Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

Hotel Crowne Plaza London Shoreditch

Airport hotel, Kleine hotelsWeer vandaag33°19°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza London Shoreditch voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch in het Nederlands

Slecht geslapen

Michel
21-9-2009

Op zich best een goed hotel maar accepteer geen kamer aan de straatzijde want daar doe je geen oog dicht door het drukke verkeer (bushalte voor de deur). Verder stelt de fitness niet veel voor. Personeel is wel van goede wil maar veel zaken waren gewoon niet goed geregeld. Kamer, bed en douche waren wel goed.

Gereisd Zakelijk in september 2009

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza London Shoreditch in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza London Shoreditch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.