Hotel City Continental London Kensington

Hotel City Continental London Kensington

2.6Onvoldoende

Engeland, Groot Londen, Londen

2.6Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor City Continental London Kensington voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel City Continental London Kensington

• 2018
    2A Russchenkamp19-11-2018

Oplichters!

Bij aankomst geheimzinnig gedrag en en wazig verhaal over lekkage in de geboekte kamer. In plaats van samen met dochters in een 3 persoons kamer een piep klein vies zolderkamertje voor 2 en een koud kamertje voor 1. Ontbijt was niet meer dan een droog boterhammetje (keuze beleg abrikoos jam of nutella) en koffie uit een wegwerpbeker. Ondanks op tijd annuleren van 1 nacht toch alles moeten betalen. Conclusie heel erg veel betaald voor prachtige foto,s van dit hotel maar absoluut bedrog!! Het enige wat goed en waar was is de ligging van dit hotel .

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

• 2017
    1Hill19-06-2017

eerder pashokje dan Kamer

Een keer nooit weer, eerder pashokje dan een kamer. Onveilig igv brand. Ontbijt summier tegen belachelijke prijs.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

4Mdw1126-07-2016

Klein en gedateerd!!!

De airco deed het goed maar al het andere viel erg tegen. Prijs-kwaliteitverhouding is echt niet oké, WiFi werkt niet en de kamer is zeer klein. Familiekamer kan eigenlijk niet als dusdanig verhuurd worden. Het tweepersoons bed is een twijfelaar. Ontbijt was zeer slecht in een onaantrekkelijke ruimte en niet vers ook een zeer beperkte keus. Het personeel is in het algemeen niet echt vriendelijk maar bij het ontbijt eet het personeel de schaarse voorraad liever zelf op!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8d_burghoorn23-04-2016

Prima hotel!

Een beetje huiverig na de het lezen van de beoordelingen, maar de hotelwebsite zag er prima uit. De kamers en badkamers zijn gerenoveerd en zien er prima uit! Wel klein maar wij zijn altijd de deur uit. Het ontbijt is simpel maar voldoende voor ons. de buurt is heel leuk en redelijk rustig. Earls Court is om de hoek dus je bent zo bij alle bezienswaardigheden!

Gereisd met partner in april 2016

• 5S26-01-2016

Prima hotel voor een korte trip Londen

Een prima hotel voor een weekend Londen. De kamers waren schoon, maar wel klein. Het ontbijt was wel een enorme tegenvaller. Het ontbijt bestond uit getoast brood en croissants die niet vers waren. Ook het beleg was zeer matig. Wij hebben dan ook maar 1 keer gebuik gemaakt van het ontbijt, de rest van de dagen een heerlijk Engels ontbijt gegeten in de stad. En ook moet je er niet vanuit gaan dat het wifi het overal doet. Op onze kamer (uithoek van hotel) hadden we haast geen bereik. Wat dit hotel ideaal maakt is de ligging in de mooie wijk Kensington en het ligt op 2 min lopen van de metro wat ook super ideaal is. Wij hebben er een leuk weekend gehad met z'n beiden!

Gereisd met partner in januari 2016

• 3Jack Mossel01-12-2015

Nooit meer

Het ontbijt is erg slecht, droge croissantjes en brood om te zelf te roosteren. Als beleg twee soorten jam. Ontbijt ruimte in een kelder. Zeer kleine kamers en smalle tweepersoons bedden. Kluisje werkte niet, batterijen vervangen ging niet, waren niet aanwezig en de handyman was er ook niet.... Nooduitgang ontbijtruimte wordt geblokkeerd door tafel en stoel.

Gereisd met partner in november 2015

• 4Rob26-04-2005

Goede ligging, heel kleine kamers. Zeer matig ontbijt !!! De kamer komt zeker niet overeen met de informatie op de folders én op internet. Zeker geen aanrader !!!!!

Gereisd in april 2005

0 tips over Hotel City Continental London Kensington

0 vragen over Hotel City Continental London Kensington

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Peuterbad, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres11 - 13 Penywern Road, Earls Court SW5 9TT(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website