Hotel Best Western The Boltons

Hotel Best Western The Boltons
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western The Boltons voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Best Western The Boltons in het Nederlands

NEVER AGAIN

Nina vdH
28-2-2017

adly enough minus 10 is not possible. Imagine having booked and paid a spacious twin months in avance. Upon arrival you are offered a tiny double with a 120cm bed shoved to the wall in the basement. Unacceptable for two friend travelling together. Receptionist Pascal is as unsuited for the hospitity business as it can be. Rude, passive agressive, trying to provocate and completely unhelpful. After more than hour waiting for any assistance we sorted it out ourselves as it was past midnight. At our own expense... NEVER GO TO THE BOLTONS LONDON

Mooi en gunstig gelegen hotel

Huijs
3-1-2016

Mooi hotel in rustige straat. Gunstige prijs. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer op 4e verdieping voorkant hotel. Toch heel rustig. Wel erg warm. Kamer en badkamer worden goed schoon gehouden. Mooie grote badhanddoeken. Wifi was prima. Wel elke dag nieuwe inlogcode vragen. Ontbijt was helemaal goed. Genoeg keuze. Metrostation Earl's Court om de hoek. Gebruik een Oyster visitor card! Heel voordelig reizen. Te koop op metrostations. Verschillende winkels en restaurants en pubs in de buurt. Als we weer naar Londen gaan dan wordt het weer dit hotel. Dat zegt genoeg! Je zou kunnen zeggen dat de kamer klein is maar wat dan nog. Je bent er om te slapen en d

Goed hotel

Jeff
2-5-2015

Een goed hotel met centrale ligging tov underground. Kamer LG04 is een souterrain kamer. Geen uitzicht, slechte WiFi, veel geluiden van bovenverdieping en erg, erg klein. Iedere ochtend de geur van gebakken eieren & bacon uit ontbijtzaal...maar vooral aardige mensen en qua prijs/kwaliteit prima. Hotel ligt vlakbij diverse restaurants/winkels/underground. Ga zeker pie eten bij dichtsbijzijndste pub Blackfrye.

Goed hotel, vriendelijk personeel

Alex
20-8-2011

Centraal gelegen hotel met metro om de hoek, in een paar minuten sta je in centrum London. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Dit is de 2e keer dat ik hier kom omdat het goed is bevallen en de prijs kwaliteit is voor Londonse begrippen prima

Goed hotel voor een prima prijs

Marieke van Muijden
1-8-2011

Ik ben hier al een aantal keren geweest en vind het een prima hotel, zeker op die plek voor die prijs. Het hotel is rustig gelegen in een zijstraatje van Earl's Court Road. Voordeel: goed slapen, maar je bent ook in een paar stappen bij het metrostation en ook bij de winkels van Earl's Court Road. Op 10 minuten lopen ligt een hele grote Tesco die 24 uur per dag geopend is (doordeweeks).

De kamers zijn klein, maar netjes. Bedden prima. De badkamer heeft thermoskranen en er liggen toiletartikelen. Het personeel is vriendelijk en spreekt over het algemeen goed Engels (niet ieder personeelslid heeft Engels als moedertaal). Het ontbijt is voor Engelse begrippen uitgebreid: compleet Engels ontbijt, brood, croissantjes, sappen, yoghurtjes, jam, kaas, vleeswaar en soms zelfs gerookte zalm en roomkaas.

Er is gratis Wifi beschikbaar - heel handig als je een smartphone of laptop bij je hebt.

Tip!

nadinethje
22-5-2011

Net twee weken terug van een fantastisch weekend in The boltons en ik kom hier zeker nog eens terug!

Een heerlijk hotel met hele mooie kamers! Wij hadden een hele ruime twee persoons kamer met losse bedden. Heel schoon en mooi ingericht! De badkamer wat klein maar schoon, netjes en volgens mij allemaal vrij nieuw.

Heel uitgebreid engels ontbijt. Heerlijk alleen de laatste twee dagen (weekend) iets minder (bv geen fruitsalade of petitpains meer).Naast de twee mensen van het ontbijt is het personeel heel aardig en behulpzaam. Een heel prettig verblijf dus!!!

Locatie is prima. Gezellig buurt en vlakbij metro!

Voor meer info kan je mij mailen!

Prima hotel!

C
22-1-2010

Goed klein hotel met gerenoveerde kamers, moderne ingericht. Kleine kamers, maar zeer schoon. Ontbijtruimte klein van formaat, goed ontbijt. Metro op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western The Boltons in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western The Boltons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western The Boltons scoort een 5.83 uit 10 op basis van 7 reviews.