Hotel Days London Waterloo ***

Hotel Days London Waterloo ***

Hotel Days London Waterloo
Hotel Days London Waterloo
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Days London Waterloo voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Days London Waterloo in het Nederlands

Goed hotel voor een citytrip, niet bijzonder.

Linda, 12-9-2017

Voor een citytrip een prima hotel, het ligt erg centraal en de metro is dichtbij zodat je de rest van de stad kan verkennen.

Het hotel zelf is sober, personeel was niet heel vriendelijk kon geen lachje vanaf en het ontbijt was karig, wel is er een optie om deze aan te vullen maar alsnog niet bijzonder.

De kamers zijn prima en schoon, elke dag worden de bedden opgemaakt en indien nodig schone handdoeken.

Als je op de laatste dag je koffer nog even wilt achter laten kost dit 1 pond per koffer, vind ik geen service voor een hotel waar je net 3 nachten bent geweest.

Uitstekend

Tom Prinsen, 15-3-2016

Prima hotel in de wijk Lambeth. Op 10 min lopen van de Big Ben. Metro station op 300 m (wel een Oysterkaart aanschaffen). De kamers zijn schoon en de badkamer is prima. Ontbijt is een beetje sober. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

goed hotel dicht bij centrum

Bertvaningen, 7-1-2016

gezellig hotel, vlakbij Big Ben en Londen Eye, goede service met mogelijkheid koffers te laten staan op dag van vertrek, 2 opties voor ontbijt, mogelijkheid om te eten en gezellig lounchgedeelte. Ook dichtbij metro en busstation, en een verkooppunt voor de oisterkaart.

Eenvoudig en voor herhaling vatbaar

A.Schreuder, 24-11-2015

Door de electrische kachel, moet je deze op tijd aanzetten. Badkamer was niet warm te krijgen. Personeel kan vriendelijker. Kan je gerust boeken.

HEt hotel voor een ideale stedentrip!

Hendrika, 15-8-2015

Tijdens onze zoektocht naar een hotel dichtbij het hart van London kwamen we het Days london Waterloo hotel tegen. Wanneer je aankomt met de trein op Liverpoolstreet station kun je gemakkelijk de metro nemen en uitstappen op Lambeth North. Daarna is het nog 300mtr lopen naar het Hotel. De medewerkers in het hotel verschillen nog al van aardig tot zeer kortaf.

De kamers zijn schoon en zijn voorzien van alle gemakken.

Met 10 min lopen ben je bij de London eye, Big Ben en de vele andere attracties. Eenmaal hier kun je met verschillende middelen de rest van London bekijken...

Het ontbijt viel voor Engelse begrippen iets tegen, niks geen Engels ontbijt en geen vers beleg.. Maar het is een prima start van de dag!

Bij je eerste en je laatste dag kun je evt je bagage achter laten in een afgesloten kamer.

Super lokatie voor stedentrip

Mirjam Lenting, 7-5-2015

Ideale ligging tov openbaar vervoer en ook lopend zit je zo bij attracties en winkels. Metrosysteem is ideaal (tip koop van te voren Oyster card, dan stap je vanaf vliegveld zo in trein of metro) metro brengt je overal. Hotel is prima, schone kamers, goede matrassen, prima douche, prima internet. Geen nl tv maar je bent toch amper in het hotel. Wij hadden kamer aan achterzijde, geen last van herrie. Ontbijt en diner goed, niet spectaculair maar genoeg en niks mis mee

Prima prijs-kwaliteit verhouding

misselektra, 1-3-2015

Dit hotel was een aangename verrassing! Goede ligging in rustige en veilige wijk. Erg schone en bijzonder rustige kamers, recent gerenoveerde badkamers, fijne bedden, vriendelijke medewerkers, zeer goede wifi-ontvangst op de kamer. Ontbijt was eenvoudig, maar er was voldoende en alles was vers. Enige minpunt was dat er niet altijd voldoende zitgelegenheid was in de ontbijtruimte. Desondanks zou ik er bij een volgend bezoek aan Londen zonder aarzeling weer verblijven.

Prima uitvals basis hotel

lydiavveen, 2-2-2015

Goed hotel met vriendelijk personeel. Kamer klein maar iedere dag nieuwe koffie en thee zakjes en echt prima Free WiFi. Continentaal ontbijt eenvoudig maar toch echt voldoende met vers fruit. Avondmaaltijd en met kortingsbon bij de receptie van 3£ ook te doen als je niet meer terug de stad in wilt.

super voor een weekend!

Vis, 8-12-2014

Super schone kamer. Wel klein, maar alles is er. En mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Schone badkamer en heerlijke bedden. Metro station op 2 minuten loopafstand. Big Ben en London Eye op ongeveer 10 minuten loopafstand. Zeker aan te raden voor een weekendje Londen!

prima hotel, zeker voor engelse begrippen

bouke1946, 3-5-2014

doordat touroperator failliet ging kwamen we in de problemen dat we niet naar poppyday konden.Het personeel heeft het goed opgelost dat we tegen een redelijke prijs toch een kamer kregen. je zit vlak bij het centrum, lopend of met de metro.Er stopt ook een bus voor de deur die naar victoriastation gaat,voor de trein naar de boot in Harwich.rustige buurt alleen is er een politiebureau, dus hoor je af en toe harde sirene"s van de politie auto"s.

het personeel is vriendelijk en behulpzaam, je kunt de koffers in een bergruimte zetten op de dag van vertrek zodat je nog even de stad in kunt gaan.Er is een restaurant voor je tegen een redelijke prijs goed kan eten.

Het ontbijt is voor engelse begrippen hel goed.

de kamers worden elke dag schoongemaakt en je kunt koffie of thee zetten op je kamer.vlak in de buurt is het Imperial Museum, gratis en interessant voor degene die van oorloggeschiedenis houdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days London Waterloo in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days London Waterloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days London Waterloo scoort een 7.6 uit 10 op basis van 54 reviews.