Hotel Avon

5,5

14 reviews over Hotel Avon in het Nederlands

Nooit meer!!

Fam Tromp, 9-6-2011

Het Hotel ligt gunstig vlak bij Paddington Metro. Dat is dan ook het enige positieve. OK voor Londense begrippen is de prijs zeer gering. Ik betaalde 70 EUR per nacht. De kamer is zeer klein en dan had ik nog een 2 pers kamer. De douche/toilet is zo klein dat als je op de wc zit de deur niet dicht kan. Leuk voor de overburen die zo naar binnen kunnen kijken. Het douche gedeelt is ca 50 cm bij 100 cm.

Op het bed liggen nog stoffige dekens. Dat is toch echt uit de tijd.

Het hotel is gehorig en je voelt de metro onderlangs gaan.

Er wordt geadverteerd met gratis WIFI. Deze werkt echter zeer slecht.

Nee ik neem volgende keer een ander hotel.

Prima voor een nacht.

G.H, 22-4-2010

In de zomer van 2008 met drie vrienden in dit hotel verbleven. Twee dagen Londen, dus één overnachting. Kleine kamer, maar goede bedden. Badkamer klein, maar schoon en dat is het belangrijkste. Voor luxe betaal je meer. Ontbijt was heel lekker, kleine ontbijtruimte, maar persoonlijke verzorging. De kok kwam de roereieren persoonlijk aan tafel brengen. Een lekker Engels ontbijt. Prima uitvalbasis voor een weekend Londen, Paddington Station is 5 minuutjes lopen.

Een geslaagd weekend.

Voor zijn klasse, goed hotel.

jamie de hond, 4-1-2009

Wij hebben hier 4 nachten gelogeerd in een 3-pers. kamer. Kamer was netjes, ruim genoeg voor de tijd dat je werkelijk in je kamer verblijft tijdens een city-trip. Badkamer is klein maar stoorde ons niet. We hoorden wel de metro onder ons maar dat went snel, de 2e nacht hoorden we het niet eens meer. Erg vriendelijk personeel, vooral Christina van de huishouding, niets is teveel! De ligging van het hotel is echt perfect, zowel bus als metro op korte loopafstand. Enig nadeel kan zijn dat het hotel geen lift heeft (voor mensen die slecht ter been zijn).

Ook Norfolk Square doet erg vriendelijk aan. Leuk buurtje met veel restaurantjes en in het nabij gelegen Springstreet een heerlijk koffie-/theetentje genaamd Caffé Nero met heerlijke muffins en brownies. Deze keten zie je overigens overal in Londen maar wel lekker om 'm vlakbij in de buurt te hebben.

Wij vonden het hotel voor zijn 2-sterren klasse een prima hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Avon voor je op een rij gezet:

Personeel: de meesten erg vriendelijk

José, 9-5-2008

Personeel: de meesten erg vriendelijk.

Ontbijt: genoeg, redelijke smaak.

Zeer kleine 3-persoonskamer met extreem kleine badkamer. Gelukkig waren we allemaal slank. Ben je een beetje dik, dan kun je er slecht gebruik van maken, pas je er gewoon niet goed in. Badkamer: ongeveer 70 x 150 cm. Douchebak: ongeveer 70 x 70 cm met douchedeur ervoor.

Bedden: 1 eenpersoonsbed en 'n 2-pers.: 130 x 190 cm. met lakens die te klein waren en 1 dunne kleine deken, dus iedereen slaapt eigenlijk onder de sprei. (fris voor degenen die na jou in het bed slapen.) Bedden maar tegen elkaar geschoven om de breedte te verdelen, kun je wat beter slapen.

Internet: 1 avond 'n uur gewerkt en 1 avond 20 minuten. Overige tijd werkte het niet. Oorzaak volgens receptie: onze laptop.

T.v.: ook die weer klein.

Uitzicht: binnenplaatsje tegen muren waarin een soort nisjes die vol lagen met duivenpoep. Naar buiten kijken was dus geen lol.

Al met al slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Aardig hotel voor deze prijs

Lex, 4-8-2007

Aardig hotel voor deze prijs. Andere in dezelfde straat bleken nog wel goedkoper. Inderdaad dicht bij Paddington Station en Hydepark. 's Avonds in een half uur teruggelopen vanuit de Royal Albert Hall (Proms). Het ontbijt was matig, met name de koffie (4!). Elke metro is hoorbaar en voelbaar, maar dat went snel. Kamers zijn klein, bedden prima.

Wij zijn al vaker in Londen geweest en het Avon hotel is ons prima bevallen.

Kamers zijn klein maar wel schoon.

Prijs/Kwaliteit verhouding is heel goed.

Wat ons betreft volgende keer weer, want de ligging van het hotel (vlakbij paddington station) is ook optimaal.

Voor 3 pers

rob lirb, 27-11-2006

Voor 3 pers. kamer, toch prijs van een quad betaald, door overboeking.

Het ligt aan het internet, volgens hun, maar de bevestiging kwam toch...

achteraf is er niets te regelen.

ook niet via Touroperator verder niets mis mee.

LET OP, Als bij aankomst iets niet goed, zet het op papier... woord is niet veel waard.

kleine kamer / bijna niet te keren / ontbijt redelijk / vriendelijke bediening / rommelige indruk / weinig comfort

eenvoudig, enigszins armoedig hotel, prima ligging;

kleine kamers. Bedden waren hard, kamers schoon.

Leuk hotel met een perfecte ligging

Bart Westerhof, 31-10-2005

Leuk hotel met een perfecte ligging.

De 2-persoonskamer is klein, vooral de douche.Ontbijt is eenvoudig. Voor 1 of 2 nachten een perfect hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Avon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avon in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avon scoort een 5.5 uit 10 op basis van 14 reviews.