Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

Airport hotel, Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza London Shoreditch voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch in het Nederlands

Gaaf hotel net buiten centrum

Corine
7-2-2011

In November hier een weekend geweest met de trein, was goed te doen. Aanrader is om een kaart aan te schaffen voor het openbaar vervoer. (Daar werkt het chipkaarten systeem wel goed namelijk) Ontbijt op de bovenste verdieping goed verzorgd, koffie blijft je lepeltje nog net in rechtop staan. Kamer netjes, weinig last gehad van de straatgeluiden hoewel we wel aan de straatkant zaten. Bedden lagen prima.

Gereisd Met vrienden in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

C. de Rijk
31-3-2010

Ben hier al meerdere keren geweest. Blijft een prima hotel. Het ontbijt wordt geserveerd op de bovenste verdieping alwaar je een mooi uitzcht hebt over een deel van Londen. Ontbijt is goed verzorgd. Kamers netjes, goede bedden en een keurige badkamer. Kortom: niets op aan te merken.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza London Shoreditch in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.