Hotel Bayswater Inn

Anders

Matig budgethotel, goede locatie

Charlotte
19-10-2018

Wij hadden een hotelkamer aan de voorkant, waar iedere nacht tot 3 uur 's nachts jongeren voor je raam hun dag aan het bespreken waren. Dit heeft voor ons ook gezorgd voor dit cijfer.

De hotelkamers zijn verouderd, maar wel schoon.

De bedden waren slecht, matras compleet doorgelegen.

Badkamer sterk verouderd, maar ok.

Geen bar, restaurant of roomservice mogelijk.

Locatie is prima, metro stations op 10 minuutjes loopafstand.

Amazing! Geweldig inspirerende stad.

Robert
19-5-2018

Basic hotel, in leuke wijk.. Vlakbij de leuke wijk Notting hill en dicht bij de metro. Londen verkent zonder de vaste toeristen adressen aan te doen maar ons vooral beperkt in het ontdekken van de upcoming areas zoals Shoreditch.. Geweldig inspirerende wijk vol jonge ondernemers en initiatieven en een goed vibe.. Great food and drinks. Goede tip: ga eens op ontdekkingstocht in Londen, wijk eens af van de gebaande paden en je zal aangenaam verrast worden door de veelzijdigheid van deze geweldige stad.

Niet overnachten in de kamers in de kelder!

Shirley
8-7-2017

Het personeel was vriendelijk, maar inchecken ging moeizaam.. beweerde dat onze boeking niet gemaakt was.. uiteindelijk hebben ze hem toch gevonden (na bijna een half uur) daarvoor ook nog een kwartier op de gasten voor ons staan wachten waarbij er ook iets niet goed ging. We wilde een gerenoveerde kamer, maar die '' hadden ze niet beschikbaar ''. We kregen dus een kamer in de kelder, deze zijn slecht. We hebben meerdere keren om een nieuwe kamer gevraagt. Kamer 1: bad kamer en platfond leken op instorten te staan en heel benauwd. Kamer 2: kamer met drie 1 persoonsbedden (komen daar als een stel) en ook hier leek het platfond er bijna uit te kunnen vallen en rook chemisch. Kamer 3: super klein benauwd hok, eindelijk een normaal platfond, maar hier zag de badkamer er niet uit. Uit eindelijk toch een gerenoveerde kamer gekregen! Deze zijn echt prima, heel netjes, niets over te klagen waren hier heel blij mee en de ligging van 't hotel is super.

Goede ligging

Marjan
5-3-2017

Hotel wordt gerenoveerd. Kamers in basement zijn slecht. Gerenoveerde kamer's zijn goed. Personeel heeft moeite met het indelen van de boekingen. Zijn wel aardig. Wij hadden 2 kamers in basement waar we niet tevreden over waren, werden na klacht omgeboekt naar een andere kamer.

Nooit meer!

Lena
21-6-2016

1 pluspunt: de ligging. En voor de rest was het waardeloos. Totaal Geen aanrader, hier zien ze me nooit meer terug!

Vergane glorie

Anne
2-5-2016

Aan renovatie toe.

1 lift defect hierdoor lang wachten.

Alles in slechte staat.

Kamers op de 4e verdieping zijn wel gerenoveerd. Nog steeds geen luxe.

Alleen ligging hotel pluspunt. Leuke wijk.

Ontbijt was voor engelse begrippen uitgebreid.

redelijk,kamer net groot genoeg, geen stoelen

fam.Vrolijk
2-1-2016

Hotel w.s. pas gerenoveerd, pasten net in onze kamer, ook badkamer was mini, wastafel is groot formaat fonteintje. Wel waterkoker en TV , ontbijt europees, was voldoende.Uitzicht tuin is dus gemeente plantsoen, achterkant kijk je op bebouwing andere straat.

Ligging verder prima bij Bayswater station, Hyde-en Keningtonstation.

Smal, langwerpig hotel, personeel behulpzaam.

éénmaal, nooit meer

Anita
22-8-2015

Goede ligging, alles aanwezig op kamer.

Was alleen fijner als je er zou kunnen slapen, tot zes maal toe brandalarm s nachts, personeel antwoorden niet onze fout, maar van gasten. We weten wie het veroorzaakt zeiden ze, maar alarm ging gewoon verder door bij regelmaat, dus er viel niet te slapen, na twee nachten kapot. Op vraag wat ze er gingen aan doen, vul morgen klachten formulier in. Kregen gewoon briefpapier toegestopt. Het eten was niet overdreven maar wel genoeg alleen, kaas was verkleurt en heel bezweet, broodjes goed, als je vroeg om bij te vullen, deed men het, maar keek dan met nors gezicht. Geheel verblijf geen enkele glimlach gezien. Heb met eigen ogen gezien en gehoord hoe ze tegen andere klant antwoord gaven, deze zei dat haardroger het net deed, niet mijn probleem antwoorden de balie. Wij hebben hetzelfde meegemaakt. Zeer onvriendelijk en niet voor herhaling vatbaar. Kamer waren schoon, maar als je achter de hoekjes keek, bv trappen hal zeer smerig enz...

Dikke aanrader!

Marloes
26-11-2014

Vanaf Bayswater station met 5 minuten lopen pal voor het hotel! Ik geloof dat ze bezig waren met verbouwingen, waardoor de ingang wat rommeling leek. De ontbijtzaal was erg kaal, maar eten voor ieder wat wils!

Hotelkamers waren echt top! Voor het geld had ik echt heel weinig verwacht, maar het was super! Goede bedden, super badkamer en alles erg schoon!

Helaas alleen betaald wifi op de kamers.

Het personeel is erg aardig is bereid je overal mee te helpen, van het lenen van telefoon opladers tot opzoeken wanneer de transferbus gaat. De ligging van het hotel is in het rustige maar sfeervolle Bayswater. Het metrostation 'Bayswater' is op vijf minuten loopafstand en vandaar zijn alle plekken in Londen snel te bereiken. De kamers zijn eenvoudig maar het ontbreekt aan niks. Er is zelfs een waterkoker en televisie aanwezig. Daarnaast zijn de kamers schoon en worden je kleren zelfs voor je opgevouwen! Het ontbijt is prima, het typisch engelse ontbijt is aanwezig maar voor de Nederlandse bekjes zijn er ook croissantjes en toasts. Ook verse broodjes worden rijkelijk aangeboden, net als yoghurt en fruit. Voor een goedkoop en aangenaam verblijf in Londen zeker een aanrader.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayswater Inn in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayswater Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.