niet over struikelden.

De chocolade noten van vorige bewoner lagen nog onder bed:s

En laten we het niet over de badkamer hebben, super klein en schimmel!

Zonde van je f

Kleinschalig simpel hotel

Muldernathalie_906
6-10-2013

De ligging van het hotel is super, in een rustige wijk en op loopafstand van de metro van Paddington Station. Prijs/kwaliteit is goed, je betaald wel echt naar wat je krijgt. Het is een eenvoudig hotel, kleine kamers maar wel alles wat je nodig hebt. Helaas is er geen lift waardoor de koffers naar boven getild moeten worden. Dit hotel is geschikt voor gezinnen met kinderen, groepen of stellen.

Ik heb dit hotel bezocht ivm een studiereis van het werk, helaas kreeg ik wel kamers te zien waar ik in de badkamer schimmel zag.

Geen goede ervaring

Valery
10-8-2013

Wat een slecht hotel

Wij hebben hier 2 nachten, 3 dagen overnacht.

Wij (vriendin en ik) kwamen aan, en moesten onze koffer 4 trappen op tillen. Op de eerste verdieping stond iemand die de kamers schoonmaakte, eenmaal aangekomen op de zolder, kwam de o-zo vriendelijke man vragen of we hulp nodig hadden... Nee, nu niet meer. Het personeel is niet behulpzaam.

De bedden zijn heel erg hard, en de 1 persoons bedden zijn kleiner dan wij gewend zijn. Je kan je niet omdraaien of je ligt al op de grond. Maar daar hoefden wij ons geen zorgen over te maken, want slapen deden wij niet in deze vreselijk harde bedden!

Het ontbijt is eenvoudig. Wafels/geroosterd brood of yoghurt met muesli en een ei.

De laatste dag werden onze koffers voor ons ingepakt en in de bagageroom gezet, omdat we om 10:30 uit de kamer moesten, dit stond op de achterkant van de ontbijtkaart? Logisch... Wij wisten van niks, was ons niet verteld, dus toen wij terug kwamen uit onze laatste dag Londen waren de koffers al ingepakt.

Fijn hotel omdat het ideaal gelegen is.

Linda
11-6-2013

Een voor de oorlogsgebouw zowel binnen als buiten, heeft dus zijn mankementen maar toch ook zijn charme. Oud maar toch ook wel weer schoon en netjes. Winkeltjes en restaurants genoeg in de omgeving, maar toch een rustige ligging. Geen lift aanwezig. het personeel komt uit Polen ofzo, niet aardig zeker beneden bij het ontbijt.Je moet het doen met een wafel en stroop of jam. Kaas/ham hebben ze nog nooit van gehoord. Wel goede koffie.

Ach voor een 4-daagse bezoek aan Londen is de prijs/kwaliteit gewoon in orde.

prima hotel voor stedentrip....

marjolein van dongen
28-4-2013

Door de slechte reviews kon het eigenlijk alleen maar meevallen...het is een 2* hotel en daar moet je nu eenmaal geen 5* verwachten.De koffers zijn keurig voor ons (3 vrouwen) naar boven en beneden gesjouwd. Er had beter schoongemaakt kunnen worden maar vies was het ook niet, verder geen gezellige kamer (5 bedden op een rij, zelfs voor een leuke open haard) maar in principe ben je er ook alleen maar 's nachts en dan slaap je. Het ontbijt is prima, genoeg keuze uit drankjes er worden ter plekke verse wafels gebakken alleen de tijd tot 9.15u vonden wij ivm de drukte te kort. Verder stond er de tweede dag een enorm chagrijnig oud mens achter de wafels...dat was sfeerbepalend dus jammer. Verder wel vriendelijk personeel. Al met al een prima hotel voor een kort verblijf, metro en treinstation Paddington is op 5 minuten loopafstand en een dagkaart is niet duur dus perfect om je op die manier door Londen te verplaatsen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolphin & Shakespeare in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolphin & Shakespeare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.