Hotel Days London Waterloo

Engeland, Groot Londen, Londen

6.7Voldoende

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Days London Waterloo voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Days London Waterloo

• 8misselektra01-03-2015

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Dit hotel was een aangename verrassing! Goede ligging in rustige en veilige wijk. Erg schone en bijzonder rustige kamers, recent gerenoveerde badkamers, fijne bedden, vriendelijke medewerkers, zeer goede wifi-ontvangst op de kamer. Ontbijt was eenvoudig, maar er was voldoende en alles was vers. Enige minpunt was dat er niet altijd voldoende zitgelegenheid was in de ontbijtruimte. Desondanks zou ik er bij een volgend bezoek aan Londen zonder aarzeling weer verblijven.

• 7lydiavveen02-02-2015

Prima uitvals basis hotel

Goed hotel met vriendelijk personeel. Kamer klein maar iedere dag nieuwe koffie en thee zakjes en echt prima Free WiFi. Continentaal ontbijt eenvoudig maar toch echt voldoende met vers fruit. Avondmaaltijd en met kortingsbon bij de receptie van 3£ ook te doen als je niet meer terug de stad in wilt.

• 9Vis08-12-2014

super voor een weekend!

Super schone kamer. Wel klein, maar alles is er. En mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Schone badkamer en heerlijke bedden. Metro station op 2 minuten loopafstand. Big Ben en London Eye op ongeveer 10 minuten loopafstand. Zeker aan te raden voor een weekendje Londen!

Anders

• 9bouke194603-05-2014

prima hotel, zeker voor engelse begrippen

doordat touroperator failliet ging kwamen we in de problemen dat we niet naar poppyday konden.Het personeel heeft het goed opgelost dat we tegen een redelijke prijs toch een kamer kregen. je zit vlak bij het centrum, lopend of met de metro.Er stopt ook een bus voor de deur die naar victoriastation gaat,voor de trein naar de boot in Harwich.rustige buurt alleen is er een politiebureau, dus hoor je af en toe harde sirene"s van de politie auto"s. het personeel is vriendelijk en behulpzaam, je kunt de koffers in een bergruimte zetten op de dag van vertrek zodat je nog even de stad in kunt gaan.Er is een restaurant voor je tegen een redelijke prijs goed kan eten. Het ontbijt is voor engelse begrippen hel goed. de kamers worden elke dag schoongemaakt en je kunt koffie of thee zetten op je kamer.vlak in de buurt is het Imperial Museum, gratis en interessant voor degene die van oorloggeschiedenis houdt.

• 7Manon01-03-2014

Prima voor een stedentrip

Dit hotel is echt prima voor een stedentrip. Wij kwamen om 13.00 uur aan en konden de kamer al in. Eigenlijk is de check-in pas vanaf 14.00 uur. De kamer was niet erg ruim, maar dit hebben wij niet als nadeel ervaren. De badkamer leek ons erg nieuw.

Het ontbijt is niet heel goed. Wel elke dag afgebakken broodjes en croissants, maar bijvoorbeeld geen vleeswaren, kaas en eieren. Je moet het doen met jam, smeerkaas, yoghurt en fruit. Voor ons wat dit prima om de dag mee te starten. Mensen die dit een probleem vinden: Er zit een bakker en supermarkt in dezelfde straat.

Makkelijk is dat het metrostation aan het einde van de straat zit. Erg ideaal.

Echt een aanrader voor een stedentrip!

• 8j.muilwijk09-12-2013

eenvoudig maar keurig hotel

Days Waterloo is een keurig Hotel, netjes onderhouden. maakt een zeer verzorgde indruk. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel is erg schoon, maakt een goede frisse indruk. standaard ontbijt is zeer eenvoudig en zelfs wat karig, maar voldoende om de dag mee te starten. wat wij erg fijn vonden is dat het verzorgt, netjes en heel schoon was. hotel ligt in het centrum, heel goed bereikbaar met openbaar vervoer. binnen 15 minuten lopen ben je bij het oog van londen, en de Big Ben. kortom een aanrader!

• 8caroline21-06-2013

goede ligging

Prima hotel. Bezienswaardigheden op loopafstand. Wel kunnen/willen wandelen.

• 8familie_booij20-05-2013

Prima plek om Londen te verkennen.

Dit hotel zat in het arrangement met de Stena Line bij touroperator. We waren hier al rond 10 uur en toen konden we nog niet in onze kamer , maar onze koffer ging in een opslagruimte en we konden Londen in. In de omgeving valt niet echt veel te beleven maar de metro is erg dichtbij. 'S avonds in de buurt van het hotel gegeten en daarna onze koffer weer opgepikt. Kamer was prima , fijn dat er een waterkoker en toebehoren stond. In onze kamer stonden de bedden tegenover elkaar , voor ons geen probleem , moeder en dochter, maar als stelletje niet gezellig. Ook kan maar een van de twee naar de tv kijken. Ontbijt was inderdaad heel eenvoudig maar niet slecht , er is de mogelijkheid om dit uit te breiden. Koffer weer in de opslag en dan is er nog een Complete dag om in Londen door te brengen. Wat ons betreft een prima keuze.

Met oudere kinderen

• 7M. Timmerman08-05-2013

Wij komen zeker terug

Wij hadden dit Hotel met dochters van 12 en 14 in een arr. met de Stenaline en verbleven hier maar 1 nacht. Toen we 's ochtends 11.00 uur na de trein vanuit Harwich en bus 344 in dit Hotel aankwamen, bleek dat de incheck pas vanaf 14u was. Wij hadden twee 2 pers. kamers en gelúkkig! mochten we alvast in 1 kamer inchecken. Beide kamers lagen tegenover elkaar, 1 ad voorkant en 1 aan de achterkant vh hotel. Het Politiebureau in de straat aan de voorkant verderop verklaarde de sirenes die we diverse keren hoorden. We waren echter te weinig op de kamer om hier erg veel last van te hebben. De kamers zijn prima, waterkoker, föhn handig. Service is aardig, vriendelijk. Dag van vertrek, vroeg uitgecheckt om de dag mee te pikken en was er een speciale ruimte om je bagage te stallen. Eind vd dag kwamen we terug voor onze spullen, beneden nog een drankje en een hapje gehad. Ook hier weer vriendelijke medew. De ligging is perfect. Underground links uit t hotel 2 min lopen.

Met oudere kinderen

• 7Gerrit-Jan23-04-2013

Simpel maar goede prijs/ kwaliteit

Days hotel Waterloo is een simpele bestemming die niets bijzonders biedt. Een 'ok hotel 'voor een 'ok prijs.' Het eten heb ik gescoord naar aanleiding van het ontbijt. Dit is simpel en goed. Ideaal voor een betaalbare citytrip naar Londen met de metro op loopafstand van het hotel.

De buurt Lambeth heeft niets te bieden, maar de London eye ligt op loopafstand en ook de Big Ben en alles wat daarom heen ligt is te bewandelen. De stad en andere leuke wijken hebben wij toch echt allemaal met de metro gedaan.

16 tips over Hotel Days London Waterloo

• familie_booij, 20-05-2013

De stekkers van onze opladers paste tot onze grote schrik niet in het stopcontact maar tegen een borg van 5 pond kun je bij de receptie andere stekkers lenen.

• M. Timmerman, 08-05-2013

Ben je maar kort in Londen bent, bespaar dan veel tijd door mt de underground te reizen. Je loopt boven de grond genoeg om veel te zien van deze geweldige stad en hebt dan geen oponthoud met verkeer wat vast staat. Zo kun je veel bezienswaardigheden aandoen /shoppen. Thuis kun je een plattegrondje downloaden printen (kleurenprinter) dat maakt het echt eenvoudig. Mocht je in de buurt van Buckingham Palace het St.James Park ingaan: doppinda's mee, de eekhoorntjes eten uit je hand)

• Sas, 20-04-2013

Ons is de hop on hop off bus goed bevallen. Je kan lekker zitten en veel zien, en ondertussen vertellen ze ook nog een hoop over londen (live gids, of via oordopjes)

3 vragen over Hotel Days London Waterloo

• Henri Barten, 20-10-2014

parkeren auro

kan ik daar ook mijn auto de heledag laten staan,

lydiavveen, 02-02-2015

Geen idee, er staan wel een paar auto's voor de deur geparkeerd, maar onder welke voorwaarde weet ik niet

• Sandra, 11-10-2013

vervoer vanaf gatwick

Wie weet er hoe je het beste vanaf vliegveld Gatwick naar het hotel kan reizen?

j.muilwijk, 09-12-2013

met de metro is een zeer goede optie. betaalbaar, voor een dagkaart betaalde wij hier in nederland bij de brittian schop 11 euro per persoon voor de gehele dag reizen. binnen 1 uur ben je in Centrum van londen.

• JN, 11-04-2010

Oxford street

Ik ga in augustus naar londen, en was benieuwt hoe ver het hotel afligt van de oxford street. of hoeveel halte's er naar toe.

Ellen, 06-05-2010

Hallo JN,

Als je de Bakerloo line(Bruinelijn) neemt ,zit je 4 haltes van Oxfort Curcus. Dit is het ondergrondse station aan Oxfordstreet. Als je goedkoop wilt reizen met het openbaar vervoer, ondergrondse ,Bus en DLR, schaf dan een visitors Oysterkaart aan. Dit is een soort OV-chipknip.Je kunt hem op alle ondergrondse stations en in vele winkels opladen. Hij berekent voor je het goedkoopste tarief en je betaald nooit meer dan een dagkaart. Mocht je geld op de kaart overhouden kun je hem doorgeven aan anderen, maar je kunt hem natuurlijk altijd nog zelf een keer gebruiken.

Heel veel plezier

Ellen