Hotel Blue Bells

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bells voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Blue Bells in het Nederlands

Met oudere kinderen

Teleurstellend

Per Leenders
24-10-2017

Mooi klassiek gebouw in een mooie buurt op loop afstand van underground en Portobello Road. Aangekomen laat in de middag kregen we na het inchecken we de sleutels mee. Boven gekomen (zonder lift) bleken de kamers nog niet te zijn schoon gemaakt. Na dit gemeld te hebben werd dit direct gedaan. De kamer was spaarzaam gemeubileerd met wat oude rommel o.a met een iets te klein bed. Het bedlampje ontbrak er was enkel een centraal lichtpunt met de knop bij de deur, best lastig in het donker. De badkamer was na de schoonmaak redelijk.Het ontbijt was net als de rest matig.Personeel is heel vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Bells in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Bells zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.