Hotel Days London Waterloo

Engeland, Groot Londen, Londen

6.7Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Days London Waterloo voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Days London Waterloo

• 8Nan11-04-2013

Goede uitvalsbasis voor een trip naar Londen

Days inn Waterloo is een prima hotel als je niet te hoge eisen stelt. De service is prima. Er is een gratis internetverbinding. Londen eye en big ben zijn echt op loopafstand. Je bent binnen 15 minuten lopen op trafalgar square. Het ontbijt stelt idd niets voor. De bakker. Is op 20 mtr afstand van het hotel. Pluspunt: je kunt op de vertrekdag je bagage veilig en gratis achter laten in het hotel. Je bagage wordt gelabeld,je krijgt een afhaalbewijs en de deur van de bagageruimte is op slot.

Alleenreizend

16 tips over Hotel Days London Waterloo

• familie_booij, 20-05-2013

De stekkers van onze opladers paste tot onze grote schrik niet in het stopcontact maar tegen een borg van 5 pond kun je bij de receptie andere stekkers lenen.

• M. Timmerman, 08-05-2013

Ben je maar kort in Londen bent, bespaar dan veel tijd door mt de underground te reizen. Je loopt boven de grond genoeg om veel te zien van deze geweldige stad en hebt dan geen oponthoud met verkeer wat vast staat. Zo kun je veel bezienswaardigheden aandoen /shoppen. Thuis kun je een plattegrondje downloaden printen (kleurenprinter) dat maakt het echt eenvoudig. Mocht je in de buurt van Buckingham Palace het St.James Park ingaan: doppinda's mee, de eekhoorntjes eten uit je hand)

• Sas, 20-04-2013

Ons is de hop on hop off bus goed bevallen. Je kan lekker zitten en veel zien, en ondertussen vertellen ze ook nog een hoop over londen (live gids, of via oordopjes)

3 vragen over Hotel Days London Waterloo

• Henri Barten, 20-10-2014

parkeren auro

kan ik daar ook mijn auto de heledag laten staan,

lydiavveen, 02-02-2015

Geen idee, er staan wel een paar auto's voor de deur geparkeerd, maar onder welke voorwaarde weet ik niet

• Sandra, 11-10-2013

vervoer vanaf gatwick

Wie weet er hoe je het beste vanaf vliegveld Gatwick naar het hotel kan reizen?

j.muilwijk, 09-12-2013

met de metro is een zeer goede optie. betaalbaar, voor een dagkaart betaalde wij hier in nederland bij de brittian schop 11 euro per persoon voor de gehele dag reizen. binnen 1 uur ben je in Centrum van londen.

• JN, 11-04-2010

Oxford street

Ik ga in augustus naar londen, en was benieuwt hoe ver het hotel afligt van de oxford street. of hoeveel halte's er naar toe.

Ellen, 06-05-2010

Hallo JN,

Als je de Bakerloo line(Bruinelijn) neemt ,zit je 4 haltes van Oxfort Curcus. Dit is het ondergrondse station aan Oxfordstreet. Als je goedkoop wilt reizen met het openbaar vervoer, ondergrondse ,Bus en DLR, schaf dan een visitors Oysterkaart aan. Dit is een soort OV-chipknip.Je kunt hem op alle ondergrondse stations en in vele winkels opladen. Hij berekent voor je het goedkoopste tarief en je betaald nooit meer dan een dagkaart. Mocht je geld op de kaart overhouden kun je hem doorgeven aan anderen, maar je kunt hem natuurlijk altijd nog zelf een keer gebruiken.

Heel veel plezier

Ellen