Hotel Days Inn Westminster

Hotel Days Inn Westminster

6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Westminster voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Days Inn Westminster in het Nederlands

scheef lopende vloer, zeer krappe badkamer

ouder met kind
2-8-2010

We hebben hier 7 nachten verbleven. Kamer aan de voorkant. In de straat rijden 24 uur per dag bussen, zowel de Londen Bus ( om de 5 minuten) als de nationale lijnen. Ramen enkel glas-dus niet geisoleerd. Raam sloot niet goed. De branddeur op de gang geeft bij iedere doorgang een zeer harde klap.
Vloer loopt scheef. Voeteneinde ca 10 cm hoger dan hoofdeinde.
Doucheruimte erg klein. Instap moet onder een hoek van 45 graden plaatsvinden. Het is een vaste douche, geen handdouche. In de kleine ruimte zeer lastig. Tandenpoetsen bij wastafel betekent armen stoten tegen muren. Zeer krap.
Zeer kleine TV heeft 6 Britse zenders.
Ontbijt diverse soorten brood met jam en honing. Ontbijtpersoneel spreekt beperkt Engels. Lift zeer traag

Pluspunten: De schoonmaak was zeer goed. Ligging tov openbaar vervoer (binnen 10 minuten lopen 2x metro+ een aantal buslijnen)- en de belangrijke toeristische attracties zeer goed .

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

ineke cappon
22-2-2010

Het was een goed hotel. wij komen hier al een tijdje maar de laatste tijd gaat het heel erg achteruit. De kamers worden erg slecht. En de badkamer is helmaal een ramp. Als je op de WC zit kan je gelijk je tandenpoetsen. Enals je wil douchen sta je bijna in de muur. Nee ondanks de goede ligging gaan we hier nier meer heen. We hebben een ander Hotel gevonden wat heel erg goed is.

Gereisd Met partner in Fri Feb 19 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sterk verouderd hotel

Monique en Michiel
25-12-2009

Onze kamer liep af, de vloer bewoog omdat deze ooit vochtig is geworden. Zeer kleine douche, alles in de kamer gepropt om het aantal sterren maar te behalen. Kwaliteit TV was zeer slecht, paar zenders met allemaal sneeuw. Bedden met voelbare springveermatrassen. Hele smalle gangetjes, maar dat is waarschijnlijk bij alle hotels in deze wijk zo. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Heel prettig is de bagageruimte, zodat je na het uitchecken niet de hele dag met je koffers hoeft te zeulen.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009

2008

kamer was een soort souterrain met tot diep in de nacht te

H. Kuper
5-4-2008

kamer was een soort souterrain met tot diep in de nacht veel, veel te fel licht van buiten; een soort bouwlamp; ontbijt was matig.

Gereisd Met partner in april 2006

We hebben het echt geweldig gehad in Londen! De in het erg

E.A. de Hond
26-3-2008

We hebben het echt geweldig gehad in Londen! De medewerkers in het hotel waren erg aardig, behulpzaam en hartelijk! Als we de volgende keer naar Londen gaan, kiezen we zeker weten voor hetzelfde hotel!

Gereisd Met partner in maart 2007
2007

Het hotel is prima te bereizen vanuit het Centrum

T.J. Driessen
24-12-2007

Het hotel is prima te bereizen vanuit het Centrum. Stap uit op Pimlico station. Het hotel is niet overdreven luxe maar door de ligging en de geboden faciliteiten meer dan voldoende voor een overnachting tijdens een city trip van 2-3 dagen.

Gereisd Familie in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Objectief alle aspecten in orde; personeel blijft eerder ;

Dirk Persoons
25-7-2005

Objectief alle aspecten in orde; personeel blijft eerder op de achtergrond; goed ontbijt; restaurant met beperkte menukeuze; typisch gebouw en wijk ; historische omgebouwde huizenrij geeft enerzijds enig claustrofobisch gevoel in gemeenschappelijke delen, bepaalt anderzijds het bijzonder karakter van de accomodatie. Zeker te overwegen voor wie iets zoekt dat later nog in de herinnering blijft hangen.

Gereisd Anders in Mon Jul 25 2005 23:17:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet duur, redelijk centraal gelegen

Billy
18-4-2005

Niet duur, redelijk centraal gelegen. Keurige kamers, schoon. Goed ontbijt. Aan de goede kant van de straat. Vooral met een grotere groep aantrekkelijk (er is over de prijs te praten van 4 pers kamers!!).

Gereisd Anders in Mon Apr 18 2005 20:16:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Westminster in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Westminster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.