Hotel Central Park (Queensborough Terrace)

Hotel Central Park (Queensborough Terrace)
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Central Park (Queensborough Terrace) voor je op een rij gezet:

86 reviews over Hotel Central Park (Queensborough Terrace) in het Nederlands

Jac Rutten
9-7-2018

Schitterd hotel, ideale ligging in een rustige wijk direct aan Hyde Park. Personeel uitermate vriendelijk. Pluspunt is in deze tropische tijd van het jaar dat de kamers over sirocco beschikken. Aanrader voor iedereen die London gaat bezoeken.

Mmm. MIschien wel

Nies van der Kooi
16-5-2017

Let op bij het boeken van dit hotel dat je niet in de backfloor komt. Dit is een kamer zonder raam en donker in aankleding. Wel is er airco maar die heeft veel lawaai.

Gelukkig konden wij de volgende dag een kamer op de 5e verdieping krijgen.

Fijn met een groot raam.

Het hotel ligt 200 mtr van Hyde Park af waar je heerlijk kunt vertoeven.

De ligging van het hotel is echt prima, dicht bij de underground of bus

Warm, klein en slechte service

Dhr. van Stratum
12-7-2016

Het hotel is sterk verouderd, door lage plafonds erg benauwend. Het is heel warm en de ramen kunnen nauwelijks open.

Het ontbijt is karig en elke dag hetzelfde. We troffen een kamer op de begane grond met een twijfelaar voorzien van een hele matige matras.

We hebben uiteindelijk na 2 nachten een andere kamer gekregen. Daar overstroomde de douche.

Het personeel is onvriendelijk, kijkt over je heen en 'vergeet' dingen uit te leggen over ontbijt, waar de kamer zich bevindt en wat de wificode is.

Goede punten: rustige buurt, ligging centraal, goede bereikbaarheid.

D-reizen

Voor mensen met smalle beurs en korte tijd.

ralph kastelijn
13-7-2015

Ruim genoeg als je er alleen slaapt in je kamer.

Voor vertier en eten moet je hotel uit. Geen ramp want goed eten kun je bij diverse gelegenheden en drinken bij diverse pubs. (Drie maal stuiteren en je bent terug in het hotel ) ontspannen is aan bijna achtertuin hydepark een geweldige plek. Rust en ruimte zijn hier geweldig. Geen idee dat je een paar miljoen mensen om je heen hebt. Goedkoop, alles in de buurt en rustig

in hectische stad.

Ligging prima, maar geen voldoende

Jan
12-8-2014

Perfecte locatie, metro vlakbij en vrij centraal, dus snel overal naar toe te reizen in London. Kamer te klein voor 2 personen (1 persoons met 2 bedden er in). Geen airco, verschrikkelijk warm op de kamer, alleen een ventilator beschikbaar. Na douchen weer opnieuw zweten. In de lobby kun je wat drinken, maar erg ongezellig en ook geen airco. Personeel bij receptie niet professioneel en nonchalant. Stel je alleen eisen aan locatie, dan is dit een juiste keus voor betaalbare prijs, verder niet.

Wel luggage storage

Karin
25-11-2013

Dit hotel ligt op een hele handige locatie. Een minuut of vijf lopen van twee metrostations, op verschillende lijnen. Wij namen meestal de (dubbeldek)bus. De halte was nog dichterbij, het is rustiger reizen en je ziet veel meer. Verder vlak bij Hydepark, met in deze hoek een leuke speeltuin. Fijn als je met kinderen reist en af en toe de drukte van de stad wilt ontvluhten. In tegenstelling tot wat er ineen eerdere review stond is er wel een prima geregelde luggage storage. De kamer is comfortabel maar niet bijzonder. Wat ons betreft prima voor centrum Londen. Schoon en redelijk ruim.

Vlakbij het oxford, ook niet zo duur

Shar
3-4-2013

Hotel was goed bereikbaar. Van hotel naar oxford ongeveer 20 min lopen en met de bus minder dan 10 min. Kamer was vrij ruim, goede bedden en schoon. Enige nadeel van het hotel was de badkamer. Wc spoelde niet altijd goed door (2x spoelen).

Goed hotel voor de prijs!

nrg_arne
27-12-2012

Hotel biedt een slaapplaats op een goede locatie. Geen luxe maar gewoon simpel maar wel prettig. Ontbijt is slecht maar om de hoek kan je heerlijk ontbijten en er zit ook en ierse pub vlakbij in de buurt, lekker om de avond in af te sluiten!!

prima hotel voor een paar daagjes londen

yvonne
13-12-2012

De ligging van dit hotel is prima.heel dicht bij the underground.

De kamers zijn niet groot, kleine bedden maar verder is de kamer eenvoudig verwacht geen luxe. Maar het is wel gewoon netjes en schoon.

Ontbijt nou je hoeft niet met ontbijt te boeken dit is zonde geld. Het enige wat je dan krijg is croisant of 2 soorten bolletjes en beleg is alleen boter of jam. en wil je een engels ontbijt dan moet je 6 pond bij betalen nou dat moet je gewoon niet doen. straat waar je langs loopt naar de metro kun je perfect ontbijten. wij hebben 4 dagen londen gedaan waarvan wij alleen er sliepen, daar is dit dan een perfect hotel voor.

Heel goede service gehad daar

Lore
25-2-2012

Algemene indruk van het hotel is heel goed vind ik. Toen we aankwamen kregen we te horen dat we te maken hadden met een overboeking. Alles werd in de puntjes geregeld door het hotel zodat wij ons geen zorgen hoefden te maken. Vervoer heen en terug, een ander hotel en nog eens gratis ontbijt voor 3 dagen. Niets op aan te merken. Heel goed opgelost door het hotelpersoneel. Het zijn allemaal stuk voor stuk vriendelijke mensen. De kamers waren ook vrij ruim en uiteindelijk ga je ook niet naar Londen om op je hotelkamer te zitten. Kortom, ons zie je in dit hotel zeker terug

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central Park (Queensborough Terrace) in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central Park (Queensborough Terrace) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.