Hotel Days London Waterloo

Engeland, Groot Londen, Londen

6.7Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Days London Waterloo voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Days London Waterloo

• 9Vis08-12-2014

super voor een weekend!

Super schone kamer. Wel klein, maar alles is er. En mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Schone badkamer en heerlijke bedden. Metro station op 2 minuten loopafstand. Big Ben en London Eye op ongeveer 10 minuten loopafstand. Zeker aan te raden voor een weekendje Londen!

• 8sjouk01-11-2009

aanrader

In september een paar dagen naar London geweest en in het Waterloo Days hotel overnacht. De kamer en badkamer waren niet ruim, maar het was schoon en netjes. Het ontbijtbuffet was zeer goed! Metrostation Lambeth is 2min lopen, ook de BigBen/Londoneye zijn op loopafstand. Zeker een aanrader.

• 8Dirk en Maia13-05-2007

Wij hebben hier 4 nachten overnacht. Alles was prima en proper. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Inchecken voor 11 uur en koffers bewaren tot 15 uur was geen probleem. Als je er 's avonds eet let wel op het kipgerecht met 'medium spiced sauce': hou het water bij de hand.

• 8T. Cornelissen09-05-2007

Met metro en bus goed bereikbaar, goed hotel (konden al om 11:30 uur inchecken!) aan de kruising van 2 drukke straten, in de nabijheid van een politiebureau: jammer van de sirenes! Met de ramen dicht een redelijk geluidsniveau. Kamer, bed en douche zijn aan de kleine kant maar elke dag weer schoon en alles is compleet. Wandmeubel voorzien van hang/-leggedeelte, laden en een schrijfblad met stoel. Tv/radio, waterkoker met koffie en thee, haardroger. Ontbijt goed, voor elk wat wils: toast, pistolets, croissants, koffiebroodjes, roerei, spek, worstjes, baked beans, jam, kaas, cereals, koffie, thee, vruchtensap, ... , gratis krant. Bij het uitchecken werd het koffer voor ons bewaard zodat we nog een halve dag van Londen konden genieten.

• 8marij compen06-02-2007

We hebben 4 nachten hier overnacht, het hotel ligt vlakbij metro station Lambeth, dus redelijk centraal. Kamers zijn in orde, schoon, alleen is het bed en de douche wat aan de kleine kant. Het ontbijt is goed, warm en koud en genoeg van alles. Kortom in vergelijk met andere Londense hotels gewoon goed te noemen, gezien de prijs.

• 8ELIANE SCHEPPERS03-06-2006

Dit was naar Engelse normen een zeer goed hotel. Bedden zijn in orde, degelijke badkamer met douche. Het Engels ontbijt was inbegepen in de prijs. Dit bestond uit roerei, spek, worstjes e.d. Soms moest je wachten op brood, maar je kreeg alles zoveel je wilde.

16 tips over Hotel Days London Waterloo

• familie_booij, 20-05-2013

De stekkers van onze opladers paste tot onze grote schrik niet in het stopcontact maar tegen een borg van 5 pond kun je bij de receptie andere stekkers lenen.

• M. Timmerman, 08-05-2013

Ben je maar kort in Londen bent, bespaar dan veel tijd door mt de underground te reizen. Je loopt boven de grond genoeg om veel te zien van deze geweldige stad en hebt dan geen oponthoud met verkeer wat vast staat. Zo kun je veel bezienswaardigheden aandoen /shoppen. Thuis kun je een plattegrondje downloaden printen (kleurenprinter) dat maakt het echt eenvoudig. Mocht je in de buurt van Buckingham Palace het St.James Park ingaan: doppinda's mee, de eekhoorntjes eten uit je hand)

• Sas, 20-04-2013

Ons is de hop on hop off bus goed bevallen. Je kan lekker zitten en veel zien, en ondertussen vertellen ze ook nog een hoop over londen (live gids, of via oordopjes)

3 vragen over Hotel Days London Waterloo

• Henri Barten, 20-10-2014

parkeren auro

kan ik daar ook mijn auto de heledag laten staan,

lydiavveen, 02-02-2015

Geen idee, er staan wel een paar auto's voor de deur geparkeerd, maar onder welke voorwaarde weet ik niet

• Sandra, 11-10-2013

vervoer vanaf gatwick

Wie weet er hoe je het beste vanaf vliegveld Gatwick naar het hotel kan reizen?

j.muilwijk, 09-12-2013

met de metro is een zeer goede optie. betaalbaar, voor een dagkaart betaalde wij hier in nederland bij de brittian schop 11 euro per persoon voor de gehele dag reizen. binnen 1 uur ben je in Centrum van londen.

• JN, 11-04-2010

Oxford street

Ik ga in augustus naar londen, en was benieuwt hoe ver het hotel afligt van de oxford street. of hoeveel halte's er naar toe.

Ellen, 06-05-2010

Hallo JN,

Als je de Bakerloo line(Bruinelijn) neemt ,zit je 4 haltes van Oxfort Curcus. Dit is het ondergrondse station aan Oxfordstreet. Als je goedkoop wilt reizen met het openbaar vervoer, ondergrondse ,Bus en DLR, schaf dan een visitors Oysterkaart aan. Dit is een soort OV-chipknip.Je kunt hem op alle ondergrondse stations en in vele winkels opladen. Hij berekent voor je het goedkoopste tarief en je betaald nooit meer dan een dagkaart. Mocht je geld op de kaart overhouden kun je hem doorgeven aan anderen, maar je kunt hem natuurlijk altijd nog zelf een keer gebruiken.

Heel veel plezier

Ellen