8,8

6 reviews over Hotel Chiswick Moran in het Nederlands

Fantastich hotel in Zuidwest Londen

Edwin
30-10-2013

Zeer goed hotel vlakbij metrostation Gunnersbury (200 meter lopen). Gelegen aan drukke straat, maar in het hotel merk je daar niets van. Wij waren met 6 personen, verdeeld over 2 3-persoonskamers. Iedere kamer is ruim en voorzien van luxe badkamer met bad en aparte douche en toilet. Verder heeft deze kamer een schuifdeur, waardoor je echt 2 slaapkamers hebt. Genoeg kastruimte met eigen kluis. Verder een tv op de kamer en de mogelijkheid om koffie/thee te zetten, een strijkplank met strijkbout. Voor de voetballiefhebbers: wij hadden uitzicht op Wembley. Veel keus bij het ontbijt. Eerst à la carte, daarna kan je onbeperkt opscheppen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

Mooi hotel buiten het centrum

PFK
29-2-2012

Mooi modern hotel, ruime schone kamer. Metro aan de overkant van de straat dus ideale uitvalbasis voor bezoek naar het centrum. Ontbijt niet in het hotel gebruikt maar in Cafe Luna iets verderop richting centrum Chiswick (loopafstand), erg goed en lekker, Full English Breakfast voor slechts £ 4,50 incl. koffie of thee. Chiswick zelf is een leuke wijk met een gezellig centrum, diverse eetgelegenheden en winkels.

Gereisd Met partner in december 2011

Prima Hotel om te overnachten

justunlucky
3-6-2011

Dit Hotel ziet er prima uit. Mooie en ruime kamers. Het ontbijt zag er goed uit. Metro station ligt er vlak bij. Kleine 400 meter lopen. Het ligt niet in het centrum maar met de metro is het goed te doen. We waren daar om een premier leaque te bezoeken. Met al een goed hotel

Gereisd Met vrienden in mei 2011

Fantastisch hotel!

Edwin
18-3-2011

Supergoed hotel in Zuidwest Londen. Dichtbij metrostation. Wel wat afgelegen (paar pubs en restaurants in de buurt). Moderne inrichting, grote en nette kamer. Moderne en zeer ruime badkamer. Wij hadden een 3-persoonskamer met een apart slaapgedeelte voor de 3e persoon. Gezellige bar en een ruime lounge.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

De Leeuw
18-5-2009

Een nieuw en modern ingericht hotel, vooral in het weekend erg gezellig door de bar naast de lounge (aan de zijkant gelegen en om 24.00 gesloten dus geen geluidsoverlast!), ideaal voor een drankje aan het eind van de dag. Dicht bij de metro en verschillende parken. Goed en uitgebreid ontbijt (zowel Engels als continental).

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 18 2009 15:31:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi design hotel

Ingrid
18-3-2009

Mooi hotel met designkamers. Regendouche is gewoon een vaste hoge douchekop, dus vergeet je badmuts niet. Kamers zijn trendy ingericht en ruim. Gatis internet werkt alleen op internet en eerste verdieping, dus in de meeste kamers moet je alsnog betalen. Bediening spreekt vaak nauwelijks Engels, wat het resaurant geen aanrader maakt.

Gereisd Alleenreizend in maart 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chiswick Moran in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chiswick Moran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.