7,7

141 reviews over Hotel Columbia in het Nederlands

helemaal top

mieke,
1-3-2019

wij hebben een super fijne steden trip gehad!! Het hotel is oudbollig ingericht maar dat is dan ook alles. Het is overal super schoon!! Kamers voor steden trip hotels ruim. Prima ontbijt voldoende om de dag mee te starten. Het ligt op een top locatie aan het Hyde park. Dicht bij underground station lancaster gate.

je kunt ook lekker eten bij de pub the swan aan de zelfde straat.

al bij al een goede uitval basis om Londen te ontdekken!!!

Gereisd met partner in februari 2019

Prima hotel, wel gedateerd

Anita Karstens,
25-12-2018

Prima hotel, wel gedateerd maar schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is simpel maar genoeg.

Gereisd met partner in december 2018

Een hotel waar we zeker weer terug komen!!

Elma van den Heuvel,
18-12-2018

Fantastische lokatie, tegenover Hyde Park, dicht bij het "centrum" beloopbaar maar ook metro/busstation dichtbij, prima bedden alleen de douche werkte niet goed verder alles aanwezig, iedere dag schone handdoeken vriendelijk personeel goedkoop knus typisch Engels hotel

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

D-reizen

Op zich Prima maar kan zeker beter

Ilse Havenaar,
14-12-2018

Op zich prima hotel. Bedden niet erg comfortabel waardoor ik last van mn heup kreeg. Douche is veel te laag niet verstelbaar..maar ok voor een paar dagen.. Kamer was schoon en netjes. Geen bar bij het hotel dus wel jammer. Geen informatie of boekjes van activiteiten in londen omgeving. Heel erg karig vonden we dat.. ook geen informatie van leuke tentjes in de buurt vlakbij het hotel die vlak achter het hotel liggen kleom stukje wandelen want bij het hotel zelf is niks te doen. daar kwamen we op de laatste dag pas achter... erg jammer was dat..lag Alleen een stads plattegrond. Personeel mag wel iets vriendelijker en gastvrijer zijn.. gedag en hallo zeggen als je binnen komt zou al fijn zijn. Ontbijt is eenvoudig. Maar wees op tijd anders zijn de gekookte eieren op. Alleen ham kaas en jam als beleg. Verder niet. Afbakbroodjes en croisantjes. Toast en melk met havermout /cerial dingen. Koffie/thee word aan tafel geserveerd.

Gereisd met partner in december 2018

Centraal gelegen oud en rokerig hotel.

Speelman,
3-12-2018

Hotel Columbia ligt centraal in London, dichtbij Hyde Park en Oxford Street.

Goed bereikbaar met het OV.

Het hotel is groot en heeft een luxe entree.

De kamers zijn echter oud en ogen niet zeer hygiënisch. Het sanitair is gedateerd en functioneert niet naar behoren.

Toen wij dit hotel boekten wisten wij niet dat er op de kamers gerookt mag worden. Als niet-roker vond ik dit zeer storend, omdat de geur in de kamers is getrokken. Verder is de reukgeur erg sterk op de gang. De kamers zijn niet goed geïsoleerd, waardoor de rokerige geur van de buren ook op onze kamer kwam.

Verder is de temperatuur op de kamer erg hoog (25/28 graden), hierdoor kregen we een benauwd gevoel.

Het ontbijt was voldoende en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Al met al raad ik dit hotel niet aan, zeker niet als je een niet-roker bent.

Gereisd met partner in november 2018

Ik was hier 4 dagen met mijn elfjarige dochter en we hebben een top tijd gehad. Ruime, schone kamer met goede bedden en prima douche. Goed ontbijt, behulpzaam en erg vriendelijk personeel, WiFi altijd goed. Locatie is top. Kortom, als we weer naar Londen gaan, weten wij wel welk hotel het gaat worden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ideale uitvalbasis om Londen te ontdekken

Babske,
19-4-2018

Oud koloniaal gebouw met goeie bedden, praktische ligging maar vooral héél behulpzame receptie. We waren net een aantal uur in Londen toen we bericht kregen dat onze Eurostar-trein om 3 dagen later huiswaarts te keren geannuleerd werd door een staking. De eerstkomende trein was pas 1 week later...De dame achter de receptie was zeer behulpzaam om ons te helpen zoeken naar alternatieve transportmiddelen. Dankzij haar konden we verder genieten van ons verblijf in Londen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Perfect

Monique,
2-3-2018

Goed hotel. Echt engels!

Aan het hyde park voor een leuke prijs!

Vanaf hier genoeg te doen. Neem bus 148 naar westminster abbey. Vanaf daar genoeg te doen en een goedkope tour door de stad. Of neem de metro .

Vlak bij het hotel een leuke pub The Swan.

Heerlijk eten en drinken. Ook in de buurt zijn allemaal leuke restaurants. Qeensway.

En natuurlijk heerlijk het Hyde park voor de deur! Hier komen we zeker weer eens terug! Maar dan in de zomer. Het was nu erg koud en sneeuw brr.

Gereisd met partner in februari 2018

Goede locatie voor bus en metro.

H.Talsma,
20-8-2017

Wij verbleven op een kamer aan de achterzijde hotel waar het s' nachts stil was. Koffie/thee benodigheden op kamer. Ontbijt was goed. Meerdere broodsoorten,kaas ,ham ,tomaat , jam , ei , koffie , thee , sapjes. Gebouw ziet er netjes uit alleen door de oudheid kraken de vloerplanken wanneer je door de kamer loopt. Het is gehorig. Vriendelijke bediening. Bus 148 stopt naast hotel. Metro op 200 meter Lancester gate( is weer open). Ik zou hier zeker terugkomen vanwege de fijne uitvalbasis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heel erg goed

Remko,
10-5-2017

2 jaar na ons 1e bezoek weer terug in dit heerlijke hotel.

Hartelijk ontvangen, vriendelijk geholpen en het voelde alsof we niet waren weggeweest.

Het ontbijt is sterk verbeterd, lekker broodjes erbij en nu ook ham, kaas, tomaat en een gekookt eitje aan het buffet.

De bedden waren vernieuwd en sliepen heerlijk.

eigenlijk zijn ze de 2 sterren ontgroeid en mag er wat mij betreft een 3e ster bij.

De ligging aan Hydepark blijft geniaal.

Wederom genoten van de stad en zeker ook van dit hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Columbia in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Columbia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.