Goedkoop hotel, slecht onderhouden en niet schoon

Review geschreven door Davy Bours

Goedkoop hotel, slecht onderhouden en niet schoon

Davy Bours
22-10-2013

Het hotel is heel slecht onderhouden en de vraag is of er nog wel iets gemaakt of gerenoveerd word in het hotel, onze kamer stonk naar rook echt een overheersende reuk die niet weg trok ondanks een geopend raam, raamkozijnen waren rot en wanneer het raam voor de laatste keer gewassen is worden is al heel ver in het verleden, vloeren waren vies, ongelijk en laminaat lag vol met openingen, de douche was vies en het kitwerk was een aantal jaar geleden al overleden terwijl de wc verrassend net was, slippers dragen is geen overbodige luxe!! gelukkig waren we flink moe en hadden we er mer 1 overnachting en konden we smorgen vroeg al vroeg londen in. Het is echt een hotel die voor backpackers is weggelegd die echt voor basic gaan en niet omkijken van een spatje vuil. Het ligt wel super kort bij de metro(5min lopen) en je bent binnen 10 min in centrum van Londen.