Hostel Astor Kensington

1 review over Hostel Astor Kensington in het Nederlands

Geweldig plek

maartje
3-11-2009

Het ligt aan undergroundstation Gloucester Road en erg centraal gelegen dus. Het is voor backpackers (en ook korte vakanties) een gezellig hostel om in te verblijven. Wel van 18-35 jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Astor Kensington in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Astor Kensington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Astor Kensington scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.