Hotel Central Park Wilberforce Road Hotel

5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Central Park Wilberforce Road Hotel voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Central Park Wilberforce Road Hotel in het Nederlands

Prima plekje!

Anoek
5-1-2015

Net terug van een midweekje Londen. De eerste indruk is niet speciaal, prima plek om te slapen, kamers zien er netjes uit, net gerenoveerd, ruime badkamer met fijne douche en zachte bedden. De hal daarin tegen is aan een opknapbeurt toe. Het personeel is vriendelijk. Svetlana is top! Ik had de verkeerde datum geboekt en ze heeft alles netjes aangepast zonder extra kosten. Voor het ontbijt kun je beter buiten de deur gaan. Alleen geroosterd brood met ham, kaas of jam. Op 2 minuten lopen zit een erg lekker bakkertje en daar weer 2 minuten vandaan lopen is het metrostation al. Er zijn veel winkeltjes in de buurt die zeker tot 11 uur open zijn en er zijn ook voldoende pinautomaten. En voor de liefhebbers vlakbij zijn 2 pubs waarvan 1 een sportpub.

Goede ligging, hotel waardeloos

DEE
3-5-2014

Geboekt voor Park View hotel, na inchecken blijken we een kamer in Central Park hotel te hebben. 1e nacht nauwelijks geslapen door krakende vloer van bovenburen. Alles is basic, eigenlijk erger dan basic. Breakfast is alleen geroosterd brood met jam, ham, kaas. Ligging is enige pluspunt van dit hotel. Vlak bij metrostation finsburypark, 2 haltes vanaf kings cross.

Het hotel is heel slecht onderhouden en de vraag is of er nog wel iets gemaakt of gerenoveerd word in het hotel, onze kamer stonk naar rook echt een overheersende reuk die niet weg trok ondanks een geopend raam, raamkozijnen waren rot en wanneer het raam voor de laatste keer gewassen is worden is al heel ver in het verleden, vloeren waren vies, ongelijk en laminaat lag vol met openingen, de douche was vies en het kitwerk was een aantal jaar geleden al overleden terwijl de wc verrassend net was, slippers dragen is geen overbodige luxe!! gelukkig waren we flink moe en hadden we er mer 1 overnachting en konden we smorgen vroeg al vroeg londen in. Het is echt een hotel die voor backpackers is weggelegd die echt voor basic gaan en niet omkijken van een spatje vuil. Het ligt wel super kort bij de metro(5min lopen) en je bent binnen 10 min in centrum van Londen.

Prima hotel voor citybreak

Onbekend
    26-3-2009

Vorige week 3 dagen in Londen geweest en verbleven in dit hotel. Prima ligging vlakbij het Finsburypark en het nabij gelegen metrostation.

Het gebouw is oud en slecht onderhouden. Kamers zijn redelijk, ook slecht onderhouden.

Ontbijt is niet uitgebreid, maar oke. In de omgeving ook diverse bakkertjes en supermarkten waar je een ontbijtje kan halen.

Wij hadden heerlijk weer, dus hebben hier alleen geslapen en dan is het hotel goed. Maar als je meer tijd in je hotel weer doorbrengen...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central Park Wilberforce Road Hotel in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central Park Wilberforce Road Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Central Park Wilberforce Road Hotel scoort een 5.33 uit 10 op basis van 4 reviews.