Hotel Blooms Townhouse

Hotel Blooms Townhouse

Kleine hotelsWeer vandaag23°14°
7,7

3 reviews over Hotel Blooms Townhouse in het Nederlands

Goed en betaalbaar hotel in Londen!

Giverny
29-8-2013

We waren 3 nachten in dit hotel en hebben het prima gehad. Kamers zijn ruim en schoon. Het hotel ligt vlak achter Ofxord Street, daar kan je zo heen wandelen. Dus heel erg centraal. De metro is ook maar 10 minuten lopen en dan kan je overal naar toe. Een prima hotel om een paar nachten in Londen te verblijven!

Gereisd Anders in juni 2013
2007

Heerlijk hotel, vriendelijke service, dichtbij prima in

Carin Roest
12-8-2007

Heerlijk hotel, vriendelijke service, dichtbij 'underground', prima onderkomen in deze cosmopolitische stad

Gereisd Met partner in augustus 2007
2006

Voor Londense begrippen goede prijs-kwaliteit verhouding

Mardge
30-8-2006

Voor Londense begrippen goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuke ligging in Blooms, typisch Engels gedecoreerde kamers ( klein zoals altijd in Londen), restaurant, bar. De moeite waard om terug te keren als je houdt van sfeervol typisch Engels hotel. Uiterst behulpzaam met bagage, in de bar iets minder oplettend.

Gereisd Zakelijk in maart 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blooms Townhouse in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blooms Townhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.