Hotel Days London Waterloo

Engeland, Groot Londen, Londen

6.7Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Days London Waterloo voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Days London Waterloo

• 2018
    8Ingrid Oosterhof05-03-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Het hotel is erg gunstig gelegen. Metro station Lameth North ligt op een paar minuten lopen van het hotel. Schuin tegenover het hotel is het Britisch War Museum, wat een aanrader is (gratis toegang bovendien). Londen Eye, Big Ben, Palace of Westmister zijn op loopafstand van het hotel. Tevens veel restaurantjes en een Mac Donalds in een prachtig gebouw. Het hotel heeft eenvoudige, maar nette kamers. Er is een waterkoker aanwezig en er staan 2 bekers, theezakjes, Nescafé sticks, suikersticks en koffiemelkkuipjes voor je klaar die dagelijks worden aangevuld. Handdoeken worden dagelijks verschoond en er is een föhn. Bij de bar kun je cappuccino e.d. kopen voor een hele redelijke prijs. Aanrader: je bagage bij aankomst (voor inchecken) en bij vertrek (na uitchecken) in bewaring geven bij het hotel. Je betaalt £1,00 per item. Op station Liverpool street betaal je£7,50 per item voor de eerste 3 uur en na 3 uur wordt het £12,50 per item!

• Oude reviews

7A.Schreuder24-11-2015

Eenvoudig en voor herhaling vatbaar

Door de electrische kachel, moet je deze op tijd aanzetten. Badkamer was niet warm te krijgen. Personeel kan vriendelijker. Kan je gerust boeken.

• 7Mirjam Lenting07-05-2015

Super lokatie voor stedentrip

Ideale ligging tov openbaar vervoer en ook lopend zit je zo bij attracties en winkels. Metrosysteem is ideaal (tip koop van te voren Oyster card, dan stap je vanaf vliegveld zo in trein of metro) metro brengt je overal. Hotel is prima, schone kamers, goede matrassen, prima douche, prima internet. Geen nl tv maar je bent toch amper in het hotel. Wij hadden kamer aan achterzijde, geen last van herrie. Ontbijt en diner goed, niet spectaculair maar genoeg en niks mis mee

• 8familie_booij20-05-2013

Prima plek om Londen te verkennen.

Dit hotel zat in het arrangement met de Stena Line bij touroperator. We waren hier al rond 10 uur en toen konden we nog niet in onze kamer , maar onze koffer ging in een opslagruimte en we konden Londen in. In de omgeving valt niet echt veel te beleven maar de metro is erg dichtbij. 'S avonds in de buurt van het hotel gegeten en daarna onze koffer weer opgepikt. Kamer was prima , fijn dat er een waterkoker en toebehoren stond. In onze kamer stonden de bedden tegenover elkaar , voor ons geen probleem , moeder en dochter, maar als stelletje niet gezellig. Ook kan maar een van de twee naar de tv kijken. Ontbijt was inderdaad heel eenvoudig maar niet slecht , er is de mogelijkheid om dit uit te breiden. Koffer weer in de opslag en dan is er nog een Complete dag om in Londen door te brengen. Wat ons betreft een prima keuze.

• 7M. Timmerman08-05-2013

Wij komen zeker terug

Wij hadden dit Hotel met dochters van 12 en 14 in een arr. met de Stenaline en verbleven hier maar 1 nacht. Toen we 's ochtends 11.00 uur na de trein vanuit Harwich en bus 344 in dit Hotel aankwamen, bleek dat de incheck pas vanaf 14u was. Wij hadden twee 2 pers. kamers en gelúkkig! mochten we alvast in 1 kamer inchecken. Beide kamers lagen tegenover elkaar, 1 ad voorkant en 1 aan de achterkant vh hotel. Het Politiebureau in de straat aan de voorkant verderop verklaarde de sirenes die we diverse keren hoorden. We waren echter te weinig op de kamer om hier erg veel last van te hebben. De kamers zijn prima, waterkoker, föhn handig. Service is aardig, vriendelijk. Dag van vertrek, vroeg uitgecheckt om de dag mee te pikken en was er een speciale ruimte om je bagage te stallen. Eind vd dag kwamen we terug voor onze spullen, beneden nog een drankje en een hapje gehad. Ook hier weer vriendelijke medew. De ligging is perfect. Underground links uit t hotel 2 min lopen.

• 5robert etman05-05-2012

Meer hostel dan hotel

Denk aan jeugdherberg en Van der Valk en Days Londen Waterloo ligt dichter bij de jeugdherberg. Kamers zeer rumoerig, geluid en wind komt door de kozijnen. In de plastic gordijnen zitten gaatjes van ouderdom. Bedden zijn redelijk, douche's goed (staat van de douche kit over kit wat armoedig). Continental breakfast wat weinig keus, geen hartig beleg (behalve een stukje kaas in papieren verpakking). Gesneden fruit, in begin van de week nog appel met druiven en ananas, aan het eind alleen nog appel met sap. Ligging uitstekend voor openbaar vervoer, bussen en metro op korte loopafstand. In de directe omgeving niet veel te beleven, maar centrum op loopafstand. Personeel probeerde er wel het beste van te maken, wisten niet veel van bussen, Barclay bike's e.d. Kamers worden wel elke dag schoongemaakt, handdoeken elke dag ververst maar beddengoed niet vervangen. Slotslom, ga uit van een jeugdherberg en het valt mee, ga uit van Hollandse hotel kwaliteit en het val tegen.

• 0Marion26-02-2012

Prima hotel voor het ontdekken van Londen

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht. Personeel is aardig en voorkomend. Ontbijt is prima geregeld en er was voldoende. Als je wilt kun je zelfs nog voor 2 pond een uitgebreider ontbijt bestellen. Metrostation North Lambeth was 3 minuten wandelen. Ook kun je naar de Big Ben, Londen Eye en the Houses of Parliament wandelen wat niet heel ver weg is. Maar natuurlijk kun je ook gebruik maken van de metro.

• 8Van De Meersche, Erpe-Mere(België)25-08-2009

Zeer goede ligging

Dit hotel ligt op hoogstens 15min. lopen van Westminster Bridge, Big Ben, Londen Eye en zeer dicht tegen metro station; proper, goed eten (restaurant is echter te klein om te ontbijten: geen plaats genoeg voor alle gasten), vriendelijke en goede service, minpunten : ligt aan drukke straat : gans de nacht verkeer(bij open venster); geen normale stopcontacten in kamer; er kan geen lader in van gsm, camera enz. in, eigenaardig dat dit nog niemand vermeld heeft in zijn beoordeling; naar dit hotel zouden we zeker nog teruggaan.

• 7P. Keizer04-05-2009

Aanrader

Kleine kamers geschikt voor kort verblijf. Kamer schoon, goede bedden en nette douche. koffie/thee voorziening op kamer. Uitstekend en smakelijk ontbijtbuffet. Sirenes a.g.v. tegenoverliggend politiebureau valt door vermoeidheid niet op. Aanrader, bij volgend bezoek weer terug naar dit hotel.

• 8fam. Kiewiet22-02-2009

Zeker de moeite waard!!!

Days hotel is echt een heel erg leuk hotel en zeker een aanrader voor mensen die lekker een weekendje naar Londen willen. Zo heb je bijv. een echte Italiaan om de hoek zitten. Daar kun je heerlijk Italiaans eten. De metro zit op loopafstand van het hotel en daardoor ben je snel op uw bestemming in Londen. Het ontbijt in het hotel is in een woord: Geweldig! Wat je te eten krijgt zit bij uw kosten inbegrepen. Zo krijg je bijv. een echt Engels ontbijt, met eieren, spek, witte bonen in tomaten saus, croissants, suikerbroodjes, alle soorten drinken noem maar op! Dat er een politiebureau in de buurt zit kun je inderdaad wel horen. Maar door dat geluid, voel je echt dat je in het buitenland zit. Dus eigenlijk maakt dit geluid het helemaal af.

Days hotel is een geweldig hotel en is zeker de moeite waard!

Engelse groeten van de fam. Kiewiet.

16 tips over Hotel Days London Waterloo

• familie_booij, 20-05-2013

De stekkers van onze opladers paste tot onze grote schrik niet in het stopcontact maar tegen een borg van 5 pond kun je bij de receptie andere stekkers lenen.

• M. Timmerman, 08-05-2013

Ben je maar kort in Londen bent, bespaar dan veel tijd door mt de underground te reizen. Je loopt boven de grond genoeg om veel te zien van deze geweldige stad en hebt dan geen oponthoud met verkeer wat vast staat. Zo kun je veel bezienswaardigheden aandoen /shoppen. Thuis kun je een plattegrondje downloaden printen (kleurenprinter) dat maakt het echt eenvoudig. Mocht je in de buurt van Buckingham Palace het St.James Park ingaan: doppinda's mee, de eekhoorntjes eten uit je hand)

• Sas, 20-04-2013

Ons is de hop on hop off bus goed bevallen. Je kan lekker zitten en veel zien, en ondertussen vertellen ze ook nog een hoop over londen (live gids, of via oordopjes)

3 vragen over Hotel Days London Waterloo

• Henri Barten, 20-10-2014

parkeren auro

kan ik daar ook mijn auto de heledag laten staan,

lydiavveen, 02-02-2015

Geen idee, er staan wel een paar auto's voor de deur geparkeerd, maar onder welke voorwaarde weet ik niet

• Sandra, 11-10-2013

vervoer vanaf gatwick

Wie weet er hoe je het beste vanaf vliegveld Gatwick naar het hotel kan reizen?

j.muilwijk, 09-12-2013

met de metro is een zeer goede optie. betaalbaar, voor een dagkaart betaalde wij hier in nederland bij de brittian schop 11 euro per persoon voor de gehele dag reizen. binnen 1 uur ben je in Centrum van londen.

• JN, 11-04-2010

Oxford street

Ik ga in augustus naar londen, en was benieuwt hoe ver het hotel afligt van de oxford street. of hoeveel halte's er naar toe.

Ellen, 06-05-2010

Hallo JN,

Als je de Bakerloo line(Bruinelijn) neemt ,zit je 4 haltes van Oxfort Curcus. Dit is het ondergrondse station aan Oxfordstreet. Als je goedkoop wilt reizen met het openbaar vervoer, ondergrondse ,Bus en DLR, schaf dan een visitors Oysterkaart aan. Dit is een soort OV-chipknip.Je kunt hem op alle ondergrondse stations en in vele winkels opladen. Hij berekent voor je het goedkoopste tarief en je betaald nooit meer dan een dagkaart. Mocht je geld op de kaart overhouden kun je hem doorgeven aan anderen, maar je kunt hem natuurlijk altijd nog zelf een keer gebruiken.

Heel veel plezier

Ellen