Hotel Columbia

Hotel Columbia
7,6

136 reviews over Hotel Columbia in het Nederlands

Ik was hier 4 dagen met mijn elfjarige dochter en we hebben een top tijd gehad. Ruime, schone kamer met goede bedden en prima douche. Goed ontbijt, behulpzaam en erg vriendelijk personeel, WiFi altijd goed. Locatie is top. Kortom, als we weer naar Londen gaan, weten wij wel welk hotel het gaat worden!

Ideale uitvalbasis om Londen te ontdekken

Babske
19-4-2018

Oud koloniaal gebouw met goeie bedden, praktische ligging maar vooral héél behulpzame receptie. We waren net een aantal uur in Londen toen we bericht kregen dat onze Eurostar-trein om 3 dagen later huiswaarts te keren geannuleerd werd door een staking. De eerstkomende trein was pas 1 week later...De dame achter de receptie was zeer behulpzaam om ons te helpen zoeken naar alternatieve transportmiddelen. Dankzij haar konden we verder genieten van ons verblijf in Londen.

Perfect

Monique
2-3-2018

Goed hotel. Echt engels!

Aan het hyde park voor een leuke prijs!

Vanaf hier genoeg te doen. Neem bus 148 naar westminster abbey. Vanaf daar genoeg te doen en een goedkope tour door de stad. Of neem de metro .

Vlak bij het hotel een leuke pub The Swan.

Heerlijk eten en drinken. Ook in de buurt zijn allemaal leuke restaurants. Qeensway.

En natuurlijk heerlijk het Hyde park voor de deur! Hier komen we zeker weer eens terug! Maar dan in de zomer. Het was nu erg koud en sneeuw brr.

D-reizen

Goede locatie voor bus en metro.

H.Talsma
20-8-2017

Wij verbleven op een kamer aan de achterzijde hotel waar het s' nachts stil was. Koffie/thee benodigheden op kamer. Ontbijt was goed. Meerdere broodsoorten,kaas ,ham ,tomaat , jam , ei , koffie , thee , sapjes. Gebouw ziet er netjes uit alleen door de oudheid kraken de vloerplanken wanneer je door de kamer loopt. Het is gehorig. Vriendelijke bediening. Bus 148 stopt naast hotel. Metro op 200 meter Lancester gate( is weer open). Ik zou hier zeker terugkomen vanwege de fijne uitvalbasis.

heel erg goed

Remko
10-5-2017

2 jaar na ons 1e bezoek weer terug in dit heerlijke hotel.

Hartelijk ontvangen, vriendelijk geholpen en het voelde alsof we niet waren weggeweest.

Het ontbijt is sterk verbeterd, lekker broodjes erbij en nu ook ham, kaas, tomaat en een gekookt eitje aan het buffet.

De bedden waren vernieuwd en sliepen heerlijk.

eigenlijk zijn ze de 2 sterren ontgroeid en mag er wat mij betreft een 3e ster bij.

De ligging aan Hydepark blijft geniaal.

Wederom genoten van de stad en zeker ook van dit hotel.

Het hotel heeft een mooie ligging. Bus stopt voor de deur en de metro ook dichtbij. Lopend naar het centrum kan zelfs ook.Wel een gedateerd hotel, maar de kamers zijn schoon. Ontbijt prima en personeel erg vriendelijk.

Prima verblijf.

Arjen Dienske
30-1-2017

Zeer vriendelijk, meedenkend, flexibel personeel.

Gewoon prima ontbijt.

Wifi in orde.

Zeker een aanrader!

Laura
20-1-2017

Prima hotel voor een stedentrip! Hyde park, Oxfort street en de metro op loopafstand. Snap niet hoe mensen negatief doen over het ontbijt, je kunt zoveel kaas, vlees, jam, croissantjes, thee/koffie, verse jus, etc. pakken als je wilt. Ook een goede kamer, fijne douche (wel wat laag voor nederlanders) , iets te hard bed maar voorderest prima! Ook de handdoeken worden dagelijks verschoont. Gebouw is wel wat gehorig, 2 x wakker geworden van de buren maar ach.. dat overleef je wel.

Zeker doen!

grandioos

Cees
15-1-2017

Super hotel, fantastische lokatie. Super vriendelijk personeel. Kamer goed verzorgd, iedere dag schone handdoeken en bed verschoond. Oud gebouw, veel charme, echt Engels. Het is geen glamping, daar betaal je ook niet voor !

Ontbijt keurig verzorgd, je kan ook 2x lopen ! Koffie voortreffelijk. 's Avonds heerlijk drankje van de bar, wifi erbij en wat wil je nog meer !

Bus stopt op 50 meter afstand, underground vlakbij. Verbindingen met stad, en andere delen Londen zijn grandioos. Oyster card (ov) een uitkomst en geeft zelfs refund (als je weggaat).

Veel gezien, de toeristische plaatsen bezocht, maar ook voetbalstadion Chelsea. Als je van de oude Engelse series houdt (on the buses, keeping up appereances ed) is Fulham een aanrader.

Let alleen op bij oversteken : men rijdt links !!

Het hotel is echt een aanrader, goede uitvalsbasis, verzorging een dikke 10 !

Prima

Manon
13-1-2017

Hotel is mooi aan de buitenkant, onze kamer was heel erg ouderwets, daar moet je even doorheen prikken. Kamers zijn toe aan renovatie, badkamer was niets mis mee. De kamer werd wel goed schoongehouden!

Enkel WiFi in de lounge.

Ligging aan het Hyde Park, bushalte voor de deur. Alles is makkelijk bereikbaar.

Ik las veel negatieve reacties over het ontbijt, wat ik niet begrijp. Ja je moet bijbetalen voor een Engels ontbijt, maar je zit dan ook in een budget 2* hotel. Verwacht voor die prijs geen mega uitgebreid ontbijt, dan zal je toch echt meer moeten betalen.

Ik vond het continentaal ontbijt prima, keuze uit pistoletjes, toast & croissants, kaas, ham, jam, gekookt eitje en cornflakes.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ga je voor een stedentrip naar Londen, verwacht je geen luxe en wil je een mooie prijs, dan is dit hotel zeker een aanrader!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Columbia in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Columbia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.