Hotel Best Western Chiswick Palace & Suites

Hotel Best Western Chiswick Palace & Suites
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Chiswick Palace & Suites voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Best Western Chiswick Palace & Suites in het Nederlands

Goed hotel

Donnav, 23-12-2015

Het hotel ligt in een levendige buurt, veel restaurantjes en koffietentjes. Een prima hotel, de kamers in het bijgebouw waren goed ruim. De WI-Fi is ook goed. Helaas is de ruimte in de badkamer wat beperkt. Daarnaast is er een goede metroverbinding naar de stad.

Leuke buurt!

Astrid, 3-11-2014

Prima hotel. Wij zaten in een kamer met ook een keukentje. De kamer zelf was voor drie personen maar niet al te groot. Goede bedden en redelijk schoon. Wel was het erg warm op de kamer door de "vloerverwarming". De buurt was super; veel eetgelegenheden en ook het ontbijt hebben we buiten het hotel gegeten. 7 minuten lopen bij de districtline line en er komen ook veel bussen in de buurt.

leuke locatie

john reusken, 30-8-2009

goede parkeer mogelijkheid, keurig hotel met vriendelijk personeel

klein stukje wandelen van de metro, en vervolgens in ongeveer een half uur hartje londen.

leuke winkels en pub's in de buurt

Ruime kamers, goede airco en fijne bedden. Er is gratis wifi internet en de hele dag kun je gebruik maken van de koffiemachine. Het ontbijt was ook prima. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Positief punt aan dit hotel is verder dat het buiten de congestion zone lkigt en je er gratis kunt parkeren achter het het hotel (wel een nauw toegangspoortje). Het ligt in een leuke wijk van Haunslow, met de metro ongeveer 20 minuten naar Westminster

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Chiswick Palace & Suites in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Chiswick Palace & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Chiswick Palace & Suites scoort een 7.78 uit 10 op basis van 4 reviews.