Camping Crystal Palace Caravan Club Site

Camping Crystal Palace Caravan Club Site
8,8

10 reviews over Camping Crystal Palace Caravan Club Site in het Nederlands

Met oudere kinderen

Na ruim twee weken Cornwall hadden we besloten om naar Londen te gaan. Aldaar troffen wij een verrassend leuke en mooie camping aan, met super aardige staff. Een schone camping met erg ruime plaatsen, voor 80% harde ondergrond. Een rustige en betaalbare camping (met ACSI kaart 19 pond per nacht). Voor ons was de afstand naar het hartje van Londen (<10km) bepalend. Wij wilden Londen volgens de Go-the-Dutch way bezoeken, per fiets dus. Wij hebben ontzettend genoten van het fietsen en geen last gehad van het drukke verkeer. De infrastructuur is aangepast aan fietsers. Terug fietsend vanuit de stad ligt er nog een aardige bult op je te wachten.

In de directe omgeving (800m) zijn er vele restaurantjes, pubs en een grote supermarkt (Sainsburry) gelegen in de zgn 'Triangle'.

Overigens konden wij de camping niet in één keer vinden. Je kunt beter Old Couple Lane aanhouden voor de Tomtom. Voor routebeschrijving zie tips.

Aanrader is Indiaas restaurant Oriental Palace (Indian Cusine) Westow Hill

superhandige plek

gon faber
19-4-2013

de camping is makkelijk te vinden via de ringweg en met bus 3 kom je snel en makkelijk in het centrum van londen. aan te raden is de aanschaf van een 'oyster' card, een soort OV-chipkaart, waarvan je de borg terugkrijgt na inlevering van de kaart. het openbaar vervoer wordt hierdoor de helft goedkoper. het sanitair van de camping is prima, wordt goed schoongehouden en is heerlijk verwarmd. zeer vriendelijk pefrsoneel.

Prima camping

Pierre Hendrikx
4-9-2011

Camping Crystal Palace van de Camping en Caravan club is een ideale camping gelegen in het prachtige Crystal Palace. De "City" is te bereiken met behulp van de bus of trein. Treinstation op 10 minuten lopen en dan binnen 20 - 30 minuten bij station London bridge. Winkels en prima eetgelegenheden op 15 minuten lopen vanaf de camping. Vriendelijk personeel. Zeker als lid van de Camping en Caravan club zeer schappelijke prijzen.

leuke camping

Nicolette
18-8-2011

Leuke camping. Op 5 minuten lopen neem je bus 3 naar het hartje van Londen. Rustige camping, vriendelijk personeel. Prima sanitair!

Als je Londen wil bezoeken is deze camping echt een aanrader!

Al meer dan 15 bezoeken afgelegd met camper op Crystal Palace, ook meerdere malen met kerst, oud en nieuwjaar. Dichtbij bussen 5 min lopen dus ideaal om Londen te verkennen. Camping schoon en niet duur in vergelijking met hotels. Tip wordt lid van de Caravan club krijg je hoge korting dus het inleg geld wordt na verloop van tijd als je veel in Engeland komt terugverdient tevens krijg je elke maand een leuk blad toegezonden.

zeer mooie camping

van der aa luc
24-5-2009

mooie en propere camping in de betere buitenwijk van londen.prachtig park net naast de camping en zeer propere toilet en douches. dagticket centrum londen 3.60 pond voor alle bussen van londen .zeker voor herhaling vatbaar .

2008

Geweldige camping! We waren daar van 30 april t/m 4 mei met de camper. Super schoon sanitair.

Vriendelijke mensen.

Bus 3 stopt vlakbij, die brengt je naar Oxford circus, Piccadilly en Westminster. Ideaal.

Dagkaart kost 3,50 pnd.

Doen we zeker nog eens een keer.

2006

Rustige camping, alleen jammer van de sirenes af en toe. Een prima uitvalsbasis voor Londen. Behulpzaam personeel. Keurig onderhouden. Wij stonden lekker in de schaduw bij een temperatuur van boven de 30 graden.

2005

Absoluut een keurige camping in een prachtige omgeving van Londen! Super vakantie gehad hier! Een aanrader; je kunt vanaf de camping linksaf naar de sfinxen! Van hier zie je de ruines van het oude Crystal Palace en je hebt een prachtig uitzicht over de stad!

De camping ligt op ongeveer 20 busminuten van het centrum, is makkelijk te bereiken en het beheer is erg behulpzaam. Mooi sanitair en 's avonds lopen er vossen rond. Absoluut niet gevaarlijk, maar zorg wel dat je schoenen in de tent staan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Crystal Palace Caravan Club Site in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Crystal Palace Caravan Club Site zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.