Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

Airport hotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°16°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza London Shoreditch voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch in het Nederlands

De Hotels van Crowne Plaza zijn altijd goed

M.A.Schouten
18-12-2012

Uitstekend hotel om Londen te be kijken want veel dingen zijn op loopafstand en wil je wat verder de bus stopt voor de deur

Gereisd Met oudere kinderen in november 2012

Een geweldige ervaring!

Sanne3_
18-1-2011

Drie nachten verbleven in dit hotel, naar aanleiding van een city trip. Het verblijf was in één woord top! Super service, erg behulpzaam bij de receptie. Ruime en nette kamers. Het ontbijt was super op de bovenverdieping. Mooi uitzicht en ruime keuze aan eten. Zo'n 20 meter van het hotel stoppen er bussen. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza London Shoreditch in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.