Hotel Cleveland Square ****

Hotel Cleveland Square ****

Hotel Cleveland Square
Hotel Cleveland Square

Weer vandaag4°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Cleveland Square voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Cleveland Square in het Nederlands

Cleveland Hotel is geen 4-sterren hotel

NathalieA, 18-1-2011

Onze kamer op de begane grond was heel ruim, maar vloerbedekking versleten. Ruime badkamer, maar helaas kon douchekop niet vast gezet worden (stuk) en liep het water niet weg waardoor het een zwembad werd. 's Nachts heel veel getik van verwarming/airco, daardoor paar keer wakker geworden. De oost-europese receptionistes waren zeer behulpzaam, maar wel een vreemde gewaarwording! E.e.a. kwam amateuristisch over.

Uitstekende prijs/kwaliteit keuze

Hans, 23-7-2010

Dichtsbij is het Paddington Station (plusminus 400m). Afhankelijk van je bestemmingen in London (en de metrolijn die je wil gebruiken) kun je ook gebruikmaken van Bayswater en Lancaster Gate. We hadden een "upgrade" en sliepen op de bovenste etage (niet bereikbaar met de lift; die gaat tot de 3de verdieping). Keurige kamer, relatief kleine badkamer, kitchinette (met alles erop en eraan en gratis koffie/thee). In de buurt van het hotel zijn div. winkeltjes waar je allerlei etenswaren (ontbijt) kunt kopen. Ontbijt wordt ook (op verzoek) op de kamer geserveerd (10 pond). Er is gratis internet, maar het hotel heeft zelf geen algemene aansluiting voor hotelgasten. Keurige omgeving. Met de metro ben je snel "downtown"(Trafalgar e.o.); vele highlights zijn ook te voet goed te doen.

Bij een volgende gelegenheid zou ik zo weer boeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cleveland Square in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cleveland Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cleveland Square scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.