Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

Airport hotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°17°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza London Shoreditch voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch in het Nederlands

Mooi schoon hotel

claudiaenhenkjan
22-1-2012

Een mooi schoon hotel. Het centrum van de stad is goed te bereiken met het openbaar vervoer op loopafstand (10 min van liverpoolstreet, 5 min van bus/metro). Goede bedden, schone kamer, waterkoker (dagelijks nieuwe koffie en thee), minibar.

Gratis wifi beneden in de lounge.

Gereisd Met partner in december 2011

Graag weer !!

Puck
22-11-2010

Prima bevallen, kamers perfect, alles aanwezig. Heerlijk bed, iedere dag verschoond, grote badkamer helemaal modern met bad en lekkere douche. Vloerverwarming en verwarmde spiegel. Rustige kamer, raam kan niet open dat was jammer maar daardoor wel heel stil. Airco aanwezig die prima werkt. Lekker ontbijt op 7e etage met uitzicht over de stad, mooi hoor! Er vertrekken veel bussen naar de stad, wel even goed puzzelen maar het is allemaal heel goed bereikbaar. Verken ook eens de buurt van het hotel, wandel naar Oldstreet, veel uitgaansmogelijkheden en restaurantjes. Tip...The Old Greek, echt een aanrader!!! Volgende keer voor ons weer Crown Plaza!!

Gereisd Met partner in november 2010

Mooi hotel

Erna
19-7-2010

Hotel is prima ,sliepen aan straatkant en wat lawaai betreft eigenlijk niets gehoord. En de airco was heerlijk. Ontbijt was ook goed ,minpuntje het bij vullen ging niet echt hard. Personeel is zeer vriendelijk. En er is een nieuwe metro station op 2 min lopen van hotel. Er is 1 minpuntje en dat is,gsm verbieden in ontbijtzaal(je zag ook vele afkeurende blikken)want je hoeft echt niet te horen wat de mensen vandaag gaan doen. Maar ik kom hier graag terug.

Gereisd Met partner in Thu Jun 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super keuze

Carla van den Berge
21-6-2010

Dit hotel heeft een lekkere grote kamer met bankstel erin,koffie en theegelegenheid,mini-bar enz.Het restaurant zit op de zevende verdieping met uitzicht over Londen.De bus stopt voor de deur,metro 10 min lopen.Als je een krant besteld ligt hij s'morgens voor de deur van je kamer.Zeker zijn 4 sterren waard.

Gereisd Met partner in juni 2010

Goed hotel in financieel district van London

Ernst Blofeld
16-4-2010

In juni 2009 in dit hotel geweest. Vanaf vliegveld London Stansted goed te bereiken door met de trein (Stansted Express / 45 min.) naar Liverpool Street te reizen. Dit hotel ligt hier 10 minuten lopen vandaan.

Kamer was ruim en schoon. Goede douche en goede bedden. Geen overlast aangezien het financiele district (waarin dit hotel ligt) s'avonds lekker rustig is. Ligging is enigszins uit het centrum (wel redelijk dicht bij Tower Bridge) maar absoluut geen verkeerde keuze, aangezien je zo bij de metro staat.

Gereisd Met partner in april 2010

Ideaal hotel voor weekendje Londen

Maarten
8-4-2010

Hotel ligt dichtbij metro underground Liverpool street. Lopend of met de (vele) bus(sen). Mooie, schone kamer, goede badkamer. Uitgebreid Engels ontbijt.

Gereisd Met partner in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Goed hotel

Danielle
28-9-2008

Uitstekend hotel, zoals wij gewend zijn van Crowne Plaza. Ruime en comfortabele kamer voor een scherpe prijs. Wij zijn met de trein geweest, het hotel is makkelijk bereikbaar vanaf treinstation St. Pancas. Vlakbij Old Street en metrostation Old Street. Ontbijt is prima en erg lekker! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in september 2008

Topweekend!!

joost
26-9-2008

Luxe hotel en we hadden een mooie kamer zeker voor Londense begrippen!! Goed bereikbaar per trein/metro (halte Liverpool Street Station) en maar paar metrohaltes naar Europa's beste shopping area rondom Oxford Street waar je je geld kunt uitgeven dat je hebt bespaard aan het hotel. Nergens in Londens slaap je zo goedkoop in een 4-sterren hotel als hier - krijg je geen spijt van!

Gereisd Met partner in september 2008
2007

Wij zijn al meerder keren in dit hotel geweest

Caroline
25-7-2007

Wij zijn al meerder keren in dit hotel geweest. Het ontbijt wordt op de bovenste verdieping in het restaurant geserveerd. Prachtig uitzicht over Londen! Keurige kamers, ruim opgezet, goede bedden. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Jul 25 2007 22:27:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza London Shoreditch in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.