Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

Engeland, Groot Londen, Londen

8.2Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza London Shoreditch voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

• 9Heleen01-03-2013

Prima hotel in heel leuke wijk

Het Shoreditch hotel ligt midden in de wijk East End. Een redelijk groot contrast tussen de hippe wijk en het toch wat degelijke hotel. 's Avonds veel rumoer op straat maar niet heel storend. Maar prima kamers, schoon, ruim genoeg. Ontbijt was ook goed. Dineren vond ik niet echt een aanrader, beetje steriele bedoening.

• 9Hans19-06-2007

n prima hotel op 10 minuten lopen van Liverpool Station. Modern, schoon, rustig. Jammer dat op slaapkamer raam niet open kon. Airco was goed! Goede prijs voor n top hotel

• 8Rob04-03-2007

Keurig hotel, beetje afgelegen, maar dik in orde qua verzorging. Netjes schoongehouden, modern ingericht, goeie bedden, leuke lobbybar, vriendelijke zervice, prijs kwaliteit toppertje, je kunt voor dit bedrag veel slechter krijgen. Geschikt voor zakelijke en touristische reiziger.

1 tip over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

• Heleen, 01-03-2013

De hele wijk East End is zeer de moeite waard. Vlak voor Kerst helemaal! Veel kleine aparte winkeltjes, heel veel tweedehands kleding en overal kun je eten. Teken en schilderbenodigdheden zijn hier te kust en te keur te koop. Prima pizza gegeten in oud industrieel pand waar TEE op staat. Vlak bij het hotel.

0 vragen over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats