Hotel Blair Victoria & Tudor Inn

Hotel Blair Victoria & Tudor Inn
2,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Blair Victoria & Tudor Inn voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Blair Victoria & Tudor Inn in het Nederlands

eens maar nooit meer

Sonja Koeten
25-11-2013

Ligging is perfect, 5 minuutjes lopen vanaf het victoria station. Serves is oké maar als je bijv. tijdens het ontbijt om 'cheese' vraagt omdat er alleen jam te krijgen is en vervolgens thee krijgt valt daar nog een hoop te winnen. Ook had ik een muizenkeutel in mijn cornflakes. De kamers zijn erg klein en vies. De badkamer is 1bij1 (bij een dubbel room) en de douche heeft een eigen wil qua temperatuur.. Ook zou ik geen haren in de badkamer rrond laten slingeren want die liggen vervolgens op je 'schone' handdoeken.

Beter meer geld uitgeven een wijze les

Alexander
2-12-2012

verschrikkelijk hotel, dat het nog een hotel mag noemen. kamers onvriendelijk en werden in het souterrain gedeelte geplaatst. kamers klein. Hygiëne ver te zoeken. dan maar niet douchen anders bang dat je wat oploopt zo smerig was alles. gaten in de muur . ontbijt tja ze moeten nog een heleboel leren. indien je naar Londen gaat geef dan iets meer uit zodat je ook een goed verblijf hebt. Het enige voordeel wat dit hotel heeft dat het dicht in het centrum zit. Ze moeten nog een heleboel leren

slecht

danny
8-10-2012

echt een ranzig hotel . schimmels in de badkamer , gordijnen die niet dicht kunnen , muren afgebladdert , raam zit met 1 gammel hendeltje vast . er hing een .rioollucht in de kamer ontbijt: geroosterd brood met 4 verschillende soorten jam +koffie en thee .

Boek dit hotel niet!!!!!!!!

Niet goed, niet slecht

mari
6-2-2012

Hotel heeft goeie locatie, ook rustig gelegen aan weg.

Vanuit metrostation klein stukje lopen naar hotel. Ook (nacht)busservice naar Londen Centrum op loopafstand.

Hotel zelf niet heel bijzonder. Hadden een 3 personen kamer, t was groot genoeg voor een weekendje weg (dus zonder koffers). Anders te klein. Wel een super kleine badkamer (wastafel, wc, douche). Thee service + tv in de kamer. Bedden lagen goed, alleen was t allemaal wat viezig en net niet. Gordijnen die maar voor de helft dicht konden (Terwijl we aan straatkant lagen...) Ontbijt niet heel bijzonder maar goed genoeg. Geroosterbrood wordt aan tafel gebracht net zoals jam, boter en thee.

Voor een weekendje/nachtje weg is het voldoende. Je moet er gewoon niet veel van verwachten voor dag geld!!!

Rampzalig

Veronique Allard
27-5-2010

Dit hotel oogt heel mooi langs de buitenkant, maar is een nachtmerrie vanbinnen.

De ramen sluiten niet goed genoeg, waardoor het te koud wordt in de kamers 's nachts. Er zijn niet voldoende dekens beschikbaar om dit probleem te verhelpen.

Verder is de kamer gedecoreerd met verloren gelopen graffiti, en hebben slapeloze gasten in de muren gekerfd ter decoratie.

Mijn collega's verbleven in 2 kamers in de kelder, en dat voor €90/nacht/persoon.

Voor wat het maar is, is het veel te duur. Dan ben je beter af in een youth hostel.

In ieder geval, het beeld wat online geschetst wordt, klopt absoluut niet.

Een waardeloos hotel, douchen + WC = 1m2

Stefanie
28-2-2008

Een waardeloos hotel, douchen + WC = 1m2. Het bed past net in de kamer en is ontzettend hard! De kast was kapot en alles was verroest. Het is een waardeloos hotel! boek dit niet !!

Ontzettende tegenvallend hotel t

SCHUMAN
26-10-2007

Ontzettende tegenvallend hotel t.o.v. de foto's. badkamer mag geen naam hebben, kapot toilet, uitzicht op bouwvakkers, zeer slecht eten, smal krakend bed, stinkende gang, etc. KORTOM: BOEK DIT HOTEL NIET!!

Wat een bouwval, rommelig, vies

carlien
13-4-2007

Wat een bouwval, rommelig, vies.

zeer sober ontbijt.

brandonveilig.

slechte bedden.

slechte douchen.

positieve: rustige omgeving en

goede plaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blair Victoria & Tudor Inn in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blair Victoria & Tudor Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blair Victoria & Tudor Inn scoort een 2.5 uit 10 op basis van 8 reviews.