Hotel Bedford

39 reviews over Hotel Bedford in het Nederlands

Prima

Lieke
3-12-2017

Prima hotel, de ligging is perfect. Op zo'n 20 min loopafstand van het centrum van Londen. Beneden een ruim een modern restaurant, waar 's ochtends ontbijt geserveerd wordt.

De kamer was schoon, echter wel gehorig, badkamer was erg klein.

Ontbijt ruime keuze, mits je van engels ontbijt houdt. Wel broodjes, die vonden wij wat droog.

Tegenvaller

Yvonne
29-10-2017

Personeel is aardig,hygiene uitstekend,liggen tov metro is perfect. Hotelkamer is erg netjes en redelijke grootte. Badkamer is klein. Bedden zijn heel erg slecht..je voelt de veren echt overal doorheen komen. Voor het ontbijt is er genoeg keuze..maar de broodjes zijn niet erg lekker. Een keer diner genuttigd maar dit kun je beter in een van de vele restaurantjes in de omgeving gebruiken. Wij hadden een kamer aan de voorkant wat niet aan te raden is. Veel overlast van verkeer tot diep in de nacht. Waar dit hotel zijn 3 sterren van heeft is mij een raadsel. Geen aanrader

Redelijk hotel

Gerben
5-3-2017

De kamer zijn OKE,de badkamer is wat aan de kleine kant.De kozijnen zijn aan vervanging toe.Elke dag kregen we nieuwe handdoeken en werd de koffie en thee aangevuld.Ook werden de bedden opnieuw opgedoekt.Het personeel in het restaurant was vriendelijk.Echter het personeel wat bij de receptie stond straalde niet echt veel vriendelijkheid uit

Goede ligging en schoon

Paulus13
10-7-2016

Het hotel was tijdens ons bezoek bezig met een renovatie waar we bijna geen overlast van hadden.

Het hotel ligt zeer centraal gelegen. Bushalte voor de duur en lopend naar de metro is ook niet ver.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ontbijt viel wel een beetje tegen ondanks de hoeveelheid personeel die er liep.

Voor n stedentrip prima

Eline Beskers Braam
25-3-2014

We zijn er n weekend geweest. Opzich prima te doen. Qua ligging ideaal. Bedden waren ronduit slecht. Ontbijt hebben we hier niet gehad. Zijn naar de overkant bij starbucks geweest. We sliepen aan de achterkant wat heel prettig was omdat t hotel aan n drukke straat ligt.

Goede ligging, maar zeer slecht eten!

constance
1-3-2014

Ontbijt is heel erg slecht, HEEL WEINIG KEUZE en GEEN VERSE PRODUCTEN. Als je het extraplus ontbijt wilt ter betaling van 5 pond p.p. per dag, krijg je 6 andere variaties maar wat ook niet echt aanbevolen is, verbrand vlees en niet veel meer. De ligging daarin tegen is wel erg fijn, 2 stations om de hoek, en leuke eettentjes en winkels in de straat ook zit je vlakbij oxfordst, en kan je de bus voor de deur nemen. Het hotel is erg donker en stinkt enorm naar vis. Ook is de helft van het personeel niet echt vriendelijk, dus gematigde service. De kamers zijn wel erg schoon. WI-FI !! is gematigd qua bereik, maar het is ZEER ONHANDIG, want je moet het beneden aanvragen en dan krijg je een code en ww voor 8 UUR ACHTERELKAAR P.P.

Goede ligging

Erika
22-11-2013

Algemene indruk wel oke. De kamers zijn netjes, pas gerenoveerd. Schoonmaak elke dag. Ligt aan drukke weg, achterkant is vrij rustig. Vrij centraal, veel is aan te lopen. 1 Personeelslid (achter de balie) was vriendelijk. De rest achter de balie ongezellig. Gezien het slechte ontbijt kan de prijs wel naar beneden. Wel een restaurant, geen gebruik van gemaakt. Geen kinderen in het hotel gezien tijdens onze paar dagen.

Eén van de mindere hotels in deze prijsklasse

leonsamsterdam
1-7-2013

Grootste probleem was het verkeersgeluid. Zelf met de ramen dicht hoor je de hele nacht het verkeer langs het hotel denderen. Het was erg warm maar geen optie om het raam open te laten. Kamer zelf was redelijk van formaat maar de badkamer was de kleinste die ik ooit heb gehad. Je moest in een hoekje gaan staan om de deur dicht te krijgen. Geen ventilatie dus niet echt prettig hier. Receptionisten zijn niet geinteresseerd maar helpen wel als je een vraag hebt. Het ontbijt is ronduit slecht. Oud brood, toast, jam en cereals (geen kaas/vleeswaren). Voor 5 pond kun je Engels ontbijt bestellen. Wat ik ook niet eerder heb meegemaakt is dat je moet betalen voor het inbewaring stellen van je koffer op de dag van vertrek. Elk jaar naar Londen maar dit hotel sla ik over.

Perfecte ligging

Aimee
29-3-2013

Een heerlijk hotel, vriendelijke+behulpzame receptiemedewerkers, schoon+verzorgd hotel en kamer, goede bedden (keuze uit 2 pers. bed of 2 lossen, netjes!), de perfecte locatie. Het hotel ligt in een gezellig drukke straat, zonder het 'inkijk' gevoel en toch ben je weg uit de echte drukte. 5Min. lopen naar Russle Square metrostation, waarvandaan je met Piccadillyline en hooguit 1x overstappen heel Londen ziet!

Ontbijt was zeer teleurstellend: extreem geringe keuze, maar vooral door 1 pers. lid. Deze brombeer verpeste de complete sfeer, continu er op letten dat je niet overmatig veel pakte of iets vuil maakte. Hij wilde mij zelfs 1 pond laten betalen voor 1 gekookt ei! Want deze hoorde bij het Engels ontbijt waar je voor dient bij te betalen!

Ook dit raad ik af, het normale ontbijt bestaat uit: cereal, toast, jam+boter, melk en sap. En voor 5pond per ontbijt p.p., mag je ook van het Engelse ontbijt: scrambeld egg, gekookt ei, bacon, tomatenpuree + bonen. Nog steeds teleurstellend dus.

Goed Hotel

Y. Hartkamp
8-2-2013

We hadden een mooie kamer aan de voorzijde, zolang je het raam dicht laat is dit geen probleem anders erg veel lawaai.

Enige minpunt is het ontbijt, ga lekker buiten de deur eten.

Brood was oud en de keus was zeer beperkt. Hotel is gezien de prijs zeker een aanrader.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bedford in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bedford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.