Kleine hotelsWeer vandaag22°12°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Delmere voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Best Western Delmere in het Nederlands

Fantastisch hotel met perfecte ligging

Dewi,
2-8-2018

Prachtig kleinschalig hotel in een rustige buurt van Londen. Perfecte locatie, omdat de metro/trein (Paddington) zeer dichtbij is en ook restaurantjes zijn er om de hoek. Ideaal dus. Personeel van het hotel is erg vriendelijk. Ontbijt was prima. Kamer zag er schoon en netjes uit. Niet zo groot, maar wel modern. Bedden lagen lekker, maar wel iets te kort. WiFi deed het erg goed. Airco in de kamer kun je zelf regelen. Bij receptie kun je drinken en een snack kopen voor op de kamer, geen bar aanwezig. Koffie en thee kun je altijd gratis pakken in lobby of op de kamer zelf maken. Lift aanwezig. Prima hotel dus volgens ons, wij hebben erg genoten van 6 dagen Londen!

Gereisd met partner in juli 2018

Kleinschalig hotel met kleine maar mooi verzorgde schone kamers die voorzien zijn van handige/moderne snufjes zoals een regendouche, smartTV, Europees stopcontact, goede verlichting. Zeer geschikt voor een citytrip van max een week want er is weinig opbergruimte. Continentaal ontbijt was uitgebreid (zeker gezien de beperkte grote van het hotel). De ligging om de hoek bij hydepark en de rust die je daar kunt vinden in het hectische Londen spreekt ons erg aan. Ideaal is de 5 min loopafstand tot Paddington Station waarvandaan je de Heathrow Express en andere metro's kunt pakken. We zouden hier zeker terugkomen als we weer naar Londen gaan.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Prima hotek

Jill
8-4-2017

Prima hotel in wijk Paddington Londen. Metro/treinstation is op loopafstand net als kleine supermarkten. Hotelkamer is klein maar fijn, alles wat je nodig hebt voor citytrip is aanwezig. Enige aandeel is het kleine tweepersoons/twijfelaar bed, met name voor langere personen. Verder vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt, op aanvraag American pancakes. Voor een citytrip prima hotel!

Gereisd met partner in maart 2017

verblijf met gemengde gevoelens

Nicole
26-10-2016

In de herfstvakantie 5 dagen in het Delmere hotel verbleven met onze 2 kinderen, we kregen een grotere kamer , beneden in de kelder, erg warm en een beetje benauwd omdat er weinig tot geen daglicht binnenkomt en het raam niet open kan.De slaap konden we niet vatten, we bleken naast de keuken te zitten en hoorden de hele nacht machine's draaien.In de nacht maar langs de receptie, de volgende ochtend kregen we een andere kamer.Daar waren problemen met de klimaatcontrole, dan bloedheet en dan weer steenkoud.De tiptoetsen werkten niet en diverse keren door de receptie opnieuw ingesteld.Dat waren dus korte nachtjes.hotel verder netjes en schoon, vriendelijk personeel.goede ligging en rustige buurt.we reizen veel en zijn misschien verwend,maar het ontbijt vonden wij jammergenoeg karig.alles afgepast en heel weinig keuze!Juist zo leuk altijd een uitgebreid ontbijtbuffet, maar daar hoef je hier niet op te rekenen.Al met al een leuke vakantie, maar met gemengde gevoelens wat betreft het klimaat / airco in het hotel, hier klopt iets niet aan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Aanrader!

Manouk
16-8-2016

Bij binnenkomst werd ik al meteen vrolijk. Je zag duidelijk dat alles nog niet zo lang geleden is gerenoveerd. Alles was fris en nieuw. De mensen achter de receptie waren heel aardig en met vragen kon je altijd bij hen terecht en werd je netjes te woord gestaan. De kamers zijn aan de kleine kant maar groot genoeg voor een paar nachtjes. Verder hadden we een regen douche, een grote tv (met BVN), touch knopjes voor het licht - niet storen - schoonmaken en airco. Verder kon je op elk moment van de dag een gratis kop koffie, thee of chocomelk pakken beneden. Underground Paddington was dichtbij. Een Oystercard kopen is handig wanneer je veel reist het scheelt je dan aardig wat geld. Eten was niet heel erg uitgebreid maar verder prima!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijk rustig modern goed gelegen hotel !

sj.nijssen
6-6-2016

Kamers ruim genoeg. Mooie badkamer. Lift aanwezig. Waterkoker, kopjes en oploskoffie aanwezig. Geen verloopstekker nodig. Ruim voldoende ontbijt. Vlak bij Paddington station.en Hyde Park. Goede service, boarding passen werden geprint. Bediening licht+airco met tiptoets bediening. Goede eetgelegenheden in de buurt oa. Dickens Tavern en Mughal's (laatste wel ff reserveren). Nadeel was dat de bedden erg smal zijn voor 2 pers van 1.85m+

Gereisd met partner in mei 2016

Mooi modern en rustig hotel

iris
10-11-2015

Hotel delmere ligt op 5 min van de metro. Kamers zijn niet al te groot, maar dat is Londen. Kamers zijn wel voorzien van touch bediening voor airco, lampen, niet storen etc. Grote flatscreen en grote douche. Alles is pas een halfjaar oud. Zeer fijne boxspring. Personeel is super vriendelijk en helpt je overal mee. Ontbijt is prima, wordt netjes aangevuld. Alleen de broodjes zijn erg klein en wat harder. Croissants zijn wel normaal formaat en vers. Gratis gebruik van koffie en thee op de kamer en ook in de hub. Dat is een soort wacht/lees ruimte. Om de hoek bij het hotel zijn diverse restaurants die erg goed zijn. Straat van het hotel zelf is rustig. Wifi in het hotel is gratis en snel

Gereisd met vrienden in november 2015

Super mooi gerenoveerd modern hotel!

only_you87
3-7-2015

In 2011 ben ik al een keer in deze mooi hotel wezen overnachten. Vorige maand van 12 t/m 14 juni weer geboekt, ivm de super ligging van het hotel. Vlakbij Paddington station en Paddington metro. Het hotel is helemaal gerenoveerd dit jaar, is helemaal modern en aan alle makken voorzien. Wij hadden hotelkamer 405, echt heerlijk! Ziet er heel mooi uit, fijne bedden en douche en je kan ook op een knopje aan de muur, dan kan je zelf de temperatuur regelen in de kamer. Echt fijn! het eten was ook hartstikke lekker, voor iedereen wat. Vriendelijk personeel, ze hielpen heel erg goed als je een vraag had! Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2015

Compleet gerenoveerd fijn hotel.

angelique van K
29-6-2015

Een fijn hotel, met nederlandse eigenaresse. Helemaal gerenoveerd, en kamers voorzien van alle mogelijke luxe. klimaatcontrole en fijne douche, goed bed etc. Wij hadden niets aan te merken. Ook goede ligging, 5 min. lopen naar Paddington Station.

Gereisd met vrienden in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Lenie
11-6-2015

het is een modern hotel goed ontbijt vlak bij de Metro echt een aanrader

Gereisd met partner in mei 2015

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Delmere in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Delmere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.