Hotel Columbia

Tonen op kaart

146 reviews over Hotel Columbia

• 2019
    8Fam Dubois30-06-2019

Prima brits sfeervol hotel voor prima prijs.

Vroeger chique, nu eenvoudig, maar met behoud van de schitterende lokatie, de Britse sfeer en de aardige mensen. Goede value for money voor wie een groene badkamer niet erg vindt. Een plek om naar terug terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9mieke01-03-2019

helemaal top

wij hebben een super fijne steden trip gehad!! Het hotel is oudbollig ingericht maar dat is dan ook alles. Het is overal super schoon!! Kamers voor steden trip hotels ruim. Prima ontbijt voldoende om de dag mee te starten. Het ligt op een top locatie aan het Hyde park. Dicht bij underground station lancaster gate. je kunt ook lekker eten bij de pub the swan aan de zelfde straat. al bij al een goede uitval basis om Londen te ontdekken!!!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    7Anita Karstens25-12-2018

Prima hotel, wel gedateerd

Prima hotel, wel gedateerd maar schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt is simpel maar genoeg.

• 9Elma van den Heuvel18-12-2018

Een hotel waar we zeker weer terug komen!!

Fantastische lokatie, tegenover Hyde Park, dicht bij het "centrum" beloopbaar maar ook metro/busstation dichtbij, prima bedden alleen de douche werkte niet goed verder alles aanwezig, iedere dag schone handdoeken vriendelijk personeel goedkoop knus typisch Engels hotel

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Ilse Havenaar14-12-2018

Op zich Prima maar kan zeker beter

Op zich prima hotel. Bedden niet erg comfortabel waardoor ik last van mn heup kreeg. Douche is veel te laag niet verstelbaar..maar ok voor een paar dagen.. Kamer was schoon en netjes. Geen bar bij het hotel dus wel jammer. Geen informatie of boekjes van activiteiten in londen omgeving. Heel erg karig vonden we dat.. ook geen informatie van leuke tentjes in de buurt vlakbij het hotel die vlak achter het hotel liggen kleom stukje wandelen want bij het hotel zelf is niks te doen. daar kwamen we op de laatste dag pas achter... erg jammer was dat..lag Alleen een stads plattegrond. Personeel mag wel iets vriendelijker en gastvrijer zijn.. gedag en hallo zeggen als je binnen komt zou al fijn zijn. Ontbijt is eenvoudig. Maar wees op tijd anders zijn de gekookte eieren op. Alleen ham kaas en jam als beleg. Verder niet. Afbakbroodjes en croisantjes. Toast en melk met havermout /cerial dingen. Koffie/thee word aan tafel geserveerd.

• 5Speelman03-12-2018

Centraal gelegen oud en rokerig hotel.

Hotel Columbia ligt centraal in London, dichtbij Hyde Park en Oxford Street. Goed bereikbaar met het OV. Het hotel is groot en heeft een luxe entree. De kamers zijn echter oud en ogen niet zeer hygiënisch. Het sanitair is gedateerd en functioneert niet naar behoren. Toen wij dit hotel boekten wisten wij niet dat er op de kamers gerookt mag worden. Als niet-roker vond ik dit zeer storend, omdat de geur in de kamers is getrokken. Verder is de reukgeur erg sterk op de gang. De kamers zijn niet goed geïsoleerd, waardoor de rokerige geur van de buren ook op onze kamer kwam. Verder is de temperatuur op de kamer erg hoog (25/28 graden), hierdoor kregen we een benauwd gevoel. Het ontbijt was voldoende en het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Al met al raad ik dit hotel niet aan, zeker niet als je een niet-roker bent.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Chris25-08-2018

Twee sterren zijn wat mij betreft te weinig!

Ik was hier 4 dagen met mijn elfjarige dochter en we hebben een top tijd gehad. Ruime, schone kamer met goede bedden en prima douche. Goed ontbijt, behulpzaam en erg vriendelijk personeel, WiFi altijd goed. Locatie is top. Kortom, als we weer naar Londen gaan, weten wij wel welk hotel het gaat worden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Babske19-04-2018

Ideale uitvalbasis om Londen te ontdekken

Oud koloniaal gebouw met goeie bedden, praktische ligging maar vooral héél behulpzame receptie. We waren net een aantal uur in Londen toen we bericht kregen dat onze Eurostar-trein om 3 dagen later huiswaarts te keren geannuleerd werd door een staking. De eerstkomende trein was pas 1 week later...De dame achter de receptie was zeer behulpzaam om ons te helpen zoeken naar alternatieve transportmiddelen. Dankzij haar konden we verder genieten van ons verblijf in Londen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 8Monique02-03-2018

Perfect

Goed hotel. Echt engels! Aan het hyde park voor een leuke prijs! Vanaf hier genoeg te doen. Neem bus 148 naar westminster abbey. Vanaf daar genoeg te doen en een goedkope tour door de stad. Of neem de metro . Vlak bij het hotel een leuke pub The Swan. Heerlijk eten en drinken. Ook in de buurt zijn allemaal leuke restaurants. Qeensway. En natuurlijk heerlijk het Hyde park voor de deur! Hier komen we zeker weer eens terug! Maar dan in de zomer. Het was nu erg koud en sneeuw brr.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

8H.Talsma20-08-2017

Goede locatie voor bus en metro.

Wij verbleven op een kamer aan de achterzijde hotel waar het s' nachts stil was. Koffie/thee benodigheden op kamer. Ontbijt was goed. Meerdere broodsoorten,kaas ,ham ,tomaat , jam , ei , koffie , thee , sapjes. Gebouw ziet er netjes uit alleen door de oudheid kraken de vloerplanken wanneer je door de kamer loopt. Het is gehorig. Vriendelijke bediening. Bus 148 stopt naast hotel. Metro op 200 meter Lancester gate( is weer open). Ik zou hier zeker terugkomen vanwege de fijne uitvalbasis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

11 tips over Hotel Columbia

• Judith, 26-01-2014

Hotel ligt aan Hyde Park, leuk om door het park te wandelen en dan ben je gelijk bij Buckingham Palace, Big Ben etc.

• fttvdg, 11-07-2013

Denk er bij het boeken aan een niet-roken kamer te reserveren als je dat wilt!

• sabina89, 11-08-2013

Ligging hotel: Met je rug naar het metrostation en dan rechts af. Zebra oversteken en dan langs The Swan, voorbij de bushalte en dan doemt er een pleintje op. Daar ligt het hotel.

Erg leuk is om naar Camden town te gaan, dit is een leuk stadje met veel multiculti(hippie, emo, gothic's en punks). Veel winkeltjes/kraampjes met verschillende soorten kleding en souvenirs.

Voetbalstadion Arsenal is ook erg leuk om te bezichtigen met een nederlandse rondleiding via een videorecorder erg leuk!

3 vragen over Hotel Columbia

• maria, 09-09-2017

toilet artikelen

aangezien wij met het vliegtuig gaan en niet veel mee kunnen nemen, is mijn vraag, zijn er naast handdoeken ook bv shampoo/douchespul of iets dergelijks aanwezig in het hotel?

• Ellie, 26-11-2016

Is er ook WiFi in het hotel

• lisanne_endeman, 10-11-2015

L Endeman

Hallo,

Heeft iemand een idee of je er normale stopcontacten zijn? Ik lees ze in londen 3 pins hebben. Is dat ook het geval in dit hotel?

Alvast bedankt.

Anne, 03-09-2016

Geen 'normale' stopcontacten. Wij hadden er één mee voor in het hotel en inderdaad met 3 pins.

Hotel Columbia info

• Aantal sterrensterster