Hotel Central Park (Queensborough Terrace)

Hotel Central Park (Queensborough Terrace)stersterster

8.4Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Londen

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Central Park (Queensborough Terrace) voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

89 reviews over Hotel Central Park (Queensborough Terrace)

• 2018
    9Jac Rutten09-07-2018

Schitterd hotel, ideale ligging in een rustige wijk direct aan Hyde Park. Personeel uitermate vriendelijk. Pluspunt is in deze tropische tijd van het jaar dat de kamers over sirocco beschikken. Aanrader voor iedereen die London gaat bezoeken.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

8Nies van der Kooi16-05-2017

Mmm. MIschien wel

Let op bij het boeken van dit hotel dat je niet in de backfloor komt. Dit is een kamer zonder raam en donker in aankleding. Wel is er airco maar die heeft veel lawaai. Gelukkig konden wij de volgende dag een kamer op de 5e verdieping krijgen. Fijn met een groot raam. Het hotel ligt 200 mtr van Hyde Park af waar je heerlijk kunt vertoeven. De ligging van het hotel is echt prima, dicht bij de underground of bus

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 5Dhr. van Stratum12-07-2016

Warm, klein en slechte service

Het hotel is sterk verouderd, door lage plafonds erg benauwend. Het is heel warm en de ramen kunnen nauwelijks open. Het ontbijt is karig en elke dag hetzelfde. We troffen een kamer op de begane grond met een twijfelaar voorzien van een hele matige matras. We hebben uiteindelijk na 2 nachten een andere kamer gekregen. Daar overstroomde de douche. Het personeel is onvriendelijk, kijkt over je heen en 'vergeet' dingen uit te leggen over ontbijt, waar de kamer zich bevindt en wat de wificode is. Goede punten: rustige buurt, ligging centraal, goede bereikbaarheid.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7ralph kastelijn13-07-2015

Voor mensen met smalle beurs en korte tijd.

Ruim genoeg als je er alleen slaapt in je kamer. Voor vertier en eten moet je hotel uit. Geen ramp want goed eten kun je bij diverse gelegenheden en drinken bij diverse pubs. (Drie maal stuiteren en je bent terug in het hotel ) ontspannen is aan bijna achtertuin hydepark een geweldige plek. Rust en ruimte zijn hier geweldig. Geen idee dat je een paar miljoen mensen om je heen hebt. Goedkoop, alles in de buurt en rustig in hectische stad.

Alleen gereisd in juli 2015

• 5Jan12-08-2014

Ligging prima, maar geen voldoende

Perfecte locatie, metro vlakbij en vrij centraal, dus snel overal naar toe te reizen in London. Kamer te klein voor 2 personen (1 persoons met 2 bedden er in). Geen airco, verschrikkelijk warm op de kamer, alleen een ventilator beschikbaar. Na douchen weer opnieuw zweten. In de lobby kun je wat drinken, maar erg ongezellig en ook geen airco. Personeel bij receptie niet professioneel en nonchalant. Stel je alleen eisen aan locatie, dan is dit een juiste keus voor betaalbare prijs, verder niet.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8Karin25-11-2013

Wel luggage storage

Dit hotel ligt op een hele handige locatie. Een minuut of vijf lopen van twee metrostations, op verschillende lijnen. Wij namen meestal de (dubbeldek)bus. De halte was nog dichterbij, het is rustiger reizen en je ziet veel meer. Verder vlak bij Hydepark, met in deze hoek een leuke speeltuin. Fijn als je met kinderen reist en af en toe de drukte van de stad wilt ontvluhten. In tegenstelling tot wat er ineen eerdere review stond is er wel een prima geregelde luggage storage. De kamer is comfortabel maar niet bijzonder. Wat ons betreft prima voor centrum Londen. Schoon en redelijk ruim.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 7Shar03-04-2013

Vlakbij het oxford, ook niet zo duur

Hotel was goed bereikbaar. Van hotel naar oxford ongeveer 20 min lopen en met de bus minder dan 10 min. Kamer was vrij ruim, goede bedden en schoon. Enige nadeel van het hotel was de badkamer. Wc spoelde niet altijd goed door (2x spoelen).

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7nrg_arne27-12-2012

Goed hotel voor de prijs!

Hotel biedt een slaapplaats op een goede locatie. Geen luxe maar gewoon simpel maar wel prettig. Ontbijt is slecht maar om de hoek kan je heerlijk ontbijten en er zit ook en ierse pub vlakbij in de buurt, lekker om de avond in af te sluiten!!

Gereisd met partner in december 2012

• 7yvonne13-12-2012

prima hotel voor een paar daagjes londen

De ligging van dit hotel is prima.heel dicht bij the underground. De kamers zijn niet groot, kleine bedden maar verder is de kamer eenvoudig verwacht geen luxe. Maar het is wel gewoon netjes en schoon. Ontbijt nou je hoeft niet met ontbijt te boeken dit is zonde geld. Het enige wat je dan krijg is croisant of 2 soorten bolletjes en beleg is alleen boter of jam. en wil je een engels ontbijt dan moet je 6 pond bij betalen nou dat moet je gewoon niet doen. straat waar je langs loopt naar de metro kun je perfect ontbijten. wij hebben 4 dagen londen gedaan waarvan wij alleen er sliepen, daar is dit dan een perfect hotel voor.

Gereisd met partner in december 2012

• 0Lore25-02-2012

Heel goede service gehad daar

Algemene indruk van het hotel is heel goed vind ik. Toen we aankwamen kregen we te horen dat we te maken hadden met een overboeking. Alles werd in de puntjes geregeld door het hotel zodat wij ons geen zorgen hoefden te maken. Vervoer heen en terug, een ander hotel en nog eens gratis ontbijt voor 3 dagen. Niets op aan te merken. Heel goed opgelost door het hotelpersoneel. Het zijn allemaal stuk voor stuk vriendelijke mensen. De kamers waren ook vrij ruim en uiteindelijk ga je ook niet naar Londen om op je hotelkamer te zitten. Kortom, ons zie je in dit hotel zeker terug

Gereisd met partner in februari 2012

D-reizen

2 tips over Hotel Central Park (Queensborough Terrace)

• yvonne, 13-12-2012

koop geen oystercard voor de metro maar gewoon een dagkaart ben je voordeliger uit.

• Jan, 12-08-2014

Reuzenrad, ofwel de London Eye, moet je beleven !

2 vragen over Hotel Central Park (Queensborough Terrace)

• Dorothy, 05-08-2018

Airco

Hebben de kamers airco?

• scherpenzeel, 01-11-2010

vacantie trip

hoe is het ontbijt in de ochtend

nrg_arne, 27-12-2012

Slecht