Hotel Best Western Mornington

Hotel Best Western Mornington
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Mornington voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Best Western Mornington in het Nederlands

Hotel met goede ligging voor citytrip

Samantha Lansbergen -,
10-5-2017

Het hotel voelt kleinschalig aan maar heeft flink wat kamers. De ligging is zeer centraal in een straatje achter Hyde Park. De metro ligt op 8 minuten lopen, halte Lancaster Gate. Vanuit het hotel kun je Buckingham Palace aanlopen en met de metro ben je in een kwartier in het stadshart. Kamer was prima. Wij zaten vrij hoog waardoor we nauwelijks verkeer hoorden. Ontbijt uitstekend voor een 4 sterren hotel, keuze uit Engels en intercontinentaal. Wel jammer dat je de jus zelf moet persen. Het hotel is voornamelijk gericht op citytrippers en zakenlui. Als ik 1 minpunt moet noemen dan is het dat het erg warm was op de kamer. Gelukkig kon het raam open. Inmiddels zijn vrienden, op ons aanraden, ook naar dit hotel geweest.

een prima hotel met een perfecte ligging!

Karin Cornelis
1-9-2011

Dit hotel heeft een perfecte ligging, vlakbij Hyde Park en metrostation Lancaster Gate.

Het hotel ziet er prima uit, alles is nieuw, mooi sanitair, kleine maar mooie kamers.Een prima ontbijtbuffet, gratis Wifi en kluisje, dus geen verrassingen achteraf. Kortom, een prima keus, volgende keer weer dit hotel!

Dit relatief kleine hotel is blijkbaar recent gerenoveerd en de kamers zijn wel wat klein maar voorzien van alle comfort.

Het Engels ontbijt was zoals het hoort : rijkelijk en voor elk wat wils.

Het grootste pluspunt vond ik de ligging : niet echt centraal maar wel zeer rustig vlakbij Hyde Parc en tegelijk vlak aan de Tube zodat je binnen de 20 minuten overal bent.

Oh ja : er is gratis Wi Fi.

Goede ligging, goede prijs.

Lennart
13-12-2010

Hotel licht gunstig tov. metrohatlte Lancastergate. In een klein uur vanaf Heathrow met de metro(£4,5). Kamers zijn modern ingericht, flatscreen, comfortabel boxspring bed, schone badkamer. Ontbijt goed verzorgt.

Hotel heeft duidelijk recent een onderhoudsbeurt gehad.

2007

Hotel ligt centraal gelegen dicht bij metro station Lancaster gate in een rustig straat dicht bij Hyde Park. Ontbijt is gevarieerd. Ontbijzaal is wat aan de kleine kant waardoor je soms moet wachten op een tafeltje voor je ontbijt. Kamers zijn klein en gedateerd. Dit geldt ook voor de douche. Weinig druk voor watertoevoer waardoor de douche een klein straaltje geeft. Weinig kast ruimte en klein bed. De kamers zijn erg warm. Dit is klopt niet wanneer je dit ergelijkt met de aankleding van de receptie. Deze ziet er netjes uit is in engelse stijl. Je wordt door vriendelijk balie personeel te woord gestaan. Er is tevens de mogelijkheid om gebruik te maken een gratis kluisje. Op dag van aankomst en vertrek is er een goede opslag voor de bagage. De totale indruk van het hotel is in eerste instatie goed maar doordat de kamers behoorlijk gedateerd zijn gaat de indruk van goed naar matig

Hotel is zeer gunstig gelegen tegenover Highpark. Metro station op 3 min lopen (Lancastergate). Supermarkt dichtbij aanwezig. Geen overlast van verkeerslawaai. Zeer vriendelijk receptiepersoneel. Kamers zeer eenvoudig. Kleine bedden. Krakende vloeren. Badkamer verouderd en erg laag plafond. Mensen langer dan 1.93m probleem met douchen. Weinig kastruimte op de kamer. Gratis kluis bij receptie. Geen minibar op de kamer. Voor engelse begrippen was het onbijt toch enigzins gevarieerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Mornington in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Mornington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.