Hotel Days Inn Hyde Park

Hotel Days Inn Hyde Park

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Hyde Park voor je op een rij gezet:

Laatste review

Absoluut geen 3 sterren waard

fiorentina,
28-12-2012

De kamer was goed, wel aan de kleine kant. Wij, 4 volwassenen, zaten op de -1 verdieping, onder de grond. Fijne bedden. Personeel erg onvriendelijk en het eten echt waardeloos.

Kenmerken

2 reviews over Hotel Days Inn Hyde Park in het Nederlands

Absoluut geen 3 sterren waard

fiorentina
28-12-2012

Meer dan waar voor je geld!

Chris
7-2-2009

Hotel is recentelijk opgeknapt en de kamers (en vooral ook de douche) zijn meer dan prima en brandschoon. Zeer vriendelijke en behulpzame Pakistani achter de receptie (ze hebben een gouden curry-restaurant-tip!) en op vijf minuten lopen van metrostations (zowel Circle Line als Central Line) en station Paddington. Ontbijt is dik in orde, met ook weer zeer vriendelijk personeel. Al met al een prijs/kwaliteit-verhouding die staat als een huis. Ik had er een eenpersoonskamer voor 50 pond per nacht incl ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Hyde Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Hyde Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.