Hotel Cranley Gardens

Hotel Info

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Cranley Gardens

• 0Greet06-11-2011

goed voor zeer kort verblijf

ontbijt was heel beperkt ( enkel jam en kaas en Engels ontbijt is te duur geprijsd ) - ligging is wel goed en redelijk dicht bij metrostation South-Kensington - personeel is vriendelijk en behulpzaam - het hele hotel is dringend aan renovatie toe ( slechte matrassen, verouderde badkamers en zee klein - oude TV's, versleten tapijt met vlekken, ...) - goed voor zeer k,ort verblijf zonder kinderen.

Met oudere kinderen

• 7Marjolein25-08-2009

Redelijk hotel

Receptie vriendelijk, er was een vrouw die Nederlands sprak. Hotel is moeilijk te vinden, maar ligt op goede loopafstand van metrostation.

Ontbijt was karig, na een paar dagen kwam de jam en kaas mijn strot uit. Bedden waren wat hard en de kussens klein, ik had elke dag last van mijn onderrug. Verder was de kamer gehorig, er zat een deur in naar de buren en we konden de mensen die daar in zaten goed horen praten.... We hadden een mooi balkon waar we nog op hebben gezeten (alleen eerste verdieping), nadeel is wel dat je naar de andere kamers kunt lopen over het balkon wat niet echt een veilig gevoel geeft. Ook waren de kranen en afvoerputjes in de badkamer behoorlijk aan vervanging toe; ze waren oud en het water rook naar gas. Een prima hotel om een paar dagen in te verblijven, maar voor meedere weken is het te lang en te saai. Voor kinderen is het ook niet echt interessant.

• 9i.munoz09-01-2008

Net hotel, makkelijk te bereiken. Personeel is heel behulpzaam.

Familie

0 tips over Hotel Cranley Gardens