Hotel Bayswater Inn

3.5Onvoldoende

94 reviews over Hotel Bayswater Inn

• 6Jefdes01-01-2020

Eenmalig en nooit meer

Zorg dat je oordoppen bij je heb,hotel is erg gehorig. Het is leuk om alleen te slapen zodat je Londen in kan. Verder is hotel erg oud en versleten, toen aan een opknap beurt, slechte bedden, alles was wel schoon gemaakt, maar badkamer met schimmel,wastafel versleten vies putje, eten is prima maar mag wel wat meer beleg zijn alleen kaas en jam. Personeel heel behulpzaam, dicht bij de metro, leuke eettentjes en winkeltjes dichtbij

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    2Hubert23-09-2019

Slechtste hotel ooit! Ga hier NIET naar toe.

Slechtste hotel ooit! Een korte opsomming: slechte, doorgezakte bedden, smoezelige hotelkamer in de kelder, schoonmakers/kamerpersoneel dat zich tegoed deed aan onze etenswaren (snoep en koekjes die we op de kamer hadden)

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    5Charlotte19-10-2018

Matig budgethotel, goede locatie

Wij hadden een hotelkamer aan de voorkant, waar iedere nacht tot 3 uur 's nachts jongeren voor je raam hun dag aan het bespreken waren. Dit heeft voor ons ook gezorgd voor dit cijfer.

De hotelkamers zijn verouderd, maar wel schoon. De bedden waren slecht, matras compleet doorgelegen. Badkamer sterk verouderd, maar ok. Geen bar, restaurant of roomservice mogelijk.

Locatie is prima, metro stations op 10 minuutjes loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 9Robert19-05-2018

Amazing! Geweldig inspirerende stad.

Basic hotel, in leuke wijk.. Vlakbij de leuke wijk Notting hill en dicht bij de metro. Londen verkent zonder de vaste toeristen adressen aan te doen maar ons vooral beperkt in het ontdekken van de upcoming areas zoals Shoreditch.. Geweldig inspirerende wijk vol jonge ondernemers en initiatieven en een goed vibe.. Great food and drinks. Goede tip: ga eens op ontdekkingstocht in Londen, wijk eens af van de gebaande paden en je zal aangenaam verrast worden door de veelzijdigheid van deze geweldige stad.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

6Shirley08-07-2017

Niet overnachten in de kamers in de kelder!

Het personeel was vriendelijk, maar inchecken ging moeizaam.. beweerde dat onze boeking niet gemaakt was.. uiteindelijk hebben ze hem toch gevonden (na bijna een half uur) daarvoor ook nog een kwartier op de gasten voor ons staan wachten waarbij er ook iets niet goed ging. We wilde een gerenoveerde kamer, maar die '' hadden ze niet beschikbaar ''. We kregen dus een kamer in de kelder, deze zijn slecht. We hebben meerdere keren om een nieuwe kamer gevraagt. Kamer 1: bad kamer en platfond leken op instorten te staan en heel benauwd. Kamer 2: kamer met drie 1 persoonsbedden (komen daar als een stel) en ook hier leek het platfond er bijna uit te kunnen vallen en rook chemisch. Kamer 3: super klein benauwd hok, eindelijk een normaal platfond, maar hier zag de badkamer er niet uit. Uit eindelijk toch een gerenoveerde kamer gekregen! Deze zijn echt prima, heel netjes, niets over te klagen waren hier heel blij mee en de ligging van 't hotel is super.

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Marjan05-03-2017

Goede ligging

Hotel wordt gerenoveerd. Kamers in basement zijn slecht. Gerenoveerde kamer's zijn goed. Personeel heeft moeite met het indelen van de boekingen. Zijn wel aardig. Wij hadden 2 kamers in basement waar we niet tevreden over waren, werden na klacht omgeboekt naar een andere kamer.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 3Lena21-06-2016

Nooit meer!

1 pluspunt: de ligging. En voor de rest was het waardeloos. Totaal Geen aanrader, hier zien ze me nooit meer terug!

Gereisd met vrienden in december 2015

• 3Anne02-05-2016

Vergane glorie

Aan renovatie toe. 1 lift defect hierdoor lang wachten. Alles in slechte staat. Kamers op de 4e verdieping zijn wel gerenoveerd. Nog steeds geen luxe. Alleen ligging hotel pluspunt. Leuke wijk. Ontbijt was voor engelse begrippen uitgebreid.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 6fam.Vrolijk02-01-2016

redelijk,kamer net groot genoeg, geen stoelen

Hotel w.s. pas gerenoveerd, pasten net in onze kamer, ook badkamer was mini, wastafel is groot formaat fonteintje. Wel waterkoker en TV , ontbijt europees, was voldoende.Uitzicht tuin is dus gemeente plantsoen, achterkant kijk je op bebouwing andere straat. Ligging verder prima bij Bayswater station, Hyde-en Keningtonstation. Smal, langwerpig hotel, personeel behulpzaam.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 2Anita22-08-2015

éénmaal, nooit meer

Goede ligging, alles aanwezig op kamer. Was alleen fijner als je er zou kunnen slapen, tot zes maal toe brandalarm s nachts, personeel antwoorden niet onze fout, maar van gasten. We weten wie het veroorzaakt zeiden ze, maar alarm ging gewoon verder door bij regelmaat, dus er viel niet te slapen, na twee nachten kapot. Op vraag wat ze er gingen aan doen, vul morgen klachten formulier in. Kregen gewoon briefpapier toegestopt. Het eten was niet overdreven maar wel genoeg alleen, kaas was verkleurt en heel bezweet, broodjes goed, als je vroeg om bij te vullen, deed men het, maar keek dan met nors gezicht. Geheel verblijf geen enkele glimlach gezien. Heb met eigen ogen gezien en gehoord hoe ze tegen andere klant antwoord gaven, deze zei dat haardroger het net deed, niet mijn probleem antwoorden de balie. Wij hebben hetzelfde meegemaakt. Zeer onvriendelijk en niet voor herhaling vatbaar. Kamer waren schoon, maar als je achter de hoekjes keek, bv trappen hal zeer smerig enz...

Gereisd met partner in augustus 2015

Hotel Bayswater Inn info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats