Hotel Chelsea House

We hebben een aantal aanbieders voor Chelsea House voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Chelsea House in het Nederlands

Simpel hotel maar goed en goedkoop

erwin
15-12-2013

Chelsea House hotel is een simpel hotel. Onze kamer was in de kelder. De kamer had twee eenpersoonsbedden en de matrassen waren goed. Badkamer voorzien van douche, toilet en wastafel met alleen stop contact voor het scheren. De ontvangst was vriendelijk en de gastheer nam alle tijd om alles uit te leggen over de omgeving. Het hotel ligt op 5 a 10 min loopafstand van Earl Court metrostation van waaruit heel london makkelijk te bereiken is. Het enige minpuntje vonden wij het ontbijt. Dit bestond alleen uit toast met jam, koffie en jus d orange van de euroshopper. Geen echt Engels ontbijt met scrambled eggs, bacon en sausage. Wij waren 178 pond kwijt voor 2 nachten met ontbijt. Dus ben je op zoek naar een goede, simpele overnachting en wil je niet veel betalen dan is dit hotel een goede keuze. Het ontbijt is van 8 tot 9.30 uur en er is gratis wifi.

Heel erg basic

Britta Groot
1-3-2011

Het hotel is gesitueerd in een mooi gebouw en bevindt zich niet ver van metrohalte Earl's Court met goede verbindingen naar de winkelgebieden (de blauwe Piccadilly lijn) en de site seeing areas (de groene District lijn die ook bij Victoria Station stopt, vanwaar je in 'n half uur met de Gatwick Express op LGW kan komen). Er is een goed Grieks restaurant 'As Greek as it Gets' in de buurt en een paar leuke pubs.

Het hotel: geen lift. Slecht onderhouden kamer (lelijke muren, ongezellig licht, geen zitje). Krappe badkamer, tocht door ramen en erg zachte bedden. Er zouden 'Hotel Chelsea toiletries', 'n föhn, 'n telefoon en 'tea/coffee making facilities' zijn. Dit was er niet!

Een enkele metroreis van Victoria station naar Earl's Court kost 4 pond, terwijl een dagkaart (die je ook in de dubbeldekkerbussen kunt gebruiken) slechts 6,60 pond kost. Dus dat raad ik je aan.

Voor vragen: mail me.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chelsea House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chelsea House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.