9,3

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor citizenM hotel London Bankside voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel citizenM hotel London Bankside in het Nederlands

Geef mij maar CitizenM

M.Hoogaerts, 22-12-2013

Ongelofelijk wat een heerlijk hotel, voelt als thuis overal aan gedacht. Personeel meer dan vriendelijk allerlei eet tentjes in de buurt.

Kortom het was perfect.

Reis je met een jong kind: geweldig hotel!

wim, 24-8-2013

Als je met je 12 jarige dochter Londen bezoekt, dan is een hotel erg belangrijk. Je gaat namelijk na het avondeten al snel terug naar het hotel. Als je dan naar je kamer vlucht wordt het snel minder leuk.

Hier niet nodig! Super relaxt personeel, heerlijke lounge muziek en heerlijke banken waar je in weg kunt kruipen, terwijl je op je Ipad e.d. ligt te relaxen. Gezelschap is een relaxte mix tussen zakenlui en toeristen.

Op 5 min lopen van station Southwark, waar je met een gerust hart durft te lopen.

Bijzonder

geert, 4-8-2013

CitizenM werkt met een concept, High-tech, warm en tegelijk design, ontmoetingsgericht, huiselijk en minimalistisch tegelijk. Het minimalistische komt best tot uiting in de kamers, die zijn klein, maar wel comfortabel en uitgerust met leuke technische snufjes. De badkamer is echter niet meer dan een cabine. De ontmoetingsruimtes daarentegen zijn zeer ruim en gezellig, ook de bar is leuk. Het personeel is jong, professioneel en vriendelijke. De prijzen situeren zich in het middensegment en dat is correct. Ligging vond ik iets minder, zeker op zondag is dit deel van Londen een betonwoestijn.

Strak modern hotel met een fijne ligging

Paula, 24-5-2013

Wij zijn Onlangs in dit hotel geweest. Wat een fijne sfeer zeg! Het hotel ligt in bankside (zakelijk district) en je bent met 10 minuten lopen bij de metro. Het hotel is heel strak en modern, maar wel heel sfeervol ingericht. Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar prima in orde. Zeker een aanrader voor jongere mensen.

Heerlijk hotel

lisanne, 11-2-2013

Echt een geweldig hotel! Meer dan genoeg luxe. De kamers zijn wat klein, maar zijn efficiënt ingericht en hebben alles wat er nodig is.

De mensen die er werken zijn aardig en behulpzaam.

Erg leuk hotel!

Stefan, 22-10-2012

Dit hotel is een absolute aanrader. Het is heel leuk ingericht, goede service, schoon en goed onderhouden. Kamers zijn, zoals gebruikelijk in Londen, klein maar ze zijn erg praktisch ingericht. Heel leuk is de tablet die je kunt gebruiken voor de sfeerverlichting van de kamer en badkamer, de temperatuur, de bediening van de tv, de gordijnen en ook mee op Internet kunt. Ontbijt is goed.

Hotel van de Toekomst in trendy omgeving

Tonko, 31-8-2012

Toen we het hotel binnenkwamen, werden we direct overweldigd door de gezellige sfeer in een design omgeving. Bij de self-service incheckbalie stonden vriendelijke, gastvrije medewerkers klaar om te assisteren. In de kamers aangekomen, reageerden onze kinderen direct enthousiast vanwege het feit dat er tablets aanwezig waren waarmee alle voorzieningen kunnen worden geregeld. Het bed ligt echt super, de natte groep is praktisch en voorzien van een regendouche. De kamers zijn niet groot, maar door de efficiente inrichting heb je daar geen last van. In de lobby en de huiskamer die daar achter ligt, is het een mengeling van toeristen en zakenmensen. Ook voor de laatste categorie is het hotel perfect. Overal kan je je PC of notebook inpluggen en aan praktische tafels gaan zitten werken (overal wifi). Er staan ook een aantal Mac PC's voor algemeen gebruik. .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel citizenM hotel London Bankside in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel citizenM hotel London Bankside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel citizenM hotel London Bankside scoort een 9.25 uit 10 op basis van 7 reviews.