Hotel Comfort Inn Buckingham Palace

Hotel Comfort Inn Buckingham Palace

8Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

Op vakantie geweest naar Comfort Inn Buckingham Palace?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Buckingham Palace voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Comfort Inn Buckingham Palace

• 7Anne17-02-2016

Prima uitvalsbasis voor stedentrip

Prima hotel, op loopafstand van Victoria station (trein/metro/bus). Hotel bestaat uit meerdere gebouwtjes. Kamer niet erg groot, maar wel heel schoon en netjes. Ontbijt was oke, viel ons mee (niet zo erg als de reviews): croissantjes, bagels, muesli, eieren, sap, koffie etc. Maar, je kunt ook zonder ontbijt boeken en ontbijten bij St George Tavern, full English breakfast voor 6 pond p.p. Tip: eten bij het thais restaurant om de hoek: Sri Suwoon, heerlijk!

Gereisd met partner in februari 2016

• 9overs10214-03-2015

Prima voor lang weekend!

Hotel ligt op loopafstand van Victoria Station, en bezienswaardiheden. Ontbijten deden wij om de hoek bij St George Tavern! Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 10Maaike19-02-2013

Super hotel voor een weekendje Londen!!

wij vonden het echt een super hotel voor een weekendje weg! we hadden een familie kamer en die was prima! het hotel had een prima ligging,

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 0Ramon de Klein21-12-2011

Aanrader voor een weekendtrip

Hotel Comfort Inn Buckingham Palace is een eenvoudig hotel, maar erg netjes. Alles is schoon en de receptie beleefd. De kamers zijn wel wat aan de kleine kant, maar voor een weekendtrip is het prima. Badkamer was kraakhelder en je kon er prima douchen. Ontbijt is mager, maar je kunt zonder ontbijt boeken.

De ligging is goed, want Victoria Station ligt om de hoek. Van daar vertrekken verschillende metrolijnen naar de verschillende bezienswaardigheden. Buckingham Palace ligt op circa 10 minuten lopen. Bij Victoria Station heb je ook restaurants waar je prima kunt ontbijten voor een redelijke prijs.

Gereisd met partner in december 2011

• 8fam. vd hoek15-12-2009

leuk eenvoudig hotel ,centraal gelegen

ComfortInn is een eenvoudig maar goed.hotel een tikkie gehorig maar dat ligt voornamelijk aan de ouderdom van het goed onderhouden pand. De gangen kraken maar dat heeft zo z'n charme. het ontbijt is eenvoudig en de ruimte wat klein. maar dat gewoon voor lief nemen. de service is goed, ze zoeken alles voor je uit en als je geen gidsje hebt krijg je er 1 te leen. alle grote en bekende bezienswaardigheden liggen op max een half uur lopen van het hotel ( op de tower na) victoria trein en metro station op minder dan 10 minuten lopen. de kamers zijn verzorgt, thee en koffie zijn zowel op de kamers als in de receptie gratis te verkrijgen. het hotel is zeker een aanrader. geen zin om te lopen? neem een travelcard, voor iets meer dan 5 pond kun je de gehele dag reizen met bus en metro. voor 4 pond naar comfort inn? neem de metro vanaf heatrhow terminal 4 richting cockfoster overstappen in hammersmith (zelfde perron) piccadilly lijn richting victoria. dan lopen richting victoria coachstation

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 8Chris27-10-2009

Leuk hotel voor 2 nachten vriendelijk personeel

Leuk hotel voor 2 nachten balie personeel vriendelijk, dinsdag aangekomen wij op zijn beste engels gevraagd hoe we de volgende dag naar thorp park te komen hij zei dat zoek ik uit kom later nog eens terug en idd 3 uur later had hij alles opgezocht en uitgeprint klaar liggen. Alleen het ontbijt was alleen toast met jam en cornflakes en slappe koffie, daarom zijn wij bij de italiaan iets verder op gaan ontbijten van echt full englisch breakfast voor 5 pond.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 6Martijn Straathof21-07-2009

Redelijk hotel, goede kwaliteit/prijs verhouding

Het Comfort inn Buckingham Palace is een redelijk hotel voor een paar dagen Londen. Vooral de ligging naast het Metro station is uitstekend!

De kamers zijn erg gehorig en de treinen hoor en voel je regelmatig voorbijkomen. Ook is het erg benauwd op de kamers, er is geen airco aanwezig. Het ontbijt is redelijk, maar wees wel op tijd want het aantal zitplaatsen is te weinig. Wij hebben zelfs een keer moeten uitwijken naar het winkelcentrum omdat het te druk was.

Personeel is niet allemaal even vriendelijk.

Verblijf je een paar dagen in Londen en ga je alleen naar het hotel om te overnachten, dan is dit een prima hotel. Ben je genoodzaakt om af en toe terug te gaan, probeer dan iets anders te zoeken.

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Comfort Inn Buckingham Palace info