Hotel citizenM London Bankside

Engeland, Groot Londen, Londen

9.3Fenomenaal

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor citizenM London Bankside voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel citizenM London Bankside

• 10M.Hoogaerts22-12-2013

Geef mij maar CitizenM

Ongelofelijk wat een heerlijk hotel, voelt als thuis overal aan gedacht. Personeel meer dan vriendelijk allerlei eet tentjes in de buurt. Kortom het was perfect.

• 9wim24-08-2013

Reis je met een jong kind: geweldig hotel!

Als je met je 12 jarige dochter Londen bezoekt, dan is een hotel erg belangrijk. Je gaat namelijk na het avondeten al snel terug naar het hotel. Als je dan naar je kamer vlucht wordt het snel minder leuk. Hier niet nodig! Super relaxt personeel, heerlijke lounge muziek en heerlijke banken waar je in weg kunt kruipen, terwijl je op je Ipad e.d. ligt te relaxen. Gezelschap is een relaxte mix tussen zakenlui en toeristen. Op 5 min lopen van station Southwark, waar je met een gerust hart durft te lopen.

Met jonge kinderen

• 9geert04-08-2013

Bijzonder

CitizenM werkt met een concept, High-tech, warm en tegelijk design, ontmoetingsgericht, huiselijk en minimalistisch tegelijk. Het minimalistische komt best tot uiting in de kamers, die zijn klein, maar wel comfortabel en uitgerust met leuke technische snufjes. De badkamer is echter niet meer dan een cabine. De ontmoetingsruimtes daarentegen zijn zeer ruim en gezellig, ook de bar is leuk. Het personeel is jong, professioneel en vriendelijke. De prijzen situeren zich in het middensegment en dat is correct. Ligging vond ik iets minder, zeker op zondag is dit deel van Londen een betonwoestijn.

Zakelijk

• 9Paula24-05-2013

Strak modern hotel met een fijne ligging

Wij zijn Onlangs in dit hotel geweest. Wat een fijne sfeer zeg! Het hotel ligt in bankside (zakelijk district) en je bent met 10 minuten lopen bij de metro. Het hotel is heel strak en modern, maar wel heel sfeervol ingericht. Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar prima in orde. Zeker een aanrader voor jongere mensen.

Met vrienden

• 9lisanne11-02-2013

Heerlijk hotel

Echt een geweldig hotel! Meer dan genoeg luxe. De kamers zijn wat klein, maar zijn efficiënt ingericht en hebben alles wat er nodig is. De mensen die er werken zijn aardig en behulpzaam.

• 9Stefan22-10-2012

Erg leuk hotel!

Dit hotel is een absolute aanrader. Het is heel leuk ingericht, goede service, schoon en goed onderhouden. Kamers zijn, zoals gebruikelijk in Londen, klein maar ze zijn erg praktisch ingericht. Heel leuk is de tablet die je kunt gebruiken voor de sfeerverlichting van de kamer en badkamer, de temperatuur, de bediening van de tv, de gordijnen en ook mee op Internet kunt. Ontbijt is goed.

• 10Tonko31-08-2012

Hotel van de Toekomst in trendy omgeving

Toen we het hotel binnenkwamen, werden we direct overweldigd door de gezellige sfeer in een design omgeving. Bij de self-service incheckbalie stonden vriendelijke, gastvrije medewerkers klaar om te assisteren. In de kamers aangekomen, reageerden onze kinderen direct enthousiast vanwege het feit dat er tablets aanwezig waren waarmee alle voorzieningen kunnen worden geregeld. Het bed ligt echt super, de natte groep is praktisch en voorzien van een regendouche. De kamers zijn niet groot, maar door de efficiente inrichting heb je daar geen last van. In de lobby en de huiskamer die daar achter ligt, is het een mengeling van toeristen en zakenmensen. Ook voor de laatste categorie is het hotel perfect. Overal kan je je PC of notebook inpluggen en aan praktische tafels gaan zitten werken (overal wifi). Er staan ook een aantal Mac PC's voor algemeen gebruik. .

Met jonge kinderen

3 tips over Hotel citizenM London Bankside

• wim, 24-08-2013

Personeel adviseerde om alleen voor full breakfast te gaan, als je echt warm wilt ontbijten. In geval van een kind neem je een croissant en kop thee, waar je niet veel voor hoeft af te rekenen. Aan overkant zit M&S simple food, waar je ook prima terecht kunt. Restaurant Terra (spaans tapas restaurant) in de directe buurt aan te bevelen !!!

• Stefan, 22-10-2012

Het Italiaans restaurant aan de overkant van het hotel is erg goed en zeer betaalbaar. Voor de deur stopt een bus, deze kun je nemen naar metrostation Londen Bridge.

• Tonko, 31-08-2012

Ik heb maar weinig hotels gezien die er in slagen om hun lobby zo gezellig te maken dat mensen er gebruik van maken als van hun eigen huiskamer. Ontbijtbuffet wordt mooi gepresenteerd en is echt Brits Het hotel ligt op loopafstand van twee metrostations: Southwark en London Bridge. Fietsenhuur op 2 minuten. Daarnaast zit je onder meer zo bij Tate, Millenium Bridge en St. Paul's Cathedral. Conclusie: perfect innovatief (in meerdere opzichten) hotel voor zakelijk en toeristisch bezoek aan Londen!

0 vragen over Hotel citizenM London Bankside

• Gratis wifiOp de kamer